Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-14, 17:37
  #1501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Varje vecka
Mm, tack, det var specifikt...
Citera
2023-10-16, 01:41
  #1502
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Mm, tack, det var specifikt...
Det är en kretin som utgår ifrån att du tittar på svt-play där det råder flytande datum, på tisdagar går det på tv


Undrar inte ni också varför man i Teens varianten bytt ut italienska mupparna kocken
som kunde säga "amore" (huri huri huri) helt själv

Nu är det en jäkla korvmoje operatör istället som ska lägga barnburgarna på ett galler iförd kockmössa
Citera
2023-10-25, 16:21
  #1503
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkbuttrug
Ser på senaste avsnittet av FD Teens, och undrar hur SVT produktionen tänkte här... Den ensamkommande "19-åriga" killen från Syrien, som ska dejta en 17-åring i programmet. Han ser ju ut att vara minst 25 år. En vuxen kille som ska dejta en omyndig tjej.

25 år är ett skämt. Han såg snarare ut att vara 16 och hon såg ut att vara kanske 14. Båda såg betydligt yngre ut än vad de var

Han hade ju förfan moppemusche. Du kan inte kalla någon med moppemusche för "25 år"
__________________
Senast redigerad av JoakimFenix 2023-10-25 kl. 16:23.
Citera
2023-10-26, 12:13
  #1504
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Teens England är ju hilarious, jämfört med den svenska varianten!
Verkar som att våra ungdomar tappat humorn och livsglädjen i jämförelse.

https://www.svtplay.se/video/j4d7b9v...633&id=j4d7b9v
Citera
2023-10-26, 13:26
  #1505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är en kretin som utgår ifrån att du tittar på svt-play där det råder flytande datum, på tisdagar går det på tv


Undrar inte ni också varför man i Teens varianten bytt ut italienska mupparna kocken
som kunde säga "amore" (huri huri huri) helt själv


Nu är det en jäkla korvmoje operatör istället som ska lägga barnburgarna på ett galler iförd kockmössa
Hahaha, klockren beskrivning. Har inte fäst så mycket vikt vid kockarna, nu går det inte att "inte se"🤣🤣

Teensvarianten är förövrigt rätt menlöst, tycker synd om ungdomarna.
Varför ska deltagarna betala för maten? Dom blir föremål för lyteskomik och borde således få ersättning för sitt risktagande...
Citera
2023-10-26, 21:58
  #1506
Medlem
Crapmagics avatar
Kristen näsring och man såg bh:n igenom tröjan på båda flickebarnen

Hon hade på sig det alltid frikyrkliga
grinet på läpparna uppfylld av den oheliga anden, obligatoriskt att gå barn och fritid och att gilla musik (rock eller körsång, helst båda santidigt)

Han var inte kristen heller, utan amerikan 😏 där är alla kristna, och kanske eventuellt att deras protestantism bör kallas för amerikansk katolicism

Varför låter man en göteborgare träffa en stockholmare, och då åsyftar jag det rent geografiska avståndet

Maträtten dom beställdes in var pasta!!,
Det står så på menyn!
Pasta teens - 49 sek
(kocken har rört i Semper
barnmatsburkar)

Thailändskor med fetish för blonda svenska killar framför Tobbe Hubinette, vilken skräll

Kavajgossen såg ut som Carolina Klüft i plyet fast med en ny frisyr, m n han var ganska kul för att bara 2000-talist, det hade kunnat varit jag som skulle gå in och raljera över svenska snuskgubbar i Thailand

Det slutar alltid med att dom inte har tid, dvs hon tyckte inte att han var snygg nog brukat det vara trots att han beter dig attraktivt

Succes raten på teensen har varit lite sämre än originalet
Citera
2023-11-23, 17:28
  #1507
Medlem
Känns som engelska teens har lite mer mat att välja på
Citera
2023-11-23, 17:44
  #1508
Medlem
Bra koncept. Dem lyckas alltid att hitta skumma människor.
Citera
2023-11-23, 19:41
  #1509
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Känns som engelska teens har lite mer mat att välja på
Precis, detta störde jag ihjäl mig på också, och har påtalat i tråden
Citera
2023-12-01, 19:36
  #1510
Medlem
Skulle vara väldigt despo om jag sökte mig till rampljuset. Jag kan tänka mig att det sistnämnda är fallet för de flesta jonen.
Citera
2024-02-05, 12:07
  #1511
Medlem
Kanastras avatar
Den italienska kocken dog i en olycka häromdagen

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...cka-i-goteborg
Citera
2024-02-06, 00:18
  #1512
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Den italienska kocken dog i en olycka häromdagen

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...cka-i-goteborg
Artikeln vill inte gärna beskriva hur fan olyckan kan ha gått till, varför intervjuar ingen spårvagnschaffisen eller passagerare?

Satt han i bil? eller blev han bara överkörd gåendes
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback