Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-08-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Vad är det som de blandar ut det med i så fall?

Levamisol, Boric Syra, Bedövningsmedel, koffein osv
Citera
2023-09-08, 05:29
Medlem
Vilken ratio ska man ha när man ska cutta sin kola? Levamisole och lidocaine?
Citera
2023-09-08, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av Itex005

Man ska aldrig ”cutta” sitt ladd. Noll poäng om du inte är en horunge till babbe som vill göra en kortsiktig snabb vinst. De allra flesta som drar ladd nu för tiden har koll på vad kvalitet och icke-kvalle är, så har du tänkt göra en business på det kommer du förlora kunder väldigt fort om du ”cuttar” ditt ladd och således stå med avsevärd minskad vinst i slutändan. Särskilt nu när tillgången är såpass stor som den är.
Galet nog har Sverige blivit ett land där du kan få ganska hög kvalitet kokain ganska enkelt med någorlunda bra kontakter, jämfört med hur det var förut.
Citera
2023-09-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Man ska aldrig ”cutta” sitt ladd. Noll poäng om du inte är en horunge till babbe som vill göra en kortsiktig snabb vinst. De allra flesta som drar ladd nu för tiden har koll på vad kvalitet och icke-kvalle är, så har du tänkt göra en business på det kommer du förlora kunder väldigt fort om du ”cuttar” ditt ladd och således stå med avsevärd minskad vinst i slutändan. Särskilt nu när tillgången är såpass stor som den är.
Galet nog har Sverige blivit ett land där du kan få ganska hög kvalitet kokain ganska enkelt med någorlunda bra kontakter, jämfört med hur det var förut.
Jo jag gör det för att tjäna på det
Men det var inte svaret på frågan
Citera
2023-09-08, 20:41
Citat:
Jo jag gör det för att tjäna på det
Men det var inte svaret på frågan

Vet inte riktigt vad du menar med ratio men svaret på frågan är väl att du inte kommer tjäna på det i längden, men vet du och har koll på läget själv att laddet du har kan kokas ner till 0,9 skulle jag som eventuell försäljare cutta det med max 2 av 10. Dvs har du 10 gram bra kvalle(förmodar att du har mer men ger dig ett lätt räkneexempel) skulle jag dela upp dom 10 gubbarna till 12-13 st gubbar utan att någon allt för stor besvikelse skulle uppdagas in ibland kundkretsen.

Har exempelvis för många år sedan, när man höll på med sådant extraknäck, köpt en 10 prima ladd och bankat ut varje gubbe till dess att jag fick 13 gubbar, o det renderade i få klagomål när jag sålde gram för gram.

Edit: men är du en blatte med en random Svenssonkrets kan det så klart bli svårare i längden. Kortsiktigt däremot kan du tjäna på det då du kan blåsa ett par övre medelklassvenskar utan koll som tar det dom får för impa på deras umgängeskrets.
Senast redigerad av Zoqiet 2023-09-08 kl. 20:49.
Citera
2023-09-10, 22:14
Medlem
Elikos avatar
Citat:

Supermix 50/50
Citera
2023-09-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet

Kokainet är renare än nånsin i Europa och till och med på gatan i EU kan du hitta rena varor eller åtminstone 60%+, inkl på gatan i Köpenhamn går det att hitta riktigt bra men i Sverige är det rena skiten om man inte känner nån som säljer orört eller om handlar på nätet.

Tycker gatu kvaliten var bättre för 15-20 år sedan i Sverige men jag kanske hade tur och hade bra kranar men jag köpte ju också av svenskar eller serber som hade lite affärssinne och sålde inte det sönder bankat.

Man ska inte blanda ut kokainet med levamisol och sånt, den skiten skadar kroppen mycket mer än vad själva kokainet gör om jag får gissa.
Citera
2023-09-12, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Supermix 50/50
Jo men visst
Citera
2023-09-14, 11:45
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nej, du blir inte hög av att snorta crack eftersom det inte är vattenlösligt.

Antingen röker du det eller gör du dig av med skiten på valfritt sätt. Det sista rekommenderas (och då genom att kasta det i soptunnan).
Eller så skjuter man det
Citera
2023-09-15, 11:40
Medlem
Eirinis avatar
Har märkt att senaste gångerna jag tagit ladd får jag typ svårt att andas? Eller inte riktiga andningssvårigheter men det blir tungt att andas och jag suckar väldigt mycket typ kippar efter luft ibland sen när jag inser vad jag håller på med så inser jag att jag kan andas helt normal och det är typ huvudet som bara spelar mig ett spratt? Men kan liksom hålla på så tills jag typ rycker upp mig märker vad jag gör för tillslut får jag ju ingen syre.

Har dock funderat på om det är utbankat med för mycket bedövning så därför jag känner att de blir svårare att andas för man snortar massa bedövnings medel, det ör väl inte helt ologiskt? Vad tror ni?
Citera
2023-09-15, 19:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge82
Du har antagligen dragit för hårt och fått ner i halsen, gemensammt för de bästa ladden jag dragit är att de har en viss lokalbedövande verkan. Inte käftsmäll avdommnad, då är det antagligen bankat med Xylokain som har just en lokalbedövande verkan

(Bra) kokain har en klart bedövande effekt i sig själv. Det är därför de gnuggar det mot tandköttet i filmer för att kolla kvaliteten.
Citera
2023-09-16, 10:24
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nej, du blir inte hög av att snorta crack eftersom det inte är vattenlösligt.

Antingen röker du det eller gör du dig av med skiten på valfritt sätt. Det sista rekommenderas (och då genom att kasta det i soptunnan).
Eller så skjuter man det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in