2023-08-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zepar
Må så vara. Tycker dock att attraktion kan byggas upp med lite viss spänning/mystik, man behöver ju inte göra till sig till någon man inte är utan för den skull vara öppet ärligt. Ingen vill höra om tarmrörelser på en dejt.
Mystik? Låter rätt förljuget och utstuderat såsom du beskriver det. Ser hellre att en naturlig kemi uppstår om båda är ärliga med sin personlighet och samtidigt har turen att märka hur mycket de hade gemensamt.
Ibland blir det inget sådant resultat men det är ändå viktigt att vara sig själv så att man inte lurar någon med en lömsk fasad som senare rämnar (vilket de alltid gör i slutändan).

Självklart bör man inte ta upp osmakliga ämnen som ex. magproblem på en första dejt. Detta är så självklart att det inte ens behöver påpekas. Människor som gör detta målar upp en stor röd flagg omkring sig vilket i och för sig är tacksamt för den andra parten som då får ett ypperligt tillfälle att fly fältet.
Citera
2023-08-17, 21:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Var ett tag sedan jag skrev i tråden men följer fortfarande serien.

Riktiga karaktärer de hittar. En 26-åring som aldrig har gått på dejt paras ihop med en tjej som haft ett "kristet" förhållande i 9 år. Sjuk humor. "Var bara dig själv".

Medea var riktigt söt och de passade bra ihop.
Tänk att man ska behöva dadda er t.o.m när man tvingas sitta på telefonen, vi får se om du blir rapporterad postumt efter att jag sätt vad kvällens avsnitt innehåller, detta blir mer spännande än själva programmet, nu börjar det om 10 minuter!!
😏
Citera
2023-08-17, 22:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Danny Saucedo från wish trodde jag inte skulle tacka nej till fortsatt dejtande. Tänkte att även om han inte gillade tjejen så skulle han fortsätta för att få löpa hela dejt-linan ut för att se hur det är att hålla på med dejtande.

Medea var väldigt söt och säkert kul att hänga med.
Inte ens veteranen Isnatt bryr sig om reglerna i syfte att trotsa mig säkert? 👊😋

Hon tjejen som gillade creepy kroppsvätskor, är det kodord för brudar som gillar äta spunk? 😏 en cumdumster

Lagom långt ögonavstånd på Saucedo där, hon var ju faktiskt snygg efter närmre granskning, perfekt läppstift färg (dvs ingen färg) ögonen lutade bakåt som dom skall göra på tjejer

Saucedo var ändå ganska skön person, att dom enligt plattityd var på olika platser i livet trots att dom sitter mitt emot varandra betyder egentligen
"vi är olika personligheter"

Han med synth-slipsen som lekte Martin Rollinski köpte hennes liking när han började dra upp resplaner till Karibien för det faktiskt fanns bevis på att han är berest.
Men visst dom matchade lite granna
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-17 kl. 23:01.
Citera
2023-08-17, 22:19
Medlem
Atamons avatar
Finns restaurangen på riktigt, insidan alltså? Eller är den uppbyggd i en studio? Den ser ju inte riktigt klok ut!
Citera
2023-08-17, 22:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
queer hairy chick domme humiliates pig man with tiny cock

Citat:
Det är ett bra beslut om man är normalfungerande. Man vill ju visa sig från sin bästa sida. Läs i tråden om den herre som berättade om sina rörelser i mag-tarm kanalen på en första dejt, han var sig själv, till kvinnans förtret.
Felet låg i att den sk kvinnan var överviktig och därmed hade oerhörda problem med ändtarmsfall och gaser och skämdes därigenom genom hans 'uttryck'

Jaha nästa vecka börjar SVT groomingen utgår jag ifrån, där tonåringar ska könsbekräftas genom matchning att dom skulle vara bi, pan, furry, homosexuella 😂 innan dom är myndiga och bör gärna komma ut ur garderoben innan 18 år.

