Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Helt uppenbart brydde sig hans syster om det när hon skällde ut den framgångsrika musikproducenten.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...min-stolpskott
Oavsett vad du tycker så är grabben är en ointressant sångare och musiker. Alldeles för mainstream och slätstruken. Musikproducenten som arbetat med många kända svenska artister och grupper var ju inte direkt imponerad av honom av förståeliga skäl.
Han har helt uppenbart talang för att laga mat och leka runt i TV.
Du vill förminska hans kunskaper i köket som kock? Han är säkert jätteduktig på att laga mat, han verkar faktiskt vara en stor talang på matlagning. Mästerkocken nästa?
Du anser kanske att han passar bättre som servitör?
Återigen: Bara för att EN musikproducent säger att han inte hade signat Benjamin, betyder det inte att producenten har rätt och alla andra fel. Det förstår du va'?
Att hans syster skäller ut producenten är ju bara av den anledningen att hon är Benjamins syster.
Och ja, jag tror inte att han är så superduktig på att laga mat som han själv eller många andra tror. Han har själv sagt i untervju att han sällan lagar mat hemma, men är mycket intresserad av mat och tycker om att äta god mat. Flera här i tråden har påpekat att det INTE är speciellt svårt att laga pastarätter, och jag är också av den uppfattningen.
Skall jag vara ärlig så tror jag han får MYCKET hjälp i sitt självbettitlade tv-program med att laga maten.
Det är inget konstigt med det. Alla som lagar mat vet att det tar tid och närvaro att laga mat. Då kan man inte samtidigt hoppa upp och lira en låt eller springa runt och snacka med folk.
Om han passar som servitör är helt orelevant.