Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
du kan absolut inte på BC har några som helst krav på vad du vill ha hos en kvinna, ofta börjar dessa BC kossor med en lång negativ profiltext samt en massa negativa inlägg i dagboken

och nåde dig om du skulle råka skriva du gillar rakade kvinnor som är mån om som kropp

dock har dessa obesa kvinnor själva krav på att mannen ska vara tränad, rakad samt ha stor kuk över 25cm medans hon själv "duger som jag är" annars kan du dra åt helvete

skönast är dessa kossor som söker ett seriöst förhållande, samtidigt har massor av bilder där dom knullar andra män, suger kukar och visar upp sin finniga fitta, dock hatar dom "dick picks" som går bort enligt dessa valar
Åh spot on, min herre.

Jag tror min profil där nu fyller 10år snart. Men min första kom nog till för snart 20 (kan det va möjligt?)
Det var en kul tid. Man såg när inloggningarna ökade på fredagkvällen, sen satt man och raggade vilt med några bärs jämte datorn. Ett par ggr fick man napp redan på kvällen, annars blev det fika dejt på lördagen. Ljuva tider.

Men det fanns ju lite damer där då. Väldigt sällan vackert och behagligt, men tillgängligt.
Nu när man kikar in kan det va typ 300 i mitt län dygnet runt. Ingen loggar ut längre, blir väl bara inaktiv eller nåt. Och ingen svarar.
Och av de 300 är kanske 3 av kvinnligt kön, några tiotal par och resten herrar. Samtliga med en snittålder närmare pensionen. Enda meddelanden man får är nån gubbstrutt som vill snaska kotte.
Citera
2023-08-02, 16:54
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thailand69
Tror till och med du skulle reagerat på den fettkossans krav
Men vet att du är kvinna, och modell större. Så jag förstår att du vill försvara henne

Försvarar inte henne, tycker bara att det är ett dåligt beteende att skriva och ifrågasätta andras krav.
Du lär inte ha blivit lyckligare av det?
Citera
2023-08-02, 22:09
Medlem
Thailand69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Försvarar inte henne, tycker bara att det är ett dåligt beteende att skriva och ifrågasätta andras krav.
Du lär inte ha blivit lyckligare av det?

Dööööh…så vad tycker du själv att du för just nu?🤦‍♂️
Citera
2023-08-02, 22:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thailand69
Dööööh…så vad tycker du själv att du för just nu?🤦‍♂️

I en diskussionstråd där du själv berättar att du ifrågasatt hennes krav eller önskemål så kan väl jag göra likadant som du gjorde, ifrågasätta om du har rätt önskemål om vilka önskemål hon har?
Det är väl var och en fritt att ha precis vilka önskemål dom vill, sen är det en annan femma om dom lyckas få det dom vill ha, men det är deras problem i så fall.
Citera
2023-08-02, 22:51
Medlem
Findusofelixs avatar
För sakens skull, så kan jag lägga till att jag ser både tjejprofiler och killprofiler som har sådana önskemål att dom sannolikt lär få vara utan en sexpartner då det enligt mig är orimliga krav.
Men dom kanske har fått full pott tidigare, så varför sänka sina önskemål eller krav om det fungerar för dom?
Citera
2023-08-03, 05:33
Medlem
Thailand69s avatar
Citat:
I en diskussionstråd där du själv berättar att du ifrågasatt hennes krav eller önskemål så kan väl jag göra likadant som du gjorde, ifrågasätta om du har rätt önskemål om vilka önskemål hon har?
Det är väl var och en fritt att ha precis vilka önskemål dom vill, sen är det en annan femma om dom lyckas få det dom vill ha, men det är deras problem i så fall.

Förmodligen finns det väl säkert någon bergsturk som knullar henne ändå tyvärr
Citera
2023-08-18, 16:41
Medlem
Findusofelixs avatar
Har nyligen gjort mig en ny profil på BC. Har skrivit vad jag önskar och verkligen försökt vara positiv och skriva vad jag önskar i stället för att skriva vad jag inte önskar.
Trots detta, så har jag redan blivit blockerade av en del profiler.
Är en del rädda för att jag ska tvinga mig på dom, eller blockar dom bara för att inte råka besöka min profil igen? Blockar bara själv ifall någon går över min gräns, men det är sällan jag behövt göra det.

Har läst även andra som tycker att funktionen "ignorera" passar bättre om man bara vill undvika en viss profil, och att en block passar bättre då någon uppfört sig dåligt eller inte respekterar vad man säger.
Har inte tagit kontakt med någon än och har svarat på samtliga mail i vänlig ton, så ingen borde ha blockat pga uteblivet svar.

Varför blockar man då det finns en annan funktion att tillgå (ignorera) för att markera att en viss profil inte är intressant för en? Tänker man inte på hur det ser ut för den som får en block, eller bryr man sig inte om det alls så länge man själv klarar sig?
Citera
2023-08-18, 19:39
Medlem
Citat:
blockar dom bara för att inte råka besöka min profil igen?