Hoppas det bara är 1 avsnitt, ett jävligt långt avsnitt 😅
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-17 kl. 23:27.
Citera
2023-08-18, 22:06
Medlem
Alltså jag blev typ kär i Oscar (Eskilstuna-killen som aldrig varit på dejt tidigare) och jag är inte bög. Inget bullshit, känslorna rakt ut bara, så jävla skön! ”Jag älskar att baka - gratis lukt liksom.”
Citera
2023-08-19, 00:46
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tänk att man ska behöva dadda er t.o.m när man tvingas sitta på telefonen, vi får se om du blir rapporterad postumt efter att jag sätt vad kvällens avsnitt innehåller, detta blir mer spännande än själva programmet, nu börjar det om 10 minuter!!
😏

Jag ursäktar ödmjukast Herr Bökberg. Vi får icke förringa våra herrar som följer den statliga propagandan på tablå-TV.

Citat:
Felet låg i att den sk kvinnan var överviktig och därmed hade oerhörda problem med ändtarmsfall och gaser och skämdes därigenom genom hans 'uttryck'

Jaha nästa vecka börjar SVT groomingen utgår jag ifrån, där tonåringar ska könsbekräftas genom matchning att dom skulle vara bi, pan, furry, homosexuella 😂 innan dom är myndiga och bör gärna komma ut ur garderoben innan 18 år.

Hoppas det bara är 1 avsnitt, ett jävligt långt avsnitt 😅

Haha, det är sant. Hon var ingen looker om man säger så. Fet och små bröst är en taskig kombination.

SVT:s propagandamisterium måste pumpa ut indoktrineringen tidigt. Vi kommer att få se asexuella gymnasiestudenter, en år 9 elev som kommit ut som trans och ett autistisk par som inte vidrör varandra och pratar Fortnite hela dejten. Hoppas som sagt att det inte blir ett stående koncept. Fine att hormonerna lever sitt egna liv, men är personerna på gränsen till myndiga är det att betrakta som ett utnyttjande. Kul att se sin framtida make/maka på detta program.
Citera
2023-08-19, 08:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Alltså jag blev typ kär i Oscar (Eskilstuna-killen som aldrig varit på dejt tidigare) och jag är inte bög. Inget bullshit, känslorna rakt ut bara, så jävla skön! ”Jag älskar att baka - gratis lukt liksom.”
Hans dejt hade haft ett förhållande i nio år.
Det är typ hela mitt liv!, sa Oscar.
Citera
2023-08-19, 23:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kan inte Cato och Cissi åtm skämtknulla varann?

Jäklar vad han skämdes, världens präktigaste människa i baren, när den enbart ansikts-snygga tjejen sa att hon sökte någon snygg
Sedan skulle hon rationsliserande tillägga "snygg stil" 😇 efter denna freudian

Jag antar att baren-Daniel tar illa upp eftersom han visade upp sitt utseendemässiga förfall glatt för kameran, skallig, för stort skägg, dvs det som döljer ädla ansiktsdrag, men man har ju en ålder att anpassa sig till tydligen
Citera
2023-08-20, 08:16
Avslutad
Citat:
Jag antar att baren-Daniel tar illa upp eftersom han visade upp sitt utseendemässiga förfall glatt för kameran, skallig, för stort skägg, dvs det som döljer ädla ansiktsdrag, men man har ju en ålder att anpassa sig till tydligen

Jag tycker han är jättefin, hans varma fina omtänksamma personlighet får honom att bli ännu vackrare än han redan är.
Citera
2023-08-20, 15:10
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag tycker han är jättefin, hans varma fina omtänksamma personlighet får honom att bli ännu vackrare än han redan är.

Ja visst är han fin <3
Så varm och underbar. Intresserad av dem han pratar med och omtänksam. Jag gillar honom väldigt mycket och de fnittriga servitriserna! Älskar programmet och den inledande musiken, verkligen feel-good.
Citera
2023-08-20, 15:17
Medlem
XtraXs avatar
Ungdomar i kommande avsnitt låter väl sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in