2023-08-18, 22:13
Avstängd
ButtButters avatar
Enligt mina pålitliga källor har Benjamin ett förhållande till Tusse, men han får inte lov att komma ut ur skåpet för sin mamma.
Citera
2023-08-19, 01:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtButter
Enligt mina pålitliga källor har Benjamin ett förhållande till Tusse, men han får inte lov att komma ut ur skåpet för sin mamma.

Vet du vad pappan har för åsikt om detta ? Jag har länge misstänkt att han är sk. korvryttare.
Citera
2023-08-19, 01:45
Medlem
Citat:
Jag såg Tusse på Ica för någon vecka sen. Han hade med sig en kille.

Det var inte BW iallafall.
Citera
2023-08-19, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du vad pappan har för åsikt om detta ? Jag har länge misstänkt att han är sk. korvryttare.
Eller kan det vara så enkelt att BW är bisexuell?
Dvs kan få det bästa av to världar? ☺️😋
Citera
2023-08-19, 09:13
Medlem
Benjamin är riktigt bra, en stor underhållare både i köket och på scenen.

Har man inget snällt att säga så är man tyst, men avundsjukan flödar i tråden.
Citera
2023-08-19, 09:25
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Benjamin har två äldre helsyskon, Oliver och Bianca (pappan är en Ingrossoitalienare), och en yngre halvbror (m helsvensk pappa).
Aha det förklarar varför han ser så mycket bättre ut än syskonen. Värst är ju Bianca men hon har ju sönderopererat sig för att försöka dölja det
Citera
2023-08-19, 10:28
Avstängd
ButtButters avatar
Citat:

Alla italienska män är bisexuella. De spenderar förmögenheter på parfymer och personlig vård.

Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Aha det förklarar varför han ser så mycket bättre ut än syskonen. Värst är ju Bianca men hon har ju sönderopererat sig för att försöka dölja det

Tycker du på allvar att Benjamin är en snygg kille?
Citera
2023-08-19, 13:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vem bryr sig vad en enstaka "musicproducent" säger?.

Helt uppenbart brydde sig hans syster om det när hon skällde ut den framgångsrika musikproducenten.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...min-stolpskott

Citat:
Han kan vara lika obegåvad som du tycker att B. Ingrosso är. .

Oavsett vad du tycker så är grabben är en ointressant sångare och musiker. Alldeles för mainstream och slätstruken. Musikproducenten som arbetat med många kända svenska artister och grupper var ju inte direkt imponerad av honom av förståeliga skäl.

Citat:
Jag lyssnar inte själv på honom eller hans musik, men jag tycker att han har talang - utifrån det jag har hört.

Han har helt uppenbart talang för att laga mat och leka runt i TV.

Citat:
Laga mat där emot tror jag inte han är lika duktig på som han själv eller andra tror.

Du vill förminska hans kunskaper i köket som kock? Han är säkert jätteduktig på att laga mat, han verkar faktiskt vara en stor talang på matlagning. Mästerkocken nästa?

Citat:
Han verkar mest ha en massa åsikter om hur mat skall lagas, men enligt egen utsago lagar han ju inte så mycket mat själv. DET verkar mest vara ett poserande från hans sida.

Du anser kanske att han passar bättre som servitör?
Citera
2023-08-19, 13:58
Medlem
Citat:
Helt uppenbart brydde sig hans syster om det när hon skällde ut den framgångsrika musikproducenten.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...min-stolpskott

Oavsett vad du tycker så är grabben är en ointressant sångare och musiker. Alldeles för mainstream och slätstruken. Musikproducenten som arbetat med många kända svenska artister och grupper var ju inte direkt imponerad av honom av förståeliga skäl.

Han har helt uppenbart talang för att laga mat och leka runt i TV.

Du vill förminska hans kunskaper i köket som kock? Han är säkert jätteduktig på att laga mat, han verkar faktiskt vara en stor talang på matlagning. Mästerkocken nästa?

Du anser kanske att han passar bättre som servitör?

Återigen: Bara för att EN musikproducent säger att han inte hade signat Benjamin, betyder det inte att producenten har rätt och alla andra fel. Det förstår du va'?
Att hans syster skäller ut producenten är ju bara av den anledningen att hon är Benjamins syster.

Och ja, jag tror inte att han är så superduktig på att laga mat som han själv eller många andra tror. Han har själv sagt i untervju att han sällan lagar mat hemma, men är mycket intresserad av mat och tycker om att äta god mat. Flera här i tråden har påpekat att det INTE är speciellt svårt att laga pastarätter, och jag är också av den uppfattningen.
Skall jag vara ärlig så tror jag han får MYCKET hjälp i sitt självbettitlade tv-program med att laga maten.
Det är inget konstigt med det. Alla som lagar mat vet att det tar tid och närvaro att laga mat. Då kan man inte samtidigt hoppa upp och lira en låt eller springa runt och snacka med folk.
Om han passar som servitör är helt orelevant.
Citera
2023-08-19, 22:00
Citat:
Alla italienska män är bisexuella. De spenderar förmögenheter på parfymer och personlig vård.

Nej, såklart inte. Menar den yngsta sonen i familjen. Han med blåa ögon. Theodor tror jag han heter.
Citera
2023-08-20, 00:19
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:

JAG tycker att Benjamin är en snygg kille men han skulle vara ändå snyggare utan det feta fula håret som alltid ser skitigt ut numera.

Inte fan behöver en kille vara bisexuell för att han vill vara hel och ren och lukta gott! Jag är inte så förtjust i parfymerade herrar men självklart ska de få använda vilka dofter de vill - hellre en som luktar gott än tvärtom.
Citera
2023-09-12, 17:34
Medlem
Citat:
Exakt! Många människor har ingen musiksmak överhuvudtaget utan hoppar på det som syns i mediabruset utan att reflektera om det är bra eller dåligt, nu har grabben dessutom fått all draghjälp i världen tack vare mammans och familjens kändisstatus.

Om en väldigt känd musikproducent säger att han skulle inte ha sajnat grabben så är det väl något du och vissa andra borde ta till er?

Självaste Björn Ulvaeus beskriver honom som ”en sprudlande, musikalisk urbegåvning!”

Det känns som han om någon har lite koll på sånt ändå va…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in