2023-08-28, 21:52
Medlem
Helt sjukt hur detta har blivit större än hela damernas VM. Ingen pratar om prestationerna, rankning eller något annat som kan summera mästerskapet. Enbart detta... Tragiskt.
Citera
2023-08-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
När jag hörde talas om detta tänkte jag " äh, fan vad fjolligt, det var bara en puss ju", men sen såg jag klippet.
När man också läser att bruden uttryckte missnöje över kyssen så kan jag nog tycka det är lägligt att avgå.

Hade varit en annan sak om hon inte tyckt det var så farligt och att det bara skedde i stundens hetta.

om jag hade blivit kysst på munnen sådär hade jag nog också tyckt det inte var så kul, men beror nog på vem som hade kysst mig.

Och jag längtar efter att bli kysst av en speciell man.
Citera
2023-08-28, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Så ni skulle tycka det var helt okej om en fet äcklig kärring kysste er utan vidare?

Fast det var ju inte någon "äcklig gubbe" lol. Det var ju en föredetta fotbollsspelare och ordförande för det kungliga spanska fotbollsförbundet.
Citera
2023-08-28, 21:55
Medlem
Citat:
Så ni skulle tycka det var helt okej om en fet äcklig kärring kysste er utan vidare?

Ingen vettig man skulle bry sig. Eller du tror att Hellström hellre blir kysst av Pär Bjurman än en gammal tant?

Många kvinnor är väldigt lättkränkta. Det är bara att gå vidare.
Citera
2023-08-28, 21:56
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Detta är anledningen jag inte följer damfotboll 🤣
Citera
2023-08-28, 21:56
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Fast det var ju inte någon "äcklig gubbe" lol. Det var ju en föredetta fotbollsspelare och ordförande för det kungliga spanska fotbollsförbundet.

Det är väl skit det samma om man är ful? Jag hade mått rejält illa om en rugguggla kysst mig oavsett vad hon hade för position.

Luis ser för övrigt ut som en näsapa med skillnaden att näsapor kan vara söta.
Senast redigerad av Snubchurp 2023-08-28 kl. 22:01.
Citera
2023-08-28, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Man kommer osökt att tänka på år 2000 när journalisten Per Bjurman kysste Håkan Hellström på scenen.

https://m.youtube.com/watch?v=hipFm_O-yvo

Håkan har mig veterligt aldrig protesterat och tyckt att Bjurman förgick sig, men vad jag förstår var det en oplanerad grej. Kanske ville inte Håkan vara jobbig och grinig och bara spelade med.

Eller också är det alltid en större grej när en mäktig man gör sådant här spontan, även om man på sätt och vis kan betrakta Hellström som något beroende av Bjurmans gunst vid tidpunkten.

Tidsandan är i alla fall definitivt en annan. Någon på Aftonbladet borde höra med Bjurman vad han har för uppfattning om Rubiales tilltag.

Lika respektlöst, då som nu, narcissister med makt som tror att de äger andra människor. Här är ett annat exempel, Katy Perry. Har sett ett annat inslag med henne (förutom detta) där hon tafsade på en minderårig flicka på scenen.
https://m.youtube.com/watch?v=vMQBjaZSJWo
Citera
2023-08-28, 22:02
Medlem
Det hela var en total överdrift, precis som jag misstänkte. Som vanligt ska feministerna göra en höna av en fjäder för att låtsas som att de alltid utkämpar en kamp. Det är därför jag inte tittar på den här skiten. Damfotboll handlar BARA om att trycka ner feminism och lbtq-cancern i halsen på folk.
Citera
2023-08-28, 22:03
Avslutad
Citat:
Det är väl skit det samma om man är ful? Jag hade mått rejält illa om en rugguggla kysst mig oavsett vad hon hade för position.

Luis ser för övrigt ut som en näsapa med skillnaden att näsapor kan vara söta.

Sluta vara så triggered nu, snowflake!
Citera
2023-08-28, 22:06
Medlem
jontepsgs avatar
Varför vägrar dom sparka honom, vad vet han för hemligheter? Att dom slängde ut ett påhittat statement från spelaren i fråga säger det mesta om hur rutter det där förbundet är. Men Spanien är ju ett jävla korrupt land utan heder, bara kolla hur Barca beter sig.
Citera
2023-08-28, 22:08
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaztro
Det hela var en total överdrift, precis som jag misstänkte. Som vanligt ska feministerna göra en höna av en fjäder för att låtsas som att de alltid utkämpar en kamp. Det är därför jag inte tittar på den här skiten. Damfotboll handlar BARA om att trycka ner feminism och lbtq-cancern i halsen på folk.

Detta handlar ju mer om ett övergrepp än en höna av en fjäder.

Fundera själv på hur du reagerat om någon du äcklades av trycker sin stinkande käft mot din mun.

Man behöver inte ens vara feminist för att ogilla detta.
Citera
2023-08-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
https://www.msn.com/sv-se/sport/other/spanska-landslaget-bojkottar-spel-ett-%C3%B6vergrepp/ar-AA1fMDfw?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=0d27322c25e646 5fa4c918c26a4b37a2&ei=12

Spanska landslaget bojkottar spel tills den "självsäkre"gubben avgått. Mycket bra initiativ trots att gubben hostar fram att han inte alls tänker avgå. Han är så korkad att han inte ser det omöjliga i att sitt kvar och forsätta att släta av kvinnorna i landslaget. Ge honom jobb bland gubbseniorerna istället.
Du kallar en liten puss att släta av någon?
Snart blir det väl förbjudet att ta i hand och gratulera vinnarna om det inte är samma kön!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in