2023-08-28, 20:58
Medlem
Hahaha! Helvete vad alla är skitnödiga nu för tiden. Det var en puss! Inte fyra fingrar i fittan!

Var det inte nån kvinnlig handbollsspelare eller liknande som pussade en lagkamrat på munnen efter vinst för några år sen? Borde hon också ha blivit avstängd eller är tjejers pussar inte lika läskiga och traumatiserande?

Onödigt? Antagligen. Rimligt världsnyhetsmaterial? Knappast. Borde alla kunna sova gott trots denna händelse? Ja
Citera
2023-08-28, 20:59
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Vänd på det, om en kvinnlig sponsor hade pussat Zlatan på munnen i en Cup-yra, hade Zlatan flippat ur?
Höna av en fjäder, det är vad den här pussen har blivit.
Kan vi inte sluta att bli så kränkts av alla skitsaker?
Ingen kvinna skulle nånsin komma på tanken att pussa Zlatan på munnen vid en prisutdelning, utav respekt mot honom. Varför ska då kvinnor gå med på det? Jag tror inte någon vill bli pussad på munnen av vem som helst, utom möjligtvis incels som genast tänker sig att det är en vacker 19-åring som gör det. Men tänk istället att det är Annika Strandhäll eller Magdalena Andersson som pussar dig på munnen och t o m incelsen backar och förstår plötsligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskibusken
Dessutom så borde inte lesbiska spelare få spela i damlaget då dom inte är damer.

Herrlaget
Damlaget
Övriga

Där har du den enda riktiga uppdelningen.
Så lesbiska är inte kvinnor... Är det för att de inte är fria att knulla och då inte duger som kvinnor?
Citera
2023-08-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Ingen kvinna skulle nånsin komma på tanken att pussa Zlatan på munnen vid en prisutdelning, utav respekt mot honom. Varför ska då kvinnor gå med på det? Jag tror inte någon vill bli pussad på munnen av vem som helst, utom möjligtvis incels som genast tänker sig att det är en vacker 19-åring som gör det. Men tänk istället att det är Annika Strandhäll eller Magdalena Andersson som pussar dig på munnen och t o m incelsen backar och förstår plötsligt.

Så lesbiska är inte kvinnor... Är det för att de inte är fria att knulla och då inte duger som kvinnor?

Frågan är ju verkligen, är dom kvinnor? Bögar är ju mer fjolliga fjollor än män. Kanske inte alla men en hel del utav dom. Räknas dom som män då? Något skiljer oss åt iaf.
Citera
2023-08-28, 21:12
Medlem
Beta-Bums avatar
...jaha?

Varför är det här ens värt en tidningsrubrik än mer något ens värt att diskutera?
( Ja... jo... jag kastar ju nu sten i glashuset med den här kommentaren.)
Opassande? Kanske. Det finns extremt mycket bättre och mer opassande skvaller att slösa trycksvärta på.

Höna av en fjäder? Nä.. det är mer än så. Storm i ett vattenglas? ... värre!

...något i stil med...

Total pandemi på ett gruskorn. ... joo... något i den storleksordningen.
Citera
2023-08-28, 21:18
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Man kommer osökt att tänka på år 2000 när journalisten Per Bjurman kysste Håkan Hellström på scenen.

https://m.youtube.com/watch?v=hipFm_O-yvo

Håkan har mig veterligt aldrig protesterat och tyckt att Bjurman förgick sig, men vad jag förstår var det en oplanerad grej. Kanske ville inte Håkan vara jobbig och grinig och bara spelade med.

Eller också är det alltid en större grej när en mäktig man gör sådant här spontan, även om man på sätt och vis kan betrakta Hellström som något beroende av Bjurmans gunst vid tidpunkten.

