2023-08-27, 01:02
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
City och Liverpool har chansen att passera West Ham i morgon. Bara tre omgångar, men lite oväntat att West Ham leder serien (efter att ha mött bra lag som Chelsea och Brighton)

Dom är jävligt effektiva, 6e lägsta xG och 6e högsta xGA.. Hur länge kan dom hålla den här effektiviteten uppe? Och nu verkar dom fått loss Kudus också, imponerande värvning då han ryktats till många stora lag.
Senast redigerad av jontepsg 2023-08-27 kl. 01:47.
Citera
2023-08-27, 04:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
När ska jag ha hävdat ngt utav det som du skriver här, Huh?

Men jag kan, ärligt talat, inte se bättre deal inom EPL under de senaste 10 åren än Arsenal’s köp av Ødegaard. Han är lätt värd dubbelt så mkt som det vi betalade.
Allting handlar inte om dig! Har inte påstått att du skrivit det..

Klart du inte kan, du kollar ju bara på ett ställe. Hur känns det att West Ham leder ligan?
Citera
2023-08-27, 04:19
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Dom är jävligt effektiva, 6e lägsta xG och 6e högsta xGA.. Hur länge kan dom hålla den här effektiviteten uppe? Och nu verkar dom fått loss Kudus också, imponerande värvning då han ryktats till många stora lag.
Tills bucklan lyfts i maj
Citera
2023-08-27, 08:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Allting handlar inte om dig! Har inte påstått att du skrivit det..

Klart du inte kan, du kollar ju bara på ett ställe. Hur känns det att West Ham leder ligan?
Jasså..? Minns du inte vad du själv skriver, eller är det så att du kan inte läsa svenska?

Det att West Ham ligger etta på PL-tabellen efter 3 omgångar, tänker jag inte en enda sekund på.
Citera
2023-08-27, 09:57
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tills bucklan lyfts i maj

Och Antonio vinner skytteligan före Haaland. 😁
Citera
2023-08-27, 10:00
Medlem
Är nere i Barcelona och hamnade på samma pokerbord som kun Aguero inatt .

Han berätta att när han lämnade Atletico så var det väldigt nära han hamna i London istället.
Tevez hade sagt han största miss va lämna west Ham och flytta till Manchester.

Otroligt trevlig människa Aguero måste man säga
Citera
2023-08-27, 10:54
Medlem
trewqs avatar
Brighton verkar nära att signa Carlos Baleba från Ligue 1 laget Lille som ersättare för Moises Caicedo. Ytterligare en lyckad, smart värvning av fiskmåsarna?

https://www.90min.com/posts/brighton-to-confirm-signing-moises-caicedo-replacement
Citera
2023-08-27, 10:57
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Brighton verkar nära att signa Carlos Baleba från Ligue 1 laget Lille som ersättare för Moises Caicedo. Ytterligare en lyckad, smart värvning av fiskmåsarna?

https://www.90min.com/posts/brighton-to-confirm-signing-moises-caicedo-replacement

Det mesta talar för att det blir lyckat ja
Citera
2023-08-27, 11:03
Medlem
HycklarSveriges avatar
Missade matcherna igår för var helt upptagen med annat, men vad i helvete sysslar Arteta med?

Vi leder med några minuter kvar och med en man mer, men de lyckas ändå inte stänga matchen. Gabriel satt på bänken hela matchen, blev inte ens inbytt när de fick rött kort i slutet. En försvarsduo som fungerade så bra förra året har inte startat tillsammans en enda gång hittills. Fattar inte, ska han säljas till Saudi eller vad händer?

Det största problemet verkar vara att han envisas med att spela Havertz varje match och att andra spelare får flytta runt i nya positioner eller bänkas på grund av detta. Sätt in Partey i mittfältet igen och bänka Havertz tills han hittat sin plats i laget tycker jag.

Ramsdale fuckade upp ännu en gång vid första målet och nu måste la Raya starta nästa match tänker jag.
Citera
2023-08-27, 11:28
Medlem
Citat:
Minns hur avis jag var på värvningen av Bissouma, ville länge ha honom till Arsenal. En spelare jag ofta köpt på FM, oavsett lag. Contes tidiga diss kändes bara trött och typiskt den surgubben, kul att Bissouma får lite revansch nu!
Han är ett monster och har varit helt fenomenal här i upptakten. Var många, inklusive mig, som tyckte det var märkligt att Conte inte hade högre tankar om honom och att Højbjerg gick före.

Bissouma, Sarr och Maddison har klickat fint och har tillsammans med Udogie varit bäst hittills (enligt mig).

Oerhört spännande match ikväll mellan Newcastle och Liverpool. Känns på pappret som att det kan bli ett underhållande möte. Tror på hemmavinst. Vad säger folket?
Citera
2023-08-27, 11:34
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Missade matcherna igår för var helt upptagen med annat, men vad i helvete sysslar Arteta med?

Vi leder med några minuter kvar och med en man mer, men de lyckas ändå inte stänga matchen. Gabriel satt på bänken hela matchen, blev inte ens inbytt när de fick rött kort i slutet. En försvarsduo som fungerade så bra förra året har inte startat tillsammans en enda gång hittills. Fattar inte, ska han säljas till Saudi eller vad händer?

Det största problemet verkar vara att han envisas med att spela Havertz varje match och att andra spelare får flytta runt i nya positioner eller bänkas på grund av detta. Sätt in Partey i mittfältet igen och bänka Havertz tills han hittat sin plats i laget tycker jag.

Ramsdale fuckade upp ännu en gång vid första målet och nu måste la Raya starta nästa match tänker jag.

Igår var ändå våran bästa match men spelarna fuckar upp för sig själva. Vårat försvar är bättre i år än förra året, MEN alla mål som släppts in har varit på eget slarv. Det här är ju sånt slarv som kommer ske när Arteta experimenterar med nya positioner. Offensiven har inte klickat helt och hållet, men igår funkade den bättre än tidigare. Hade avsluten varit mer kliniska hade dom avgjort i första halvlek. Det kändes nästan som att dom siktade på Leno.

Förra hösten överpresterade laget som fan både till xG och xGa. Så att jämföra med den hösten när i princip allt gick våran väg, är inte riktigt fair. Men för att närma sig City måste laget utvecklas, så försök ha lite tålamod vi har ändå tagit 7p på 3 matcher trots sämre fungerande offensiv. Sen är inte jag heller helt såld på Havertz, tyckte Vieira visade igår att han förtjänar att starta på den positionen, om just den formationen ska spelas dvs.
Citera
2023-08-27, 11:50
Medlem
Citat:
Ja, Kudus låter väldigt intressant. Jag vet inte så mycket om Kudus, annat än att jag hört att han är väldigt bra, och att den position han oftast spelar är liknande där Bowen spelar (högerkanten).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in