2023-08-18, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Du kan säkert få något om du hälsar på ett gäng datanördar nere i någon källare som bara sett en fitta på datorskärmen och massa milfporr, du får tacka det stora mansöverskottet/kvinnounderskottet för det som decennier av politik ha medfört.

Nej tyvärr är det inga porrskadade datanördar.
Och föga förvånande skyller du på mansöverskottet. Vad synd för dig att jag även kan få unga killar i länder med kvinnoöverskott.
Ska du inse att det inte lönar sig att chansa och fantisera hej vilt?
Citera
2023-08-18, 18:31
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Du kan inte svara på varför jag skulle vara avundsjuk på dom alltså. Fullt förståeligt.
Jag behöver fortfarande inte leta efter medelålders utan kan ta dom som är i sina bästa år, även om det svider för dig.

Enligt tidigare inlägg så bryr du dig väl främst om att din tillfälliga partner kommer från Mellanöstern eller Afrika? Dvs inte så kräsen.
Citera
2023-08-18, 18:32
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Och föga förvånande skyller du på mansöverskottet. Vad synd för dig att jag även kan få unga killar i länder med kvinnoöverskott.

Vilka länder menar du har ett kvinnoöverskott? Och där du har haft framgång?
Citera
2023-08-18, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Enligt tidigare inlägg så bryr du dig väl främst om att din tillfälliga partner kommer från Mellanöstern eller Afrika? Dvs inte så kräsen.

Hade jag inte varit kräsen hade jag nöjt mig med killar oavsett nationalitet. Och afrikaner intresserar mig verkligen inte.
Jag har betydligt högre krav än "bara" nationalitet.
Citera
2023-08-18, 18:34
Medlem
Citat:

Är det en del länder i Afrika som har kvinnoöverskott? Då är det nog din hudfärg som hjälper dig och att de tänker pengar.
Citera
2023-08-18, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Vilka länder menar du har ett kvinnoöverskott? Och där du har haft framgång?

Kroatien och Österrike för att ta två exempel.
Citera
2023-08-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Låt folk va ihop med vem dom vill så länge dom inte skadas av det. Dom flesta tänder på 5 år upp och 5 år ned men inte alla. En del bryr sig inte alls om åldern, en del gör det inget så länge personen ser bra ut eller andra attraktiva saker.
Citera
2023-08-18, 18:36
Avslutad
Citat:
Är det en del länder i Afrika som har kvinnoöverskott? Då är det nog din hudfärg som hjälper dig och att de tänker pengar.

Inga afrikanska länder. Ska du sluta chansa nu? Det går ju inte så bra för dig.
Citera
2023-08-18, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Menar du att de unga kvinnorna bör tvångsgiftas med yngre män?

Givet det är på kvinnans eget initiativ är det väl svårt att argumentera emot?

Tror du inte att de bättre avgör än du?
Citera
2023-08-18, 18:38
Medlem
Citat:
Inga afrikanska länder. Ska du sluta chansa nu? Det går ju inte så bra för dig.

En tröst till dig är att vi alla blir gamla, inte bara du.
Citera
2023-08-18, 18:44
Avslutad
Citat:
En tröst till dig är att vi alla blir gamla, inte bara du.

Visst är det så. Skillnaden är att min lust går uppåt och inte nedåt.
Och det verkar störa dig att jag väljer unga killar som kan matcha mig? Eller varför har du annars behov av att sitta och fantisera ihop saker om mitt utbud?

Jämför det med mig som tycker att det är bra att äldre män och unga kvinnor är med varandra då dom passar bra ihop sexuellt. Jag önskar att jag hade valt äldre när jag var ung, även om jag hade fått skämmas för det idag. Då hade jag inte behövt ha så mycket sex.
Citera
2023-08-18, 18:50
Medlem
Citat:
Visst är det så. Skillnaden är att min lust går uppåt och inte nedåt.
Och det verkar störa dig att jag väljer unga killar som kan matcha mig? Eller varför har du annars behov av att sitta och fantisera ihop saker om mitt utbud?

Jämför det med mig som tycker att det är bra att äldre män och unga kvinnor är med varandra då dom passar bra ihop sexuellt. Jag önskar att jag hade valt äldre när jag var ung, även om jag hade fått skämmas för det idag. Då hade jag inte behövt ha så mycket sex.

Som man är det skönt att lusten gått ner med åldern, befrielse helt klart.

Jag går hellre och håller handen med en ung fräsch kvinna än ligger med en äldre sliten kvinna.
Senast redigerad av WildGrowth 2023-08-18 kl. 18:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in