2023-08-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Idag är det smygpremiär/förhandsvisning av Jockes nya film, en skräckis, det som Raskis gillar..
Jag har sett banjo och chrippa och Linnea?, även lets feastarna lägga upp storys om att dom är påväg dit....vart är Carl Fredrik Alexander Rask??!! Har hans inbjudan kommit bort eller blev han inte bjuden?
Vem vill ha en bajsmunn på kalas??
En människa med det beteendet är inget man bjuder in....
Citera
2023-08-21, 19:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Talade om en annan låt där han sjunger mer seriöst, inte denna….

Är du dum? Har inte nämnt nånstans att sångrösten är bra. Sa ordagrant och tydligt att hans sång är helt ok för att vara Rask.

”Nämn en låt som är sämre”
Jag skrev för i helvete att det är en böglåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Tänk istället att allt han gör är han värdelös på… Hans seriösa musik har då ändå varit helt OK. Liksom, hört sämre på Mello t om.
Så för att vara så sämst på allt annat så är han någorlunda OK på sjunga.

Tur att du har hjälm.
Citera
2023-08-21, 19:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Idag är det smygpremiär/förhandsvisning av Jockes nya film, en skräckis, det som Raskis gillar..
Jag har sett banjo och chrippa och Linnea?, även lets feastarna lägga upp storys om att dom är påväg dit....vart är Carl Fredrik Alexander Rask??!! Har hans inbjudan kommit bort eller blev han inte bjuden?
Helt förståeligt och rätt beslut om man väljer att hänga ut regissörens bror.

En sån som Rask kan man inte bjuda in på offentliga tillställningar då han inte kan bete sig.

Vad hände sist hos Jockeboy? Jo han stal med sig mat hem. Vad skulle kunnat hända denna gång? Ingen vet, men en människa som är så pass konfliktsökande och avundsjuk som Rask skulle säkert kunna ställa sig upp under filmen och skrika könsord som han gjorde på feasts livepodd för att förstöra.

Hela gänget sitter säkert där i salongen nu och skrattar åt Bajsbaronens armstorlek. Jag har gått ner i vikt, jag kan leka med barnen Ja visst men du har muskelmassa som en 8 åring och en rygg som quasimodo efter 15 års soffliggande.

Nu borde väl äggbaronen förstå att han aldrig har varit vän med Jockeboy, han har blivit utnyttjad på samma sätt som han utnyttjade Ulf. Karma at its finest!

Nu, sätt dig i badkaret och gråt din luffare och snälla, sluta simpa Jockeboy, det var patetiskt redan för 2 år sedan.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-08-21 kl. 19:43.
Citera
2023-08-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Varför vill han höra fotsteg runt huset? Det skulle jag tycka kändes otäckt.

Carl-Fredrik är ju en spirituell kille som tycker att dyrka döden och kolla splatterfilm och tända ljus är att vara i kontakt med högre makter. Han tycker att det är en religiös upplevelse att möta på spöken!

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Rask har så svårt att förstå att det är upp till andra människor att avgöra om han har förändrats eller inte.

Jag har troligen hört Rask säga att han förändrats minst ett par hundra gånger och det är bara i år.

Jag kan ge honom att han gått ner i vikt och slutat skrika i sina videos men i grunden är han samma osköna skitmänniska som fortfarande hänger ut människor på internet. Nu heter det att han gör bara videos om människor som valt offentligheten men det är ju bara ännu en lögn i mängden.

Tids nog kommer karman ta hand om honom igen för beter man sig som en skit så kommer man få äta skit!

Så är det. Rask verkar aldrig kunna acceptera att han inte har att göra med hur folk betraktar honom. Även om man har åsikter om honom så betyder det att det är upp till honom att definiera vem han är. Han har ett sjukligt kontrollbehov som måste vara jobbigt att leva med. Det är väldigt patetiskt att han påstår att han mediterar i var och varannan video. Men nu sa han i någon av sina senaste att han tog promenader där han mediterar, som enligt Rask handlar om att lyssna på poddar och vara i sin fantasivärld. Det är inte ett meditativt tillstånd, det är att distrahera sig själv ifrån sitt inre. Att meditera handlar om att befinna sig i nuet och släppa allting som man inte kan påverka. Såsom hur andra uppfattar en.

Carl-Fredrik skulle behöva åka på ett bootcamp med David Goggins i ett år, så han slutar vara en så lättkränkt patetisk nolla. Han måste släppa att försöka kontrollera andra människors uppfattning, och inse att det inte går, och framförallt sluta att bry sig om det. Först då kommer han kunna förändras till att bli en bättre människa. Tills dess kommer han alltid att vara en svag liten slav för sitt eget kontrollbehov.

https://www.youtube.com/watch?v=eEHgkF9fTzA&ab_channel=DAVIDGOGGIN%27SAREN A
Citera
2023-08-21, 21:46
Medlem
Citat:

Hahahahahahahaha! Ja undra 😆
Han sitter väl i den berömda chatgruppen bajsbaronen påstår att han, Anjo och Jocke har tillsammans och skriver ”Hallå, hallå, hallå grabbar har ni glömt mig! Snälla får jag följa med jag lovar att inte skrika om grisollon, stjäla gratis tilltugg eller annat som bjuds och anstränga mig för att vara en lite mindre narcissistiskt skithög än vanligt Snälla Jocke snälla Jag suger din kuk, slickar din röv vad som helst”
Citera
2023-08-21, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Hahahahahahahaha! Ja undra 😆
Han sitter väl i den berömda chatgruppen bajsbaronen påstår att han, Anjo och Jocke har tillsammans och skriver ”Hallå, hallå, hallå grabbar har ni glömt mig! Snälla får jag följa med jag lovar att inte skrika om grisollon, stjäla gratis tilltugg eller annat som bjuds och anstränga mig för att vara en lite mindre narcissistiskt skithög än vanligt Snälla Jocke snälla Jag suger din kuk, slickar din röv vad som helst”
https://postimg.cc/GTjgNvhx
Han vill ha frågor...spännande...
Han kan inte gärna skylla på att han saknar barnvakt, inte kan åka, social fobi eller liknande.
Undrar hur han ska bortförklara att han inte fick komma?

