2023-08-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Typiskt män att börja fantisera ihop saker om ens liv när dom blir bittra över ens val.
Vad är ditt problem? Att jag väljer bort män i din ålder?
Jag har redan länkat en källa till hur fittan fungerar. Jag vet vad jag fick och får in. Visa nu en källa på att fittan blir slappare med åren, oavsett orgasmer och knipövningar.
Men eftersom du är för bitter så vill du inte inse det. För du vill så gärna att jag ska vara slapp och ha svårt att få killar.

Varför håller du på med sprejer och skit då om du med åldern får en tightare fitta?
Citera
2023-08-18, 19:51
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Typiskt kvinnor att bli upprörda när man genomskådar era lögner, nej din fitta är inte tightare nu när du närmar dig 40 än när du var 20. Liksom så naturen fungerar, möjligtvis kan du till viss del påverka takten på åldrandet så det sker lite långsammare.

Håller med!

Vi som har erfarenhet och vet vad vi talar om kan ge detaljer. En kvinna får ofta förlossningsskador. Hon klipps upp för att barnet skall kunna ta sig ut. Annars blir det svåra sprickskador. Javisst, en del läker ihop. Men efter tre barn inser alla att det inte är samma elastiska vagina som vid första sexet.

En del kvinnor tränar kniprörelser i bäckenbotten för att få en annan upplevelse. Men alla gör inte det.

Med kondom kan därför skillnaden vara betydande!
Citera
2023-08-18, 19:51
Avslutad
Citat:
Varför håller du på med sprejer och skit då om du med åldern får en tightare fitta?

Sprejer?
Jag frågade vad ditt problem är, var det en svår fråga eller?
Citera
2023-08-18, 19:57
Medlem
Citat:
Sprejer?
Jag frågade vad ditt problem är, var det en svår fråga eller?

Att du inte håller dig till topic.
Citera
2023-08-18, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Håller med!

Vi som har erfarenhet och vet vad vi talar om kan ge detaljer. En kvinna får ofta förlossningsskador. Hon klipps upp för att barnet skall kunna ta sig ut. Annars blir det svåra sprickskador. Javisst, en del läker ihop. Men efter tre barn inser alla att det inte är samma elastiska vagina som vid första sexet.

En del kvinnor tränar kniprörelser i bäckenbotten för att få en annan upplevelse. Men alla gör inte det.

Med kondom kan därför skillnaden vara betydande!

Men nu har jag inga barn, och därmed inga förlossningsskador.

Att en ung tjej utan barn är skönare än en trebarnsmamma tänker jag inte säga emot då det är du som har erfarenheten och inte jag.
Citera
2023-08-18, 20:04
Avslutad
Citat:
Att du inte håller dig till topic.

Att du inte kan svara på motfrågor. Men det är väl inte lätt när man inte kan hitta källor på att en fitta blir slappare med åren, inte vågar erkänna att det svider när en kvinna väljer bort ens åldersgrupp/nationalitet. Du kan inte ens svara på vad det är för "Sprejer och skit" som du fantiserat ihop att jag använder.
Citera
2023-08-18, 20:06
Medlem
Citat:
Men nu har jag inga barn, och därmed inga förlossningsskador.

Att en ung tjej utan barn är skönare än en trebarnsmamma tänker jag inte säga emot då det är du som har erfarenheten och inte jag.

Du är 35 år och förmodligen levt loppan på kuk-tivolit i två decennier, du kan nog inte lura så många härinne att du är tightare nu än när du påbörjade din karriär.
Citera
2023-08-18, 20:06
Medlem
Rasputin420s avatar
Om ens kvinna är så ung att hon kunde vara ens dotter är det fel imo.
Citera
2023-08-18, 20:07
Avslutad
Citat:
Du är 35 år och förmodligen levt loppan på kuk-tivolit i två decennier, du kan nog inte lura så många härinne att du är tightare nu än när du påbörjade din karriär.

Fram med källan att antalet kukar påverkar fittans tighthet. Jag har redan visat källa på att orgasmer påverkar den.
Citera
2023-08-18, 20:10
Medlem
Citat:
Fram med källan att antalet kukar påverkar fittans tighthet. Jag har redan visat källa på att orgasmer påverkar den.

Din ålder gör det iallafall och det är ett faktum, om du hade varit en bil hade du klassats som veteran.
Citera
2023-08-18, 20:11
Avslutad
Citat:
Din ålder gör det iallafall och det är ett faktum, om du hade varit en bil hade klassats som veteran.

Du har ingen källa alltså utan har bara fantiserat.
Citera
2023-08-18, 20:13
Medlem
Citat:
Du har ingen källa alltså utan har bara fantiserat.

Ärligt talat är jag osäker på om du trollar med mig eller om du bara är dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in