2023-08-30, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Sen kanske vi inte ska glömma att det finns brudar som inte gillar att knulla. Dom lär ju inte ha så jävla mycket att säga i ämnet.
Exakt. Tycker mest att tjejer sitter och pratar om sina egna stora äckliga fittor och problemen de har i dem .
Senast redigerad av Roxic 2023-08-30 kl. 12:43.
Citera
2023-08-30, 12:48
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Exakt. Tycker mest att tjejer sitter och pratar om sina egna stora äckliga fittor och problemen de har i dem .
Min flickvän påstår att kukar är det vanligaste samtalsämnet när hon snattrar med sina tjejkompisar.
Visserligen, hade jag varit kvinna och haft en fitta som hennes så hade jag fan i mig pratat om den också. Men "killar och kuk" är det vanliga samtalsämnet.

Alltså.. Ni snubbar som har faktiska tjejkompisar, helst i form av tjejer som är kompisar... Ni vet hur det kan låta när dom sätter igång.
Citera
2023-08-30, 12:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
3) män gör samma sak

Fast det stämmer inte. Män diskuterar inte sina partners könsorgan eller sexlivet ö.h.t. till sina vänner. Det är snarare tvärtom, något man håller hemligt och "skyddar".
Citera
2023-08-30, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Fast det stämmer inte. Män diskuterar inte sina partners könsorgan eller sexlivet ö.h.t. till sina vänner. Det är snarare tvärtom, något man håller hemligt och "skyddar".
Nope, det är uppenbarligen inte vad jag har varit med om.
Citera
2023-08-30, 12:52
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Nope, det är uppenbarligen inte vad jag har varit med om.

Okej, jag talar åtminstone för mig och mina vänner. Det finns helt enkelt inte på kartan att diskutera. För någon. Det skulle upplevas som respektlöst om det skulle komma på tal.
Citera
2023-08-30, 13:24
Bannlyst
Citat:
Okej, jag talar åtminstone för mig och mina vänner. Det finns helt enkelt inte på kartan att diskutera. För någon. Det skulle upplevas som respektlöst om det skulle komma på tal.
Samma här. Har aldrig pratat om det.
Citera
2023-08-30, 14:13
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Samma här. Har aldrig pratat om det.

Ja, men tjejer diskuterar vanligtvis kukstorlek friskt. Alla mina tjejers vänninor har alltid vetat precis hur stor jag har. Rätt tramsigt.
Citera
2023-08-30, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ja, men tjejer diskuterar vanligtvis kukstorlek friskt. Alla mina tjejers vänninor har alltid vetat precis hur stor jag har. Rätt tramsigt.
Ja det är tramsigt. Både män och kvinnor som tjattrar om sina erfarenheter får lära sig hålla käften. Speciellt män, för de kan inte hålla sig från att börja snacka skit om det väl är initierat.
Citera
2023-08-30, 16:34
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ja det är tramsigt. Både män och kvinnor som tjattrar om sina erfarenheter får lära sig hålla käften. Speciellt män, för de kan inte hålla sig från att börja snacka skit om det väl är initierat.

Haha va? Män snackar i regel inte skit om sina partners eller ex. Det är kvinnors modus.
Citera
2023-08-30, 17:17
Bannlyst
Citat:
Haha va? Män snackar i regel inte skit om sina partners eller ex. Det är kvinnors modus.
Jo, så fort en tjej nämns ska det snackas ned om henne. Se bara alla miljontals inlägg här. Eller kolla vad jag skrev. Jag lovar, det är så.
Citera
2023-09-02, 02:41
Medlem
R5As avatar
Citat:
Jo, så fort en tjej nämns ska det snackas ned om henne. Se bara alla miljontals inlägg här. Eller kolla vad jag skrev. Jag lovar, det är så.

Nej det kan snackas om nån one night men inte om ens partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in