2023-08-19, 09:52
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Hade du verkligen det?
Under ditt insta med för- och efternamn länkat till din Only fans?
På din insta med för- och efternamn lagt upp vad ditt smeknamn på Darkside är, där du helt öppet publicerar bilder på hur du utövar oralsex (med ditt ansikte synligt), står på alla fyra och särar både framifrån och bakifrån, bilder med sperma på ditt ansikte, din kropp sönderpiskad och blodig, skriva hur du möter flera främmande män per dag och har sex med dem på offentliga toaletter?
Så att dina barns lärare, tjejen i kassan på Ica, dina bekanta, dina barn (!) kan se allt?
Jag tror också att sälja t ex nakenbilder kan vara vanligare än man tror.
Tror också att många präktiga, prudentliga små mademoiseller och madamer skickat nakenbilder till män de sextat med. Men då är de flesta så smarta, att om de inte litar på mannen hundraprocentigt, har de inte ansiktet med på bilden.
Linda har väl gjort karriär på att vara urspårad, hela tiden på gränsen till galenskap och ibland över den? Kanske var det genuint hela tiden.
Jag klandrar i så fall inte henne. Vi kan alla drabbas av psykisk sjukdom, slå i skallen och bli personlighetsförändrade, få den vidriga sjukdomen frontallobsdemens…
De jag däremot klandrar är hennes chefer på de olika tidningar hon har publicerat sina vansinnigheter i. Det om skådisen (?) på Österlen bad de väl om ursäkt om och tog ned, vill jag minnas. Men urflippade och elaka personangrepp har hon väl alltid kört med.
Jag klandrar även de som nu ivrigt lajkar och hejar på på hennes insta.
Klart man får gilla BDSM om man vill. (Även om jag tycker det är både stört och självdestruktivt.)
Klart man får träffa främmande män på rad på offentliga toaletter. (Även om jag tycker det är både stört och destruktivt.)
Men att göra detta fullt öppet under sitt namn, med ansiktsbilder i sexuella situationer, och käcka skriverier om det som bevis… ja, tror tyvärr Linda tappat det.
Har alltid tyckt hon varit osympatisk och elak. Men psykisk sjukdom (kanske i kombo med typ aspergers med viss rigiditet och svårigheter att se hur andra uppfattar saker och ting och vad som är lämpligt) skulle kunna förklara det.
Väntar ivrigt på vad journalister vid fullt förstånd har som förklaring att de applåderar och påhejar en kvinnas väg allt djupare ner i avgrunden.
För det är liksom inte att hon har ett sexliv eller säljer någon nakenbild som är problemet.

Citerar lite av Marianne Lindberg De Geer:
”Linda Skugge, vårt lands egen Gossen Ruda, börjar jag som mentalsköterska, mor och medmänniska tycka riktigt synd om.” Synd att Marianne verkar vara en av få journalister som inser det.
Har inte företag en skyldighet för sina anställda, btw? Företagshälsan?

Avslutar med Mariannes avslutande ord i sin krönika:
”Hon var en moraltant av värsta sort som talade om för alla som ville höra, eller för den delen inte alls ville höra på, om hur barn och hem skulle skötas. Och det med fast, oftast mycket hård hand. Texter
som kunde vara hämtade från 1930-talets
barnuppfostringsanstalter. Att hon nu, gått från tes till antites och horar sig fram med hjälp av BDSM (Bondage/Disciplin, Dominans/Underkastelse och Sadism/Masochism) är egentligen helt följdriktigt. Samma piska hon riktade mot föräldrar, hem och barn då, riktar hon nu mot sig själv. Favoritordet är fitta. Och som Aftonbladets Åsa Linderborg förnumstigt förklarar: ”Om Skugge vill exponera sig i såna situationer, måste hon få göra det.”
Okej. Men måste vi läsa om det?
Inte ett ord, från vare sig Åsa Lindeborg eller Karin Olsson, om hur medierna tjänar klickpengar på hennes utlevande. De mjölkar ur henne hennes omättliga exhibitionism. Vad finns kvar av Linda Skugge när allt har sugits ur henne?”

Edit: alltså, nä - hon borde inte ens diskuteras offentligt. Hennes chefer (visst, hon verkar inte vara anställd men de köper ju krönikor av henne) borde dock steppa in och ge henne hjälp via Företagshälsan. En medarbetares eventuella psykiska sjukdom är något som varken ska diskuteras på måndagsmötena i storgrupp eller på kultursidorna. Bara hjälp henne, för sjutton. För ingen kan väl tro att hon inte är mitt uppe i nåt? Hon har till och med själv tidigare skrivit, iaf enligt skribenter som citerat här, att hon hamnat i psykoser och manier tidigare.

