Intressant tråd-på mitt jobb händer just nu följande:
Chef 60+, sparkade senast ut en kvinna runt 38-40 med 1 barn (inte hans) efter c:a 5-6 mån i ett kort förhållande. Detta hände typ för 2 år sedan.
Sen skiljer sig en 28 årig brud på jobbet från en snubbe runt 30 som hon ansett vara "rena katastrofen", året efter. Månaden efter hennes skilsmässa hjälper då 60+ chefen henne med olika praktiska problem då hennes separation blir riktigt knölig då hon och hennes x tidigare köpt en brf ihop som då skulle säljas och delas på ev vinst etc.
Därefter har chefen hjälpt henne på olika sätt och sen typ 6-7 månader bor de nu ihop inofficiellt vardagar, officiellt får hon "enbart" hjälp med skjuts till jobbet.....och hon är skriven på annan adress. Kvinnorna på jobbet har redan anat oråd och frontat chefen, som naturligtvis ljuger arslet av sig, dessutom är hon mycket snygg, tillde andra kvinnornas förtret. Hos männen är hon redan stämplad som "golddigger"
Ni kan ju räkna med hur snacket går på mitt jobb nu, han +60-hon 29.....
Intressant är ju att dom nu är ihop 24/5 vilket sliter fan så mycket mer än ett normalt förhållande där man/kvinna är på olika arbetsplatser och då är separerade runt 9-10 tim per dag förutom helg. Ser ut som vi kommer att ha vadslagning på jobbet hur länge det håller. Man kan ju ana vilken explosion det blir den dagen någon av de 2 har ett gräl och ev bryter upp.
Jag tippar på kanske 2 år innan hennes biologiska klocka börjar ringa, och hon ev börjar leta nytt....
Vadslagning här: ??