2023-08-18, 11:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
I dina ögon är väl alla det på grund av allé dina tillkortakommanden.
Han ÄR en trevlig mångsysslare punkt slut, vad du är kan man lätt gissa

Han är jättetrevlig och jag gillar faktiskt honom men han är fortfarande enligt min och många andras mening en ohyggligt ointressant sångare och musiker.

Han borde laga mat på heltid, där kan han göra en vettig insats.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-08-18 kl. 11:59. Anledning: Tillägg
Citera
2023-08-18, 12:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han är jättetrevlig och jag gillar faktiskt honom men han är fortfarande enligt min och många andras mening en ohyggligt ointressant sångare och musiker.

Han borde laga mat på heltid, där kan han göra en vettig insats.
Så det var därför han ensam fyllde scenen på Skansen ensam förra året? För att han är ointressant som sångare och artist? Eller är det hans kända mormor som gör det också?
Citera
2023-08-18, 13:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Så det var därför han ensam fyllde scenen på Skansen ensam förra året? För att han är ointressant som sångare och artist?

Exakt! Många människor har ingen musiksmak överhuvudtaget utan hoppar på det som syns i mediabruset utan att reflektera om det är bra eller dåligt, nu har grabben dessutom fått all draghjälp i världen tack vare mammans och familjens kändisstatus.

Om en väldigt känd musikproducent säger att han skulle inte ha sajnat grabben så är det väl något du och vissa andra borde ta till er?
Citera
2023-08-18, 13:40
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Exakt! Många människor har ingen musiksmak överhuvudtaget utan hoppar på det som syns i mediabruset utan att reflektera om det är bra eller dåligt, nu har grabben dessutom fått all draghjälp i världen tack vare mammans och familjens kändisstatus.

Om en väldigt känd musikproducent säger att han skulle inte ha sajnat grabben så är det väl något du och vissa andra borde ta till er?

Jag är en vanlig person som är intresserad av riktiga underhållare, vilket du helt tydligt inte är
Jag sätter stor vikt vid talanger som kan underhålla folk på ett trevligt sätt. Han är en superbegåvning so skriver musik både till sej själv och andra, han sätter sej obehindrat bakom ett piano, eller eller hänger på sej en gura som han sjunger till, ok han är ingen Pavarotti men har heller aldrig ugett sej för detta.

Han kan dansa " vilket han bevisade storartat i Lets Dance vilken han vann överlägset i hård konkurrens
Men du har säkert samma idiotinställning till honom som till Thaifolket Killen "så ung han är" är en begåvning du har en annan begåvning vilket är avund samt löjliga egentillverkade uoofattningar om livet i helhet STACKARE
Citera
2023-08-18, 13:46
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Jag är en vanlig person som är intresserad av riktiga underhållare, vilket du helt tydligt inte är
Jag sätter stor vikt vid talanger som kan underhålla folk på ett trevligt sätt. Han är en superbegåvning so skriver musik både till sej själv och andra, han sätter sej obehindrat bakom ett piano, eller eller hänger på sej en gura som han sjunger till, ok han är ingen Pavarotti men har heller aldrig ugett sej för detta.

Han kan dansa " vilket han bevisade storartat i Lets Dance vilken han vann överlägset i hård konkurrens
Men du har säkert samma idiotinställning till honom som till Thaifolket Killen "så ung han är" är en begåvning du har en annan begåvning vilket är avund samt löjliga egentillverkade uoofattningar om livet i helhet STACKARE

Men han är ju ett sömnpiller. 😴😴😴😴😴
Citera
2023-08-18, 13:50
Medlem
Han skulle inte vara någonting utan sina kända föräldrar,
Citera
2023-08-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Ja men han är bäst av dom
Citera
2023-08-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santader
Ja men han är bäst av dom
Nej, ingen av dom är bra,
Citera
2023-08-18, 15:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Och vad inerst vet du om det? Är du Saida?
Citera
2023-08-18, 15:59
Medlem
Citat:

Vem bryr sig vad en enstaka "musicproducent" säger? Han kan vara lika obegåvad som du tycker att B. Ingrosso är. Sedan när blev en musicproducents ord "lag"? Utan någon talang eller att någon, enda musiklyssnare tycker Benjamin är bra hade han inte varit någonting. Då hjälper det inte med hur känd mormor eller syster han har.
Jag lyssnar inte själv på honom eller hans musik, men jag tycker att han har talang - utifrån det jag har hört.

Laga mat där emot tror jag inte han är lika duktig på som han själv eller andra tror. Han verkar mest ha en massa åsikter om hur mat skall lagas, men enligt egen utsago lagar han ju inte så mycket mat själv. DET verkar mest vara ett poserande från hans sida.
Citera
2023-08-18, 16:42
Medlem
Citat:
Och vad inerst vet du om det? Är du Saida?
Han är en jävla sopa som tror att han är något, han kan inte sjunga och inte laga mat, alla kan koka pasta
Citera
2023-08-18, 17:25
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Han är en jävla sopa som tror att han är något, han kan inte sjunga och inte laga mat, alla kan koka pasta
Nja, jag tvivlar på att just du kan det
Om han ä "en jävla sopa" vad är då du? låt mej svar på detta: Du är en typiskt svensk avundsjuk stackare som möljige, jag säger möjligen kan gräva en grop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in