Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Smaken är som baken. Hon är fan en Karen av rang, och det är jag inte direkt ensam om att tycka.
Finns givetvis alltid en liten klick högljudda svagsinta män och lågIQ-varelser som använder rasistiska epitet om starka vita kvinnor som fullt berättigat står upp för det dom tror på eller vet är rätt, men det betyder inte att deras förvirrade åsikter är relevanta, rätt eller att dom utgör något annat än en liten korkad minoritet.
Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Att hon skulle haft rätt när hon bitchat mot domare är en rätt egen åsikt.
Nej, min åsikt är inte egen, den kommer från en människa som har detaljstuderat många av hennes gräl mot domarna med kommenteringen avstängd och verkligen satt sig in om hon hade rätt eller inte, det har du bevisligen inte, så jag kan tryggt upplysa dig om att hon i enormt stor andel av fallen haft rätt när hon starkt stått upp för det hon visste var riktigt, och domarna har haft fel, och i dom andra fallen har hon fullt begripligt trott hon hade rätt. Om man har eller tror man har rätt ska man givetvis stå upp för det man tror på. Skulle aldrig falla mig in att kalla det för
"bitchande", ett fult sexistiskt uttryck jag för övrigt aldrig någonsin använt om andra människors argumentation, eller i någon böjning, även om jag ser att bl a du och
Fryskyl tycker väldigt mycket om det.
Jag har även sett matcher med Caroline där hawk-eye varit solklart felkalibrerat vilket kommentatorerna gett medhåll om men domarna har inte brytt sig som dom patetiska överviktiga småpåvar dom är.
Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
När hon ville ha en challenge på matchbollen Sharapova hade mot henne, tex
Nej, Caroline ville inte ha en challenge mot dopade Sharapova,
Wozniacki hade inga challenges kvar och det var hon fullt medveten om. Att du inte greppat vad den incidenten handlade om eller vad som gjorde henne irriterad är väntat, och bevisar att du har mindre detaljkunskaper om hennes
incidenter än mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
..eller när hon kräver två servar när hennes förstaserve var ute mot Azarenka, men hawkeye inte funkade.
Hon bad om en ny förstaserve
pga fördröjningen, hon hade tekniskt sett rätt till en. Kommentatorerna håller med henne. Ännu en incident där du inte hade koll.
Ang. mobbarvideon du länkar som någon patetisk man klippt ihop för att var elak mot en kvinna han inte kan hantera ärligt. En trovärdig intelligent människa med integritet skulle aldrig klippt ihop en sådan mobbarvideo från första början där massa incidenter medvetet tas out of context, och det relevanta klipps bort. Solklart avsedd att smutskasta, bara korkade sexistiska småpojkar tror den bevisar något. Är man en ynkling och vill smutskasta människor med mobbarvideos ska man göra det med sådana som skadat världen och mänskligheten med sitt agerande, typ politiker, ockrare och dylikt slödder och patrask som förstört på riktigt, inte en tennisspelare vars personlighet man saknar förmåga att klara av.
Klipp 1, Kanepi-matchen, bollen var till synes ute, ser även så ut på märket, Caroline stod och såg att den var ute på märket, men den fete spanjoren Poncho Ayala dömde emot henne, med all sannolikhet felaktigt eftersom han blev irriterad på henne och inte tålde att bli ifrågasatt. Förstår hennes ilska mot denna sopa till domare. Stor humor att hon frågar om han gått i skolan.

Ska tilläggas att jag tror hon var ute efter en helt annan fras men fick det fel då engelskan inte är hennes modersmål.
Klipp 2, Azarenka-incidenten. Kommentatorerna håller faktiskt med Caroline i det där korta klippet, och tekniskt sett har hon rätt, hon skulle haft en ny förstaserve
pga fördröjningen, även om många felaktigt tycks tro att hon ville haft den pga hennes tolkning av utslaget på den tekniskt ogenomförbara challengen.
Klipp 3, Det sexistiska Nouni-svinet givetvis. Woz har inga challenges kvar, och blir irriterad av att Nouni räddar Shaparova till matchboll med en overrule tidsmässigt fel. Jag förstår hennes ilska när en domare går in och räddar motståndaren utan att denne själv gör en challenge. Men han är som han är.
Han är en äcklig lågIQ-varelse där blotta tonfallet på sina calls visar att han är direkt olämplig som domare då han tror att det handlar om honom och att han är stjärnan när han försöker låta som en förförande Isaac Hayes, trots att det aldrig någonsin handlar om honom, utan spelarna, det som händer på banan och vad som är rättvist, men eftersom han är en neger och populär bland fåren så låter WTA honom hållas med sina nedlåtande avfärdanden. Han är ett självupptaget svin utan dess like, så att den rasisten gett sig på Caroline många gånger blir man inte förvånad av, flerparten av deras gräl har Caroline haft rätt i vilket jag vet med säkerhet efter detaljstuderande av dom.
Klipp 4, hon är sarkastisk kring motspelarens fulande, oj vad hemskt. Eftersom domaren insåg att hon missade att reagera på motspelarens fulande så måste hon nu trycka till Caroline för att rädda ansiktet. Ännu