Tidsandan är i alla fall definitivt en annan. Någon på Aftonbladet borde höra med Bjurman vad han har för uppfattning om Rubiales tilltag.
Citera
2023-08-28, 21:20
Medlem
ENTPs avatar
vem fan bryr sig om en flatkyss i flatlandslaget, det räcker med att titta en sekund på laguppställningen i valfritt damlag så inser man att det är en 12 månaders prideparad fylld av fittslickande halvkvinnor. Hela grejen med "dam"-Vm är enda stora gaypridegrej som går ut på att sälja löskukar.
Citera
2023-08-28, 21:22
Medlem
Tragiskt att se hur även Spanien drabbas av wokehysteri.

En spontan glädjepuss förvandlas till ett "sexuellt övergrepp". Rubiales måste avgå och feminister demonstrerar till stöd för fotbollsspelerskan som om hon varit utsatt för något fruktansvärt hemskt.

Tror tyvärr att feminsterna vinner igen, att Rubiales drivs bort och Spanien blir ett land med lite mindre utrymme för glädje, med mindre utrymme för spontanitet och med större utrymme för wokeness, cancelkultur och twitterpöbel som låtsas vara rebeller när de spårar upp och utplånar alla som vägrar anpassa sig.
Citera
2023-08-28, 21:27
Medlem
Blondinss avatar
Självklart inte okej att kyssa folk utan samtycke.

Helt rätt att snubben är i blåsväder.
Citera
2023-08-28, 21:40
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tragiskt att se hur även Spanien drabbas av wokehysteri.

En spontan glädjepuss förvandlas till ett "sexuellt övergrepp". Rubiales måste avgå och feminister demonstrerar till stöd för fotbollsspelerskan som om hon varit utsatt för något fruktansvärt hemskt.

Tror tyvärr att feminsterna vinner igen, att Rubiales drivs bort och Spanien blir ett land med lite mindre utrymme för glädje, med mindre utrymme för spontanitet och med större utrymme för wokeness, cancelkultur och twitterpöbel som låtsas vara rebeller när de spårar upp och utplånar alla som vägrar anpassa sig.
Ja dit det bär det bär det....
Det kanske inte var så uppskattat av henne och då kunde hon lugnt och stilla ha upplyst honom om det vid tillfälle.
Att han pussade henne på munnen i ren glädjeyra.....
Jösses vilken skada hon kommer att få av det.....
Kan tycka att det hade varit hundra gånger värre om han t.ex slagit henne på kinden för att de hade hade hamnat i argumentation om att hon skyllt en förlust på domaren eller laguppställningen.
Citera
2023-08-28, 21:42
Medlem
När jag hörde talas om detta tänkte jag " äh, fan vad fjolligt, det var bara en puss ju", men sen såg jag klippet.
När man också läser att bruden uttryckte missnöje över kyssen så kan jag nog tycka det är lägligt att avgå.

Hade varit en annan sak om hon inte tyckt det var så farligt och att det bara skedde i stundens hetta.

om jag hade blivit kysst på munnen sådär hade jag nog också tyckt det inte var så kul, men beror nog på vem som hade kysst mig.
Citera
2023-08-28, 21:45
Avslutad
Klart hon ska ha en puss! Dessutom såg hon inte ett dugg äcklad eller arg ut efter kyssen.
Citera
2023-08-28, 21:51
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hahaha! Helvete vad alla är skitnödiga nu för tiden. Det var en puss! Inte fyra fingrar i fittan!

Var det inte nån kvinnlig handbollsspelare eller liknande som pussade en lagkamrat på munnen efter vinst för några år sen? Borde hon också ha blivit avstängd eller är tjejers pussar inte lika läskiga och traumatiserande?

Onödigt? Antagligen. Rimligt världsnyhetsmaterial? Knappast. Borde alla kunna sova gott trots denna händelse? Ja

Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Klart hon ska ha en puss! Dessutom såg hon inte ett dugg äcklad eller arg ut efter kyssen.

Så ni skulle tycka det var helt okej om en fet äcklig kärring kysste er utan vidare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in