Oj vad bra och klokt skrivet om vad vi bevittnar här i realtid! Att hon varit öppen med att hon har psykisk sjukdom vid enstaka tillfällen är inte förvånande, men det bör ju inte ens behövas då det är helt uppenbart att hon inte är frisk. Båda armarna och händerna täckta av tatueringar är i sig tydligt tecken på uppblommande psykisk ohälsa....
Citera
2023-08-19, 09:54
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Du har, osmidigt nog, kollat upp fel Skugge. Hennes exman är musiker och Linda försörjde honom när de var gifta. Idag bor exet i Karlstad, inneboende hos en man.

Tack för rättelsen!
Citera
2023-08-19, 11:19
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Hade du verkligen det?
Under ditt insta med för- och efternamn länkat till din Only fans?
På din insta med för- och efternamn lagt upp vad ditt smeknamn på Darkside är, där du helt öppet publicerar bilder på hur du utövar oralsex (med ditt ansikte synligt), står på alla fyra och särar både framifrån och bakifrån, bilder med sperma på ditt ansikte, din kropp sönderpiskad och blodig, skriva hur du möter flera främmande män per dag och har sex med dem på offentliga toaletter?
Så att dina barns lärare, tjejen i kassan på Ica, dina bekanta, dina barn (!) kan se allt?
Jag tror också att sälja t ex nakenbilder kan vara vanligare än man tror.
Tror också att många präktiga, prudentliga små mademoiseller och madamer skickat nakenbilder till män de sextat med. Men då är de flesta så smarta, att om de inte litar på mannen hundraprocentigt, har de inte ansiktet med på bilden.
Linda har väl gjort karriär på att vara urspårad, hela tiden på gränsen till galenskap och ibland över den? Kanske var det genuint hela tiden.
Jag klandrar i så fall inte henne. Vi kan alla drabbas av psykisk sjukdom, slå i skallen och bli personlighetsförändrade, få den vidriga sjukdomen frontallobsdemens…
De jag däremot klandrar är hennes chefer på de olika tidningar hon har publicerat sina vansinnigheter i. Det om skådisen (?) på Österlen bad de väl om ursäkt om och tog ned, vill jag minnas. Men urflippade och elaka personangrepp har hon väl alltid kört med.
Jag klandrar även de som nu ivrigt lajkar och hejar på på hennes insta.
Klart man får gilla BDSM om man vill. (Även om jag tycker det är både stört och självdestruktivt.)
Klart man får träffa främmande män på rad på offentliga toaletter. (Även om jag tycker det är både stört och destruktivt.)
Men att göra detta fullt öppet under sitt namn, med ansiktsbilder i sexuella situationer, och käcka skriverier om det som bevis… ja, tror tyvärr Linda tappat det.
Har alltid tyckt hon varit osympatisk och elak. Men psykisk sjukdom (kanske i kombo med typ aspergers med viss rigiditet och svårigheter att se hur andra uppfattar saker och ting och vad som är lämpligt) skulle kunna förklara det.
Väntar ivrigt på vad journalister vid fullt förstånd har som förklaring att de applåderar och påhejar en kvinnas väg allt djupare ner i avgrunden.
För det är liksom inte att hon har ett sexliv eller säljer någon nakenbild som är problemet.

Citerar lite av Marianne Lindberg De Geer:
”Linda Skugge, vårt lands egen Gossen Ruda, börjar jag som mentalsköterska, mor och medmänniska tycka riktigt synd om.” Synd att Marianne verkar vara en av få journalister som inser det.
Har inte företag en skyldighet för sina anställda, btw? Företagshälsan?

Avslutar med Mariannes avslutande ord i sin krönika:
”Hon var en moraltant av värsta sort som talade om för alla som ville höra, eller för den delen inte alls ville höra på, om hur barn och hem skulle skötas. Och det med fast, oftast mycket hård hand. Texter
som kunde vara hämtade från 1930-talets
barnuppfostringsanstalter. Att hon nu, gått från tes till antites och horar sig fram med hjälp av BDSM (Bondage/Disciplin, Dominans/Underkastelse och Sadism/Masochism) är egentligen helt följdriktigt. Samma piska hon riktade mot föräldrar, hem och barn då, riktar hon nu mot sig själv. Favoritordet är fitta. Och som Aftonbladets Åsa Linderborg förnumstigt förklarar: ”Om Skugge vill exponera sig i såna situationer, måste hon få göra det.”
Okej. Men måste vi läsa om det?
Inte ett ord, från vare sig Åsa Lindeborg eller Karin Olsson, om hur medierna tjänar klickpengar på hennes utlevande. De mjölkar ur henne hennes omättliga exhibitionism. Vad finns kvar av Linda Skugge när allt har sugits ur henne?”

