Citat:
Åh spot on, min herre. du kan absolut inte på BC har några som helst krav på vad du vill ha hos en kvinna, ofta börjar dessa BC kossor med en lång negativ profiltext samt en massa negativa inlägg i dagboken
och nåde dig om du skulle råka skriva du gillar rakade kvinnor som är mån om som kropp
dock har dessa obesa kvinnor själva krav på att mannen ska vara tränad, rakad samt ha stor kuk över 25cm medans hon själv "duger som jag är" annars kan du dra åt helvete
skönast är dessa kossor som söker ett seriöst förhållande, samtidigt har massor av bilder där dom knullar andra män, suger kukar och visar upp sin finniga fitta, dock hatar dom "dick picks" som går bort enligt dessa valar
och nåde dig om du skulle råka skriva du gillar rakade kvinnor som är mån om som kropp
dock har dessa obesa kvinnor själva krav på att mannen ska vara tränad, rakad samt ha stor kuk över 25cm medans hon själv "duger som jag är" annars kan du dra åt helvete

skönast är dessa kossor som söker ett seriöst förhållande, samtidigt har massor av bilder där dom knullar andra män, suger kukar och visar upp sin finniga fitta, dock hatar dom "dick picks" som går bort enligt dessa valar

Jag tror min profil där nu fyller 10år snart. Men min första kom nog till för snart 20 (kan det va möjligt?)
Det var en kul tid. Man såg när inloggningarna ökade på fredagkvällen, sen satt man och raggade vilt med några bärs jämte datorn. Ett par ggr fick man napp redan på kvällen, annars blev det fika dejt på lördagen. Ljuva tider.
Men det fanns ju lite damer där då. Väldigt sällan vackert och behagligt, men tillgängligt.
Nu när man kikar in kan det va typ 300 i mitt län dygnet runt. Ingen loggar ut längre, blir väl bara inaktiv eller nåt. Och ingen svarar.
Och av de 300 är kanske 3 av kvinnligt kön, några tiotal par och resten herrar. Samtliga med en snittålder närmare pensionen. Enda meddelanden man får är nån gubbstrutt som vill snaska kotte.