Det är häpnadsväckande hur kevinnor...eller kanske bara kevinnan, forskaren som såg ut som Leila bakar...i detta program kan stå & kråma sig framför "första dejten" väggen" och pilla med håret & sätta handen i höften, som en introduktion om vem hon är...varför ser vi aldrig kevinnor som gör sådär i verkliga livet i en interaktion med...eh...mig

så man får något hopp att stå ut med, varför ser vi aldrig mig stå för min fåfänga inför förbipasserande kevinnor på det där åmande sättet
Säg att ni tror att det är produktionen som hetsar fram sådana där overkliga "available" poser?
det är ju heller inte mentalfriskt att den där "rackarns ballongförsäljaren där" till clownkypare alltid står redo i predikstolen när någon ny gäst gått vilse, & det båset är dessutom vänt mot ingången(den brukar ju vanligen vara demonstrativt bortvänd) säg någon mer restaurang där man är så påträngande gästen, att stolpskottet tvingas säga "välkommen" innan man fått av sig jackan
Citat:
Ursprungligen postat av
teasardig
Daniel hade skitfina ögon och ett vackert leende. Samt såg ut som att han var välbyggd också. Jag fattar inte varför han hade varit singel i över fem och år och varför Anneli ratade honom. Fan, lyckas inte en hunk som honom är en medelmåtta som mig helt chanslös.
Nej han hade rent objektivt kontra verkligt speciella ögon (skelande) helt konventionella ögon, du gillar bruna ögon bara kontra ett leende, en hopphörande modell,
Är man en hunk för att man jobbar på ett bygge, en hunk blir alltså till igenom kroppen? det var ju spännande