2023-08-18, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Som man är det skönt att lusten gått ner med åldern, befrielse helt klart.

Det kan jag tänka mig. Och då är det bäst att hitta en partner med ungefär liknande lust, oavsett vilken ålder man än söker sig till.
För tänk att ha denna befrielse medan man har en partner som har en hög lust som man känner press att tillfredsställa.
Citera
2023-08-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det kan jag tänka mig. Och då är det bäst att hitta en partner med ungefär liknande lust, oavsett vilken ålder man än söker sig till.
För tänk att ha denna befrielse medan man har en partner som har en hög lust som man känner press att tillfredsställa.

Hade aldrig orkat med att ha en flickvän som du som bara verkar ha sex i huvudet, hade hyrt in en storkukad neger som gett dig en omgång med jämna mellanrum.
Citera
2023-08-18, 19:10
Avslutad
Citat:
Hade aldrig orkat med att ha en flickvän som du som bara verkar ha sex i huvudet, hade hyrt in en storkukad neger som gett dig en omgång med jämna mellanrum.

Jag är varken intresserad av negrer eller stora kukar. Stora kukar funkade när jag var ung och slappare.
Just därför jag menar att det är viktigt att hitta någon man matchar med sexuellt. Ingen av oss hade orkat med den andres nivå av lust. Och då blir det ett problem oavsett om allt annat fungerat bra.
En bra personlighet, att man kan skratta ihop och liknande värderingar är viktigt, men det räddar inte en relation om sexet inte fungerar.
Citera
2023-08-18, 19:12
Medlem
Citat:
Jag är varken intresserad av negrer eller stora kukar. Stora kukar funkade när jag var ung och slappare.
Just därför jag menar att det är viktigt att hitta någon man matchar med sexuellt. Ingen av oss hade orkat med den andres nivå av lust. Och då blir det ett problem oavsett om allt annat fungerat bra.
En bra personlighet, att man kan skratta ihop och liknande värderingar är viktigt, men det räddar inte en relation om sexet inte fungerar.

Jo säkert att du är tightare nu, nej nu får du sluta sitta och ljuga.
Citera
2023-08-18, 19:15
Avslutad
Citat:
Jo säkert att du är tightare nu, nej nu får du sluta sitta och ljuga.

Varför har du behov av att inbilla dig att jag inte kunnat bli tightare?
Är du så bitter för att jag väljer bort män i din ålder eller vad är problemet?
Citera
2023-08-18, 19:18
Medlem
Citat:
Varför har du behov av att inbilla dig att jag inte kunnat bli tightare?
Är du så bitter för att jag väljer bort män i din ålder eller vad är problemet?

Entropilagen går bara åt ett håll, mot förfall.
Citera
2023-08-18, 19:21
Medlem
Al Pacino och hans mycket yngre flamma kommer upp i mitt sinne som exempel.

Inget nytt under solen, män med hög status och yngre kvinnor hittar ibland varandra.
Så länge båda är vuxna ser jag inte problemet.

Finns ju snubbar som diggar äldre kvinnor.
Nä, är man vuxen så får man ligga med vilken annan vuxen som helst, om båda är med på det.
Citera
2023-08-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Dina känslor har absolut noll betydelse för andra människors förhållanden som du inte har med att göra. Det inser du, va?

Man får bara hoppas att du inte är en sån där störd jävel som försöker fingra och peta i andras privatliv.

Istället för att fundera över din egen frågeställning: Skaffa dig ett eget liv.

Och, nej, jag är inte en äldre man som har en yngre kvinna.
Citera
2023-08-18, 19:26
Avslutad
Citat:
Entropilagen går bara åt ett håll, mot förfall.

Eftersom du inte verkar förstå hur en fitta fungerar.
https://sexleksaker365.se/produkt-kategori/skonare-sex/tightare-vagina/

Och vad står längst ner? Jo:
"Det är faktiskt sant! Orgasmer hjälper till att stärka dina muskler i underlivet. Under en orgasm arbetar samma muskler som när du gör knipövningar så ha mer sex med din partner eller köp hem sexleksaker och njut som aldrig förr. Det bästa av allt är att orgasmerna inte bara ger dig ett tightare underliv – desto tightare underliv du har ju skönare blir orgasmerna!"

