Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-07-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumfi93
Jag upplever bara detta rus på grejerna man får tag på just nu i Sverige! Men jag tror också som någon nämnde att de har mycket med var du befinner dig i din mentala hälsa. Jag har bott i Colombia under än längre period av mitt liv. Laddet där är verkligen annorlunda från de vi får här.

Har också varit där och man kan utan större problem hitta liknande kvalitet på darknet eller om du har en bra kran.
Citera
2023-07-27, 06:49
Medlem
Fungerar det att ta kokain oralt? Typ blanda ner lite i en drink.
Hur mycket måste man isf ta för att det ska vara jämförbart med en vanlig lina?
Är det farligare än att dra upp det i snoken?
Finns det andra komplikationer som kan uppstå?
Citera
2023-07-28, 22:55
Medlem
Alltså om man drar en 0.5 och slutar vid 21

När fan kan man förväntas somna?

Om man normalt somnar vid 23 och har druckit.

Eller såhär. Alla är ju olika men när avtar effekten är det efter 5-6 timmar eller längre?
Citera
2023-07-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Eller såhär. Alla är ju olika men när avtar effekten är det efter 5-6 timmar eller längre?
Är nog väldigt individuellt. För mig brukar det ta 5-6 timmar efter sista linan innan man halvsomnar och sover dåligt resten av natten
Citera
2023-07-29, 09:44
Medlem
Om det inte är bankat(mer än normalt&#128517så ska du kunna somna inom 2timmar.
Jag lägger mig vid 23 i vanliga fall och drar jag en näbb vid 21 är det inga som helst problem,samma med mat efter 2timmar kan jag äta som vanligt
Citera
2023-08-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Är det bra kola utan massa skumma kemikalier så somnar jag efter 2-3 timmar utan problem.
Citera
2023-08-05, 00:17
Medlem
Hur mycket tar man normalt som nybörjare (2-3:e gången) och utspätt över hur många timmar? Tycker det är svårt att hitta i tråden och mycket snack om annat.
Citera
2023-08-05, 01:44
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede
Hur mycket tar man normalt som nybörjare (2-3:e gången) och utspätt över hur många timmar? Tycker det är svårt att hitta i tråden och mycket snack om annat.

Helst ska du inte ta något alls..
Beror på vilken kvalité du har på ditt ladd, förmodar att du har köpt en gubbe 1g.
Har du våg? Ta en 0,1 och känn efter, funkar fint att fylla på under nattens gång.
Men räkna med att det kan vara bankat med massa annan skit. Så sluta ladda i tid om du vill kunna sova.
Börja försiktigt!
Citera
2023-08-05, 22:18
Medlem
En månad efter intag, fortfarande täppt/snorig i snoken och inget smak/luktsinne. Har hänt förut men inte så här extremt. Vad kan man göra???
Aldrig mer kokain!
Citera
2023-08-05, 23:14
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havenoname
En månad efter intag, fortfarande täppt/snorig i snoken och inget smak/luktsinne. Har hänt förut men inte så här extremt. Vad kan man göra???
Aldrig mer kokain!

Köp en näs-skölj + salt på apoteket & kör ett par dagar, kör dubbelkur första dagarna och sen räcker det med 1 gång per kväll resten av veckan. Bästa någonsin och skulle rekommendera det till alla som drar saker nasalt. ( kokat vatten och rekommenderar att du kör en aning varmare än rekommenderat (37), utan runt 40 grader. Löser upp snor å annat helt magiskt)

Lovar du kommer tillslut snyter ut något som påminner om en snigel & andas lättare än på flera år + blir av med frätande ämnen i samma veva.
Senast redigerad av Peta_E 2023-08-05 kl. 23:16.
Citera
2023-08-07, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede

Är det rena varor så klarar jag mig på 0.5g på en kväll. Tar ca 50mg och kanske lite mer första linan.
Citera
2023-08-12, 01:43
Medlem
Hej hej. Har kört lite ladd i min ensamhet här för första gången. Känner ni ett obehag i halsen. Inte svårt att andas, men det känns liksom tjockt , som ett lätt strupgrepp. Är detta vanligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in