Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Jag frågade inte vad du intalar dig att jag kan få och inte få.
Jag frågade varför jag som kåt kvinna skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring.
Så kom igen och svara nu.
Ungdom innebär inte bröst, rumpa och tight fitta. Dom kukar jag tog som ung hade inte jag fått in idag. Vem skäller? Jag tycker ju det är bra att män som passerat sitt bäst-före-datum håller sig undan kåta kvinnor.
Du tycker det skriker desperation ja. Alla är inte så desperata att dom nöjer sig med dåligt sex. Det fick jag bittert erfara som ung.
Du är lite vilsen bara. Du får ingen äldre man. Ingen med status i alla fall.
För att få ligga åker du på småpojkar, sen skyller du på att det är männens fel.
Du har träffat väggen, men det är lugnt, många damer över 40 tror fortfarande att de är nåt pris jag som man måste vinna. Komedi är det faktiskt och jag önskar slippa.
Kör Tinder eller vad du kan, det finns gott om sprängfyllda desperata småpojkar som vill stoppa in den i vad som helst.
Du har nåt år kanske kvar, sen är det menopaus för dig. Då kan du ju skylla på män med slak balle eller så för dig och ditt mentala kommer förändras likt med en ökentorka mellan benen.
Nu vid 40 eller vad du är, har du förmodligen klivit upp rejält i bodycount också.
Vad du blir för catch det låter jag vara osagt. Du vet det nog innerst inne.