Men du känner ett behov av att intala dig att jag skulle varit tightare när jag fick 0 orgasmer. Har du lärt dig att sluta chansa än?

Hoppas att du hittar en ung tjej snart. Du kan ju inte sitta och vara så bitter att du fantiserar ihop saker om någon annans liv. Du förstår väl att det inte är normalt att tro att man vet mer om någons fitta än ägarinnan gör? Det är hon som vet hur tjocka kukar hon klarat förr vs nu, inte du.
Citera
2023-08-18, 19:38
Medlem
Citat:
Eftersom du inte verkar förstå hur en fitta fungerar.
https://sexleksaker365.se/produkt-kategori/skonare-sex/tightare-vagina/

Och vad står längst ner? Jo:
"Det är faktiskt sant! Orgasmer hjälper till att stärka dina muskler i underlivet. Under en orgasm arbetar samma muskler som när du gör knipövningar så ha mer sex med din partner eller köp hem sexleksaker och njut som aldrig förr. Det bästa av allt är att orgasmerna inte bara ger dig ett tightare underliv – desto tightare underliv du har ju skönare blir orgasmerna!"

Men du känner ett behov av att intala dig att jag skulle varit tightare när jag fick 0 orgasmer. Har du lärt dig att sluta chansa än?

Hoppas att du hittar en ung tjej snart. Du kan ju inte sitta och vara så bitter att du fantiserar ihop saker om någon annans liv. Du förstår väl att det inte är normalt att tro att man vet mer om någons fitta än ägarinnan gör? Det är hon som vet hur tjocka kukar hon klarat förr vs nu, inte du.

Typiskt kvinnor att bli upprörda när man genomskådar era lögner, nej din fitta är inte tightare nu när du närmar dig 40 än när du var 20. Liksom så naturen fungerar, möjligtvis kan du till viss del påverka takten på åldrandet så det sker lite långsammare.
Citera
2023-08-18, 19:39
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Många high value men väljer betydligt yngre kvinnor för att slippa huvudvärk, yngre kvinnor har fått mindre kuk i sig och i vissa fall ingen kuk alls. Sen har de mindre bagage med sig från trauman med tidigare killar, det är win win liksom. Nu kommer horor och feminister komma med attacker men jag skiter i vilket, detta är bara faktum.

Instämmer!

Vänd på frågan. Tänk att du är en ung kvinna i 20-årsåldern. Du lyckades inte så bra i skolan, men dina vänner tycker du är trevlig och mycket vacker. Du har nu lyckats få ett jobb som kassörska på ICA 40 timmar i veckan för minimilön.

Du uppvaktas av två män; den jämnårige halvkriminelle Kevin från orten och den 45-årige stilige civ. ekonomen Mattias.

Mattias är förälskad i dig, han jobbar mycket och är rik som ett troll. Han gillar att spela golf, du har följt med honom och spelat någon gång och gillar det. Mattias vill pensionera sig när han fyller 50 och flytta till Spanien och spela golf året om. Han vill gifta sig med dig och vill att du följer med och spelar golf.

Kevin är också kär i dig och vill ha barn med dig. Ni kan bo i hans familjs 3:a i orten. Men först efter han muckat från sin sista fängelsedom på 8 månader. Han vill att du fortsätter och jobbar på ICA och försörjer familjen.

Frågan är, vad väljer du? Kassan på ICA eller en solig golfbana i Spanien?

Är inte svaret på trådens fråga egentligen självklar?
Citera
2023-08-18, 19:43
Avslutad
Citat:
Typiskt kvinnor att bli upprörda när man genomskådar era lögner, nej din fitta är inte tightare nu när du närmar dig 40 än när du var 20. Liksom så naturen fungerar, möjligtvis kan du till viss del påverka takten på åldrandet så det sker lite långsammare.

Typiskt män att börja fantisera ihop saker om ens liv när dom blir bittra över ens val.
Vad är ditt problem? Att jag väljer bort män i din ålder?
Jag har redan länkat en källa till hur fittan fungerar. Jag vet vad jag fick och får in. Visa nu en källa på att fittan blir slappare med åren, oavsett orgasmer och knipövningar.
Men eftersom du är för bitter så vill du inte inse det. För du vill så gärna att jag ska vara slapp och ha svårt att få killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in