Här är ett print-bevis...
https://postimg.cc/gallery/PTfXQnj

Tänkte väl, det var för "people-y" för honom att gå på sin bästa kompis premiär, där även alla andra bästisar var...
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-08-21 kl. 22:52. Anledning: Tillägg
Citera
2023-08-21, 22:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Han kan inte gärna skylla på att han saknar barnvakt, inte kan åka, social fobi eller liknande.
Svaret är enkelt för Kal Fredrik: ”Faktum är att jag VILL inte komma! Inte svårare än så, jag gillar att sitta hemma när det blir murkt o hustigt så man kan mysa kanske tända lite ljus” bla bla bla, ni kan säkert höra rösten i huvet
Citera
2023-08-21, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Svaret är enkelt för Kal Fredrik: ”Faktum är att jag VILL inte komma! Inte svårare än så, jag gillar att sitta hemma när det blir murkt o hustigt så man kan mysa kanske tända lite ljus” bla bla bla, ni kan säkert höra rösten i huvet
Jag uppdaterade precis mitt inlägg med raskens printbevis över att han visst var bjuden...men det var för "people-y" att gå..
Citera
2023-08-21, 23:17
Medlem
Citat:
Jag uppdaterade precis mitt inlägg med raskens printbevis över att han visst var bjuden...men det var för "people-y" att gå..

”Neeej! Dom spekulerar om mig på Flashback att jag inte fick komma på premiären för Jocke. Jag måste fabricera en fråga så jag kan bevisa att JAG VISST FICK komma med en print!”

Klart att lilla springpojken får komma på Jockes event om han vill. Varför han inte kom är för att han inte vågar. Rask gillar att sitta hemma på kammaren och spela ball inför kameran. Givetvis skulle han aldrig stått för det han sagt om Chrille face to face. Det är så han fungerar. Vi alla minns incidenten med Verz på Dreamhack. Efter att ha suttit i video efter video och snackat om att Verz inte vågade ta något IRL så kom han upp till Baronen, och Carl-Fredrik hade helt plötsligt inte alls samma attityd. Han försökte bara skratta bort det.

Det är anledningen, inte att det är mycket folk.
Citera
2023-08-21, 23:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Här är ett print-bevis...
https://postimg.cc/gallery/PTfXQnj

Tänkte väl, det var för "people-y" för honom att gå på sin bästa kompis premiär, där även alla andra bästisar var...
Jaha, skulle det där vara ett bevis? Det där skulle kunna vara vem som helst.

Vad menar han med people y?

Förmodligen har Anjo eller Dorran skickat sin inbjudning till Rask. Mig kan han inte manipulera, läser narcissisten som en barnbok med ett öga öppet.

Även om han skulle vara bjuden skulle han aldrig våga åka och träffa Chrippa nu när han varit uppkäftig. Alla vet att han bara är en internetsimp.
Citera
2023-08-21, 23:26
Medlem
Citat:

Det tragikomiska är att när några få idioter ställer frågor till en arbetslös narcissistisk mansbebis utan innehåll i livet som på fullaste allvar som en fjortis på tiden det fanns bilddagboken ”ställ frågor” måste sitta och besvara frågan på varför han inte var på sin största idols filmvisning med ett bildbevis på att han bjudits in dit 😂 Det räckte lixom inte med att svara utan han bifogade bevis hahaha! Killen som säger han inte läser sin egen tråd! Jojo tjoflöjt!

Undra föresten om han reflekterat över varför just han av exakt alla har en tråd om sig som saknar motstycke! Inte ens Sveriges absolut största YouTubes/kändisar har en lika frekvent tråd om sig! Tror han i sin dumhet att det är en totalt slump att just Carl Fredrik Alexander Rask har det? När han sitter och försöker slå i några blåsta följare att ”jag är en förändrad man”
Förändring är något man gör, inte något man upprepar så ofta att det liknar ett ticks!
Citera
2023-08-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det tragikomiska är att när några få idioter ställer frågor till en arbetslös narcissistisk mansbebis utan innehåll i livet som på fullaste allvar som en fjortis på tiden det fanns bilddagboken ”ställ frågor” måste sitta och besvara frågan på varför han inte var på sin största idols filmvisning med ett bildbevis på att han bjudits in dit 😂 Det räckte lixom inte med att svara utan han bifogade bevis hahaha! Killen som säger han inte läser sin egen tråd! Jojo tjoflöjt!

Undra föresten om han reflekterat över varför just han av exakt alla har en tråd om sig som saknar motstycke! Inte ens Sveriges absolut största YouTubes/kändisar har en lika frekvent tråd om sig! Tror han i sin dumhet att det är en totalt slump att just Carl Fredrik Alexander Rask har det? När han sitter och försöker slå i några blåsta följare att ”jag är en förändrad man”
Förändring är något man gör, inte något man upprepar så ofta att det liknar ett ticks!

Ännu mer tragiskt är det att han mest troligt inte fick frågan. Han var tvungen att fabricera en sedan han läste spekulationerna här i tråden och kände sig tvungen att återupprätta sin heder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in