Citat:
Som jag även sagt innan modererar jag inte forumet längre och har inte stängt tråden. Vill mest förklara bitvis en del av problematiken med covid forumet som helhet och ja - det jag fetat är säkerligen anledningen - men inte hela. När vi hårdmodererat forumet innan och konsekvent delat ut varningar har det heller inte varit så populärt. Det är inte ett lätt forum att hantera.
Jag får väl upprepa vad som sagts tidigare. Det diskuteras internt och har gjort en tid hur vi ska få det att bli bättre så ni får ha lite tålamod med oss. Vi gör så gott vi kan.
Jag får väl upprepa vad som sagts tidigare. Det diskuteras internt och har gjort en tid hur vi ska få det att bli bättre så ni får ha lite tålamod med oss. Vi gör så gott vi kan.
Diskussion är av godo, och personligen känner jag ingen stress, ta er tid. Jag har full förståelse för att det i många fall inte är enkelt och att ni moderater gör så gott ni kan och hinner. Men vi alla kan göra missbedömningar.
Citat:
Rekommendationer för vaccination mot covid-19Observera att det inte på något vis är förbjudet att starta nya biverkningstrådar om man vill. De två korgade trådarna som nämnts korgades pga 0.06.
Det är också tillåtet att länka samt citera inlägg från den låsta tråden. Den är inte korgad, raderad eller på annat vis undanstädad. Den ligger kvar i forumet som ett historiskt dokument, öppen för var och en att läsa.
EDIT: Angav fel regel för korgningarna, rättat till det nu.
Det är också tillåtet att länka samt citera inlägg från den låsta tråden. Den är inte korgad, raderad eller på annat vis undanstädad. Den ligger kvar i forumet som ett historiskt dokument, öppen för var och en att läsa.
EDIT: Angav fel regel för korgningarna, rättat till det nu.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/vaccination-mot-covid-19/om-vaccinerna-mot-covid-19/rekommendationer-for-vaccination-mot-covid-19/
Rekommendationerna gäller från 1 mars 2023 till 29 februari 2024......mera
Hur kan tråden anses vara ett dött ämne och historiskt då det fortfarande från svenska myndigheters håll idag rekommenderas i någon form vaccination av alla äldre än 49 år? Covid-vaccinationerna har aldrig upphört i Sverige eller slutats rekommenderas sedan starten av dessa.
Jag alltid funnit det festligt att viruset har koll på ålder och när man tidigare ex.vis. avsåg att äta på flygplan.