Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-05, 02:47
Medlem
Airwave92s avatar
Hade problem med hjärtat i 3 dagar efter att jag testat det, verkar slita rätt hårt
Citera
2023-04-05, 03:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Hade problem med hjärtat i 3 dagar efter att jag testat det, verkar slita rätt hårt
Vad för problem?
Citera
2023-04-05, 03:23
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Ja alltså de är ju inte lika stora som när man tar tjack! Typ 3cm långa, inte så tjocka.

Har inga hjärtproblem, har bara lite högt blodtryck. Var och kollade mig rätt nyligen

Du menar 3 cm korta linor.

Två såna minilinor i timmen skulle jag knappt känna av.

Jag börjar alltid med två linor som är typ 10 cm långa, en i varje borre. Sen fyller jag på efter var 20:e minut kanske, ibland mer ibland mindre.
Citera
2023-04-05, 04:46
Medlem
Känner mig knappt euforisk jämfört med de andra gånger jag tagit det. Tagit ca 5 linor nu varje gång. Är korta linor.
Är väldigt tunn och känner annars av rätt mycket.

Är det safe att dra ännu mer med tanke på att det inte känns så mycket? Hade det varit utbankat med tjo så hade jag känt betydligt mer. Blev dessutom nästan helt nykter runt kl 02 då jag sket i att fylla på på typ 2timmar.

Känner knappt av käckspänningar heller, så låg styrka = okej att ta större mängder?
Citera
2023-04-05, 04:59
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Känner mig knappt euforisk jämfört med de andra gånger jag tagit det. Tagit ca 5 linor nu varje gång. Är korta linor.

Är det safe att dra ännu mer med tanke på att det inte känns så mycket? Hade det varit utbankat med tjo så hade jag känt betydligt mer. Blev dessutom nästan helt nykter runt kl 02 då jag sket i att fylla på på typ 2timmar.

Känner knappt av käckspänningar heller, så låg styrka = okej att ta större mängder?

Ja, du kan ta mer utan att vara orolig så vida du inte har hjärtproblem. Du verkar i ärlighetens namn inte ha tagit några större mängder om det är 5st 3cm långa linor du snortat? Du kommer inte dö av 5 linor på en timme ens om det varit 10cm linor allihop.

Rekommenderar dig dock att gå och lägga dig istället för att dra ladd.
Citera
2023-04-05, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Ja, du kan ta mer utan att vara orolig så vida du inte har hjärtproblem. Du verkar i ärlighetens namn inte ha tagit några större mängder om det är 5st 3cm långa linor du snortat? Du kommer inte dö av 5 linor på en timme ens om det varit 10cm linor allihop.

Rekommenderar dig dock att gå och lägga dig istället för att dra ladd.

Okej men kan mängden jag tar på en timme öka chanserna för döden? Tänker ifall risken för det ökar om man tar mycket på kort tid. Eller är det lika stor risk som om man tagit samma mängd under loppet av flera timmar? Och med mängden menar jag såklart inte kopiösa mängder.

Tack för din oro och det ska jag, så småningom.
Citera
2023-04-05, 07:48
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Okej men kan mängden jag tar på en timme öka chanserna för döden? Tänker ifall risken för det ökar om man tar mycket på kort tid. Eller är det lika stor risk som om man tagit samma mängd under loppet av flera timmar? Och med mängden menar jag såklart inte kopiösa mängder.

Tack för din oro och det ska jag, så småningom.

Ja, naturligtvis blir risken för överdos högre om du tar en större mängd på en kort stund istället för att sprida ut det över flera timmar. Är det bara kokain du tar så ska du få i dig en rejäl mängd, flera gram för att få en farlig överdos, om du är fullt frisk.
Citera
2023-04-05, 07:53
Citat:

Är det inte små små glas splitter i dina linor så har du väldigt tur. Med all välmening..
Citera
2023-04-05, 09:14
Medlem
Blaskas avatar
Förstår inte varför du ska ta droger om du blir såhär nojjig?
Citera
2023-04-05, 12:30
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Det sliter hårt. De flesta tror att det inte påverkar eftersom de inte känner av det men de är så jävla efterblivna och saknar förståelse för hur hjärtat fungerar.
Pundarna lever inte lika länge.
Citera
2023-04-05, 13:45
Medlem
Nkpgisits avatar
Att oroa sig över att dö av kokain i Sverige är meningslöst. Det är bara att köra på men tycker du det blir obehagligt så tycker man.

Skjutit stora doser kokain utan att dö eller trott jag har varit i närheten av att just dö. Dock har det blivit obehagligt ett par gånger men inte så att jag ifrågasatt om jag nyss IV:at en dödlig dos kokain.

Renade 3g kokain med kemisk ren aceton som efter reningen blev 2.3g och de tog mig en 6-7 timmar att slå i mig kanske och utan att det jag blev orolig. Visst så dunkade hjärtat på som bara den och jag svettades som bara den men inget mer.
Citera
2023-04-06, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Att oroa sig över att dö av kokain i Sverige är meningslöst. Det är bara att köra på men tycker du det blir obehagligt så tycker man.

Skjutit stora doser kokain utan att dö eller trott jag har varit i närheten av att just dö. Dock har det blivit obehagligt ett par gånger men inte så att jag ifrågasatt om jag nyss IV:at en dödlig dos kokain.

Renade 3g kokain med kemisk ren aceton som efter reningen blev 2.3g och de tog mig en 6-7 timmar att slå i mig kanske och utan att det jag blev orolig. Visst så dunkade hjärtat på som bara den och jag svettades som bara den men inget mer.

Att ta råd från dig är dock livsfarligt speciellt om man är novis. 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in