2023-08-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
En fitta som inte är upphetsad får knappt in 1-2 fingrar. Även om fittan tillhör en kvinna över 30 bast.
En fitta som är upphetsad får inte in en knytnäve (utan smärta). Även om fittan tillhör en kvinna på över 30 bast. Men en upphetsad fitta över 18 år, kommer kunna få in en dolme.

Du börjar låta som en oskuld. Alternativt har du enbart haft sex med unga kvinnor som inte varit upphetsade och äldre kvinnor som varit upphetsade.

Fittan vidgas vid upphetsning (även en oerfaren 18-årings fitta). Men en kvinna som kan knipa, kommer ändå kunna krama om dolmen hårt och skönt. Även om hon är över 30 bast.

För övrigt är du helt off topic! En 40-årig man som träffar en 20-årig kvinna, ska givetvis satsa om ömsesidig kärlek finns. Men han får vara beredd på att ge henne barn. Det är väl där problemet kan finnas... Att hon vill och han inte vill. Och då får han släppa henne fri så hon får möjlighet att skapa sin familj. Lär hon sig knipa, kommer hon och hennes partner alltid ha skönt sex ihop. Oavsett om hon är 20 bast eller 60 bast.

Det är du och Lejondrottningen som hela tiden tjafsar med mig off topic. Jag är artig och svarar.
Citera
2023-08-18, 21:49
Medlem
Är en svensk man som snart fyller 54 år.
Gift sedan 5 år tbx med en 21 år yngre latinamerikansk kvinna.
Funkar hur bra som helst, det intressanta är att det är bara folk från Sverige som reagerar på åldersskillnaden.
Varken min fru, jag eller hennes familj har ens reagerat över saken.
Citera
2023-08-18, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Varför envisas du med att tro att jag är bitter? Jag tycker du är för gammal helt enkelt, men som sagt för 50- och 60-åriga gubbar är du en ungdom. Allting är som bekant relativt.

För att du sitter och fantiserar ihop saker om en främmande människas liv och fitta. Det gör inte normala människor.
Citera
2023-08-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
För att du sitter och fantiserar ihop saker om en främmande människas liv och fitta. Det gör inte normala människor.

Normala människor sitter inte på Flashback...
Citera
2023-08-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Varför skulle det vara fel? Dessa unga kvinnor väljer väl det själva och vill ha en mogen och trygg partner.
Citera
2023-08-18, 22:01
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Jag frågade inte vad du intalar dig att jag kan få och inte få.
Jag frågade varför jag som kåt kvinna skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring.
Så kom igen och svara nu.

Ungdom innebär inte bröst, rumpa och tight fitta. Dom kukar jag tog som ung hade inte jag fått in idag. Vem skäller? Jag tycker ju det är bra att män som passerat sitt bäst-före-datum håller sig undan kåta kvinnor.

Du tycker det skriker desperation ja. Alla är inte så desperata att dom nöjer sig med dåligt sex. Det fick jag bittert erfara som ung.

Du är lite vilsen bara. Du får ingen äldre man. Ingen med status i alla fall.
För att få ligga åker du på småpojkar, sen skyller du på att det är männens fel.

Du har träffat väggen, men det är lugnt, många damer över 40 tror fortfarande att de är nåt pris jag som man måste vinna. Komedi är det faktiskt och jag önskar slippa.

Kör Tinder eller vad du kan, det finns gott om sprängfyllda desperata småpojkar som vill stoppa in den i vad som helst.
Du har nåt år kanske kvar, sen är det menopaus för dig. Då kan du ju skylla på män med slak balle eller så för dig och ditt mentala kommer förändras likt med en ökentorka mellan benen.

Nu vid 40 eller vad du är, har du förmodligen klivit upp rejält i bodycount också.
Vad du blir för catch det låter jag vara osagt. Du vet det nog innerst inne.
Citera
2023-08-18, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Du är lite vilsen bara. Du får ingen äldre man. Ingen med status i alla fall.
För att få ligga åker du på småpojkar, sen skyller du på att det är männens fel.

Du har träffat väggen, men det är lugnt, många damer över 40 tror fortfarande att de är nåt pris jag som man måste vinna. Komedi är det faktiskt och jag önskar slippa.

Kör Tinder eller vad du kan, det finns gott om sprängfyllda desperata småpojkar som vill stoppa in den i vad som helst.
Du har nåt år kanske kvar, sen är det menopaus för dig. Då kan du ju skylla på män med slak balle eller så för dig och ditt mentala kommer förändras likt med en ökentorka mellan benen.

Nu vid 40 eller vad du är, har du förmodligen klivit upp rejält i bodycount också.
Vad du blir för catch det låter jag vara osagt. Du vet det nog innerst inne.

Jag frågade varför jag skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring. Svara på det istället för att sitta och fantisera.
Citera
2023-08-18, 22:06
Medlem
Citat:
Jag frågade varför jag skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring. Svara på det istället för att sitta och fantisera.

Kanske för att du nästan är jämnårig med 20 åringens föräldrar...
Citera
2023-08-18, 22:11
Medlem
Citat:
Han menar att brudar utan klass gärna hänger med yngre killar, har träffat några sådanna vidriga när de inte får sin vilja igenom
Citera
2023-08-18, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Han menar att brudar utan klass gärna hänger med yngre killar, har träffat några sådanna vidriga när de inte får sin vilja igenom

Nej. Han menar att trots det påstått höga värdet hos dessa äldre män kan han inte argumentera för varför jag skulle välja en 40-åring framför en 20-åring.
Annars hade han kunnat ge mig svar direkt.
Citera
2023-08-18, 22:16
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Inga afrikanska länder. Ska du sluta chansa nu? Det går ju inte så bra för dig.
Eeeeh jag har ett glasklart minne, du skröt om hur ghetto boyzen älskade tjocka finskor, orkar inte leta i dina tidigare inlägg dock, det var några år sedan.
Citera
2023-08-18, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Eeeeh jag har ett glasklart minne, du skröt om hur ghetto boyzen älskade tjocka finskor, orkar inte leta i dina tidigare inlägg dock, det var några år sedan.

Sluta ljug. Jag gillar Mellanösternkillar och Balkanmän och har inte skrivit ett ord om ghetto-killar.
Herregud, flera timmars tjafs för att man väljer bort äldre, svenska män.
Sitter jag och hittar på saker om er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in