2023-08-18, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Du får desperata unga män därför att de med pondus åker ungt och fräscht.

Du kan försöka trolla mig i detta men tyvärr det är sanningen.

Jag frågade dig varför jag skulle välja en 40-åring när jag kan få en 20-åring som presterar. Var det svårt att svara på?
Jag väljer bort desperata killar. Jag har varit "ung och fräsch". Det är ju inga guldkorn man får, fullt förståeligt. Men som tur är fanns det desperata killar som gick på ens fejkade sexlust och nöjde sig med dåligt sex.
Citera
2023-08-18, 14:20
Avslutad
Det är sådana där patetiska män som har sviktande självkänsla. Jag brukar skratta åt dem, det gillar de inte 😁
Citera
2023-08-18, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Detta är det mest naturliga biologiskt att mannen är äldre än kvinnan. Bara senaste decennierna som detta blivit "dåligt" ovsett vad de båda parterna själv tycker.

Feminister anser sig veta bättre än vad folk vet om sig själv. Sen har de spridit sin åsikter via Media där 80% är vänsterextrema feminister.

Så tror du på Feministernas propaganda är det fel, annars rätt att alla får bestämma själv hur de vill leva.
Faktiskt inte. Forskare har kommit fram till att det optimala är att mannen är 10år yngre än kvinnan, mestadels pga att kvinnor åldras saktare än män så att paret åldras i samma takt. Jag ska försöka hitta studien och posta i tråden.
Citera
2023-08-18, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaxWork
https://www.ranker.com/list/women-who-quentin-tarantino-has-dated/celebrityhookups

Vad tycker ni om det? Tarantino är 60. Hon är 35.

Det är vel fint, han erbjuder säkert bra sällskap. Tänker inte på pengar, men han lever säkert ett roligt och intressant liv, spännande. Förstår att en kvinna på 35 tycker om det.

En kvinna på 60 och en man på 35 är dock otänkbart i min hjärna, helvete vilken freakshow. Det ÄR faktiskt skillnad på könen.
Citera
2023-08-18, 14:30
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag frågade dig varför jag skulle välja en 40-åring när jag kan få en 20-åring som presterar. Var det svårt att svara på?
Jag väljer bort desperata killar. Jag har varit "ung och fräsch". Det är ju inga guldkorn man får, fullt förståeligt. Men som tur är fanns det desperata killar som gick på ens fejkade sexlust och nöjde sig med dåligt sex.

Var det svårt att läsa vad jag skrev då eller? Läsglasögon?

Du får inte åka på män med pondus därför att du är utgången mjölk. End of story. Du vet det, jag vet det.

Du kan ju inte skälla på mig, jag övergav damer för bättre saker i livet för över 6 år sedan. Ni äldre damer är slapp i kroppen, äldre män vill ha ungt därför att de damerna är tight i puppan, de har fertilitet, skönhet, bröst och rumpa, har en tight kropp!

Det är status för en äldre man att ha en snygg ung tjej. Det är inte status för en äldre dam att hänga med unga pojkar. Det stinker desperation mer.

Ska du sparka på mig får du allt ladda för mig kommer du inte åt.
Citera
2023-08-18, 15:51
Moderator
pbos avatar
På förekommen anledning: Tråden är inte en omröstning. Har man inget mer än "ja" eller "nej" att tillföra så behöver man inte skriva ett inlägg.

/mod
Citera
2023-08-18, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Var det svårt att läsa vad jag skrev då eller? Läsglasögon?

Du får inte åka på män med pondus därför att du är utgången mjölk. End of story. Du vet det, jag vet det.

Du kan ju inte skälla på mig, jag övergav damer för bättre saker i livet för över 6 år sedan. Ni äldre damer är slapp i kroppen, äldre män vill ha ungt därför att de damerna är tight i puppan, de har fertilitet, skönhet, bröst och rumpa, har en tight kropp!

Det är status för en äldre man att ha en snygg ung tjej. Det är inte status för en äldre dam att hänga med unga pojkar. Det stinker desperation mer.

Ska du sparka på mig får du allt ladda för mig kommer du inte åt.

Jag frågade inte vad du intalar dig att jag kan få och inte få.
Jag frågade varför jag som kåt kvinna skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring.
Så kom igen och svara nu.

Ungdom innebär inte bröst, rumpa och tight fitta. Dom kukar jag tog som ung hade inte jag fått in idag. Vem skäller? Jag tycker ju det är bra att män som passerat sitt bäst-före-datum håller sig undan kåta kvinnor.

Du tycker det skriker desperation ja. Alla är inte så desperata att dom nöjer sig med dåligt sex. Det fick jag bittert erfara som ung.
Citera
2023-08-18, 17:13
Medlem
HasseBanans avatar
Men när kvinnor skaffar sig 15-20 år yngre män så applåderas det och gratuleras till hunken.

"You go girl", och "Njut av livet".
Citera
2023-08-18, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Det finns fan inget mer patetiskt än unga killar som dejtar äldre kvinnor. Det slutar aldrig bra heller.
Jo, män som går i pension och får någon slags gubbkris, och åker till Thailand och hämtar upp en ung tjej. De kan ju inte ens kommunicera med varandra. Alla fattar vad det handlar om. Ännu mer pinsamt om de får barn ihop. Har några tjejkompisar som skäms över sin familjebakgrund…

Men en sak kan vi vara överens om: det är alltid männen som väljer nedåt som är patetiska.
Citera
2023-08-18, 17:24
Medlem
Citat:
Jag frågade inte vad du intalar dig att jag kan få och inte få.
Jag frågade varför jag som kåt kvinna skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring.
Så kom igen och svara nu.

Ungdom innebär inte bröst, rumpa och tight fitta. Dom kukar jag tog som ung hade inte jag fått in idag. Vem skäller? Jag tycker ju det är bra att män som passerat sitt bäst-före-datum håller sig undan kåta kvinnor.

Du tycker det skriker desperation ja. Alla är inte så desperata att dom nöjer sig med dåligt sex. Det fick jag bittert erfara som ung.

Tråden gäller det omvända men lycka till att som 40 årig kvinna ragga upp en 20 årig man.
Citera
2023-08-18, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Tråden gäller det omvända men lycka till att som 40 årig kvinna ragga upp en 20 årig man.

Det funkar ju när jag är 35, bara att välja och vraka.
Citera
2023-08-18, 17:27
Medlem
Citat:
Det funkar ju när jag är 35, bara att välja och vraka.

Tveksamt, de flesta män oavsett ålder tycker tjejer i 20 års åldern är attraktivast. Logiskt med tanke på att ni är som mest fertila då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in