Edit: alltså, nä - hon borde inte ens diskuteras offentligt. Hennes chefer (visst, hon verkar inte vara anställd men de köper ju krönikor av henne) borde dock steppa in och ge henne hjälp via Företagshälsan. En medarbetares eventuella psykiska sjukdom är något som varken ska diskuteras på måndagsmötena i storgrupp eller på kultursidorna. Bara hjälp henne, för sjutton. För ingen kan väl tro att hon inte är mitt uppe i nåt? Hon har till och med själv tidigare skrivit, iaf enligt skribenter som citerat här, att hon hamnat i psykoser och manier tidigare.
Oj, har Marianne Lindberg De Geer skrivit det där? Jag läste lite mer också.

En väldigt sund, balanserad syn från en gammal andravågare, verksam i en tid då feministerna fortfarande brydde sig om att kvinnor och män ska må bra och få det bättre tillsammans.
Citera
2023-08-19, 11:57
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Oj, har Marianne Lindberg De Geer skrivit det där? Jag läste lite mer också.

En väldigt sund, balanserad syn från en gammal andravågare, verksam i en tid då feministerna fortfarande brydde sig om att kvinnor och män ska må bra och få det bättre tillsammans.

Det är svårt att hitta argument mot den generationens feminister. Svårt att påstå att de hade fel i sak. Klyftan mellan dem och Lady Dahmer är i storlek med Grand Canyon.
Citera
2023-08-19, 12:20
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det är svårt att hitta argument mot den generationens feminister. Svårt att påstå att de hade fel i sak. Klyftan mellan dem och Lady Dahmer är i storlek med Grand Canyon.
Instämmer. Sedan var väl samhället som helhet friskare på den tiden. Det innebär att ett större ansvar vilar på individen i dag. T.ex. Skugge. Det är slött att låta sig ryckas med och bidra till den nedåtgående trenden.
Citera
2023-08-19, 13:04
Medlem
Hon kan väl va nymfoman också. Allt kretsar ju kring män.
Citera
2023-08-19, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du har fel, tror jag. Bakom den där tunna "narcissism'-fasaden finns en stor osäkerhet, en skörhet, ett kaos, som alltid glimtat förbi. Tror inte hennes självbild är grandios på något sätt...

Håller helt med. Vad väntar de på?

Så hon fick en karl att vända till bögeriet? Inte illa.

Narcissister är just sköra inombords. Men grandios kan man även bli i maniska skov.

Om hon inte har en grandios självbild, varför ältar hon då om sin "killer body" och skriver saker som att hon sagt till en sexkompis "du kommer aldrig att få någon annan med sån kropp och hjärna som jag har?
Citera
2023-08-19, 13:22
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du har fel, tror jag. Bakom den där tunna "narcissism'-fasaden finns en stor osäkerhet, en skörhet, ett kaos, som alltid glimtat förbi. Tror inte hennes självbild är grandios på något sätt...

”Despite how they might come across, narcissists are insecure. They are super sensitive to criticism and go to great lengths to protect their ego to maintain their sense of superiority. They may also rely on external validation and approval to feel good about themselves.”
Citera
2023-08-19, 13:23
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synagogan
https://postimg.cc/gallery/MGpBPRd
Är det där taget från onlyfans? I så fall bryter hon mot deras regler. Den typen av bilder och videos är inte tillåten där.
Citera
2023-08-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Tack för rättelsen!

Googlar man exmaken så är han född i mars, samma datum som snubben i fina lyan i Stockholm…
Citera
2023-08-19, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Det är inte starkt att pga psykisk sjukdom bete sig hur som helst.

Det är inte starkt att som vuxen människa, med barn och familj vars välbefinnande man bör ta hänsyn till, bete sig hur vidrigt som helst offentligt.

Att andra människor bryr sig om och reagerar på att en psykiskt sjuk människa skadar sig själv och sina anhöriga och sina barn, är något positivt.

Du verkar se det som ädelt att en sjuk person äter bajs och smörjer in sig med det, och går runt på stan. Du är en störd och ganska ond människa. Kanske du är lika sjuk som henne?

Haha, jag är en ond människa nu också.

I övrigt har du inte den blekaste aning om detta är resultatet av att Skugge skulle må psykiskt dåligt eller om det är av egen fri vilja. Du kanske sitter på hennes patientjournal och vet något vi andra inte känner till?

Ska man kanske kalla dig för en störd och ond människa som helt utan grund påstår att Skugge är så psykiskt sjuk att hennes sexliv är resultatet av det?
Citera
2023-08-19, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Googlar man exmaken så är han född i mars, samma datum som snubben i fina lyan i Stockholm…

Står visst två födelsedatum.. förvirrande. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in