Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-08-13, 15:54
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Hej hej. Har kört lite ladd i min ensamhet här för första gången. Känner ni ett obehag i halsen. Inte svårt att andas, men det känns liksom tjockt , som ett lätt strupgrepp. Är detta vanligt?

Ja, det är nog rätt vanligt.
Jag tycker det känns lite skönt!
Citera
2023-08-13, 19:21
Medlem
Nalle22s avatar
Har kört lite ladd första gången (om det ens är det) invandrar främling sa det var va ladd
Det är kritvitt och klumpar som om det va tabletter som va slarvigt krossat
Effekt: darrig med lite tryck över bröstet. Lite skärpare dock.
Citera
2023-08-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Hej hej. Har kört lite ladd i min ensamhet här för första gången. Känner ni ett obehag i halsen. Inte svårt att andas, men det känns liksom tjockt , som ett lätt strupgrepp. Är detta vanligt?
Du har antagligen dragit för hårt och fått ner i halsen, gemensammt för de bästa ladden jag dragit är att de har en viss lokalbedövande verkan. Inte käftsmäll avdommnad, då är det antagligen bankat med Xylokain som har just en lokalbedövande verkan
Citera
2023-08-15, 04:37
Medlem
Mitt första inlägg här. Har velat pröva kokain och drog några små linor. Inte överraskande att ansiktet domnade och det känns som amfetamin fast mjukare och lugnare. Tack.
Citera
2023-08-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede
Hur mycket tar man normalt som nybörjare (2-3:e gången) och utspätt över hur många timmar? Tycker det är svårt att hitta i tråden och mycket snack om annat.

Är det bra (ca 60-80%) så kan man börja med 100mg/0.1g och sen ta 50mg linor, så brukar jag göra. Ta en lina varje timma typ, behövs inte mycket mer om det är bra.

Den skiten du köper på gatan vill jag inte ens diskutera men tänk själv att 1g av gatu kvalitet kanske innehåller 0.2g kokain, synd att det är så svårt att få tag på bra kvalitet av vanliga gatu kranar i Sverige. Räcker att åka till Köpenhamn så är kvaliten mycket bättre som i resten av EU.
Senast redigerad av CubanLinks 2023-08-15 kl. 12:44.
Citera
2023-08-20, 07:20
Jag föll dit. Var full och dum. Köpte två påsar för 2000 kr som jag tog och mitt psyke är fruktansvärt. Fick in någon knäpp och började skära mig i benet. Skäms så mycket, vet knapp hur jag kom till beslutet. Uppenbarligen ska jag inte hålla på med koks (har vart beroende tidigare). Fattar inte ens hur jag lyckas få i mig två påsar. Vägrar psyk för de kommer bara tycka att jag är en knarkare och en alkoholist. Men det var länge sen jag blev så här destruktiv. Vet knappt hur detta gick till. Det enda jag vet är att jag hatar detta jävla beteende emobeteende att skära sig själv, blir så fkn jobbigt sen.

Vet knappt varför jag skriver, men är bara arg på mig själv som betalade 2000 kr...
Citera
2023-08-21, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Jag föll dit. Var full och dum. Köpte två påsar för 2000 kr som jag tog och mitt psyke är fruktansvärt. Fick in någon knäpp och började skära mig i benet. Skäms så mycket, vet knapp hur jag kom till beslutet. Uppenbarligen ska jag inte hålla på med koks (har vart beroende tidigare). Fattar inte ens hur jag lyckas få i mig två påsar. Vägrar psyk för de kommer bara tycka att jag är en knarkare och en alkoholist. Men det var länge sen jag blev så här destruktiv. Vet knappt hur detta gick till. Det enda jag vet är att jag hatar detta jävla beteende emobeteende att skära sig själv, blir så fkn jobbigt sen.

Vet knappt varför jag skriver, men är bara arg på mig själv som betalade 2000 kr...

Låter ju lite sjukt men man mår psykiskt dåligt på den skiten som säljs av babbarna, det är all skit som det är utblandat med. Får in princip ingen AT på bra kokain och kan lägga mig utan benzo men kan inte säga samma sak om den skiten som säljs av araberna.
Citera
2023-08-24, 10:31
Har snortat väldigt mycket kola genom mina dagar, men aldrig testat crack. Har dock kommit över just crack av en vän som har det bra ställt som bjöd på cirkus ett gram. Vill dock inte röka det då det helt enkelt känns för pundigt. Att festa och dra lite fina linor till partyt går an, men att börja röka crack, ja där går min gräns.

Min fråga lyder alltså ifall det fungerar lika bra att snorta crack precis som jag gör med mitt vanliga kokain i vanliga fall? Enligt min vän ska det gå bra att snorta och enligt honom även ge ett lite mer lugnare och stadigare rus, men tänkte att jag dubbelkollar här med festeliten.
Citera
2023-08-24, 12:26
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Har snortat väldigt mycket kola genom mina dagar, men aldrig testat crack. Har dock kommit över just crack av en vän som har det bra ställt som bjöd på cirkus ett gram. Vill dock inte röka det då det helt enkelt känns för pundigt. Att festa och dra lite fina linor till partyt går an, men att börja röka crack, ja där går min gräns.

Min fråga lyder alltså ifall det fungerar lika bra att snorta crack precis som jag gör med mitt vanliga kokain i vanliga fall? Enligt min vän ska det gå bra att snorta och enligt honom även ge ett lite mer lugnare och stadigare rus, men tänkte att jag dubbelkollar här med festeliten.

Nej, du blir inte hög av att snorta crack eftersom det inte är vattenlösligt.

Antingen röker du det eller gör du dig av med skiten på valfritt sätt. Det sista rekommenderas (och då genom att kasta det i soptunnan).
Citera
2023-08-24, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nej, du blir inte hög av att snorta crack eftersom det inte är vattenlösligt.

Antingen röker du det eller gör du dig av med skiten på valfritt sätt. Det sista rekommenderas (och då genom att kasta det i soptunnan).

Slemhinnorna i näsan samt svalget fångar inte upp något alls alltså? Har du testat själv?
Citera
2023-08-25, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Slemhinnorna i näsan samt svalget fångar inte upp något alls alltså? Har du testat själv?

Enig med trueforgood. Crack kan endast rökas.. Gör dig själv en tjänst och släng ut det eller lämna tillbaka det. Talar av egen erfaring.. Spenderat miljoner på crack😉🤭!! Så sjukt beroendeframkallande!! Håll dig borta är mitt råd..
Citera
2023-08-27, 08:25
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Låter ju lite sjukt men man mår psykiskt dåligt på den skiten som säljs av babbarna, det är all skit som det är utblandat med. Får in princip ingen AT på bra kokain och kan lägga mig utan benzo men kan inte säga samma sak om den skiten som säljs av araberna.

Vad är det som de blandar ut det med i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in