Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Idag är det smygpremiär/förhandsvisning av Jockes nya film, en skräckis, det som Raskis gillar..
Jag har sett banjo och chrippa och Linnea?, även lets feastarna lägga upp storys om att dom är påväg dit....vart är Carl Fredrik Alexander Rask??!! Har hans inbjudan kommit bort eller blev han inte bjuden?
Helt förståeligt och rätt beslut om man väljer att hänga ut regissörens bror.
En sån som Rask kan man inte bjuda in på offentliga tillställningar då han inte kan bete sig.
Vad hände sist hos Jockeboy? Jo han stal med sig mat hem. Vad skulle kunnat hända denna gång? Ingen vet, men en människa som är så pass konfliktsökande och avundsjuk som Rask skulle säkert kunna ställa sig upp under filmen och skrika könsord som han gjorde på feasts livepodd för att förstöra.
Hela gänget sitter säkert där i salongen nu och skrattar åt Bajsbaronens armstorlek.
Jag har gått ner i vikt, jag kan leka med barnen Ja visst men du har muskelmassa som en 8 åring och en rygg som quasimodo efter 15 års soffliggande.
Nu borde väl äggbaronen förstå att han aldrig har varit vän med Jockeboy, han har blivit utnyttjad på samma sätt som han utnyttjade Ulf. Karma at its finest!
Nu, sätt dig i badkaret och gråt din luffare och snälla, sluta simpa Jockeboy, det var patetiskt redan för 2 år sedan.