Skulle tro det ja.
Citera
2023-08-18, 20:43
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Skulle tro det ja.

Låter ju rimligt men lite tråkigt då man lika gärna kan lägga en ignorera om man bara vill ha en egen påminnelse.
Citera
2023-08-19, 20:59
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Har nyligen gjort mig en ny profil på BC. Har skrivit vad jag önskar och verkligen försökt vara positiv och skriva vad jag önskar i stället för att skriva vad jag inte önskar.
Trots detta, så har jag redan blivit blockerade av en del profiler.
Är en del rädda för att jag ska tvinga mig på dom, eller blockar dom bara för att inte råka besöka min profil igen? Blockar bara själv ifall någon går över min gräns, men det är sällan jag behövt göra det.

Har läst även andra som tycker att funktionen "ignorera" passar bättre om man bara vill undvika en viss profil, och att en block passar bättre då någon uppfört sig dåligt eller inte respekterar vad man säger.
Har inte tagit kontakt med någon än och har svarat på samtliga mail i vänlig ton, så ingen borde ha blockat pga uteblivet svar.

Varför blockar man då det finns en annan funktion att tillgå (ignorera) för att markera att en viss profil inte är intressant för en? Tänker man inte på hur det ser ut för den som får en block, eller bryr man sig inte om det alls så länge man själv klarar sig?

Nu har jag som bekant inte provat Bodycontact så jag vet inte exakt hur det fungerar eller vad för typ av människor som finns representerade där men skulle ett tredje alternativ kunna vara att personerna som blockerar dig gör det för att dom inser att dom inte lever upp till dina krav/önskemål?

Jag nätdejtar en del och det händer nämligen att jag väljer att blockera tjejer som t.ex. skriver i sin profiltext att dom söker en kille som har en annan hårfärg eller ögonfärg än den jag har. Detta gör jag för att jag tycker att sådana tjejer verkar trångsynta och därför inte vill ha något med dom att göra.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2023-08-19 kl. 21:12.
Citera
2023-08-19, 21:06
Bannlyst
Citat:
Låter ju rimligt men lite tråkigt då man lika gärna kan lägga en ignorera om man bara vill ha en egen påminnelse.
Blockar friskt på alla forum för att man antingen vet i förväg att kvinnan aldrig kommer svara eller att man inte tänder på henne. De flesta är ju faktiskt hopplösa med massa efterblivna krav. Eller så har man skrivit till kärringen och inte fått svar. Finns ingen anledning att titta på såna fittor en gång till. Får jag inte svar samma dag så kan hon dra åt helvete.
Citera
2023-08-19, 21:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Nu har jag som bekant inte provat Bodycontact så jag vet varken hur det fungerar eller vad för typ av människor som finns representerade där men skulle ett tredje alternativ kunna vara att personerna som blockerar dig gör det för att dom inser att dom inte lever upp till dina krav/önskemål?

Jag nätdejtar en del och det händer nämligen att jag väljer att blockera tjejer som t.ex. skriver i sin profiltext att dom söker en kille som har en annan hårfärg eller ögonfärg än den jag har. Detta gör jag för att jag tycker att sådana tjejer verkar trångsynta och därför inte vill ha med dom att göra.

Skulle vilja säga att det i stort kan tänkas vara samma typ av människor som dejtar på andra ställen, men att man tycker att sex är en viktig del i livet, så vare sig man söker bara sexkontakter eller sitt livs kärlek så vill man veta att man är på liknande nivå vad gäller sex.

Skulle kunna vara så att dom som blockat mig inte tycker sig vara dom jag söker, men kan nog lika gärna vara att dom tycker att min profil inte var tilltalande och vill undvika att se den igen. Men, på min profil ser det mindre bra ut då det syns för andra hur många som blockerat mig, det kan ge vibbar om att jag ofredar andra medlemmar eller har ett väldigt otrevligt beteende.

Läser ibland i mäns profiler att dom blir bekymrade över att kvinnor blockar dom så fort dom skickat ett meddelande, och sånt förekommer såvitt jag vet pga olika orsaker. Men att blocka redan innan man ens försökt ta kontakt känns lite hårt tycker jag ändå.
Förstår då att du blockar om du inte passar in i deras mall och tycker att dom är trångsynta. Kanske en del på BC gör likadant, men jag tycker att det är lite fegt då det finns andra sätt att visa sitt ointresse men beror på hur sidan eller appen fungerar såklart.

Ifall man går ut på krogen så går i alla fall inte jag fram till alla män jag inte vill prata med och ger dom en smäll på käften, jag låter bara bli dom jag inte vill ha att göra med och ägnar mig åt dom jag finner intressanta i stället. Men vi tycker och tänker olika, det märks på sidor för kontakt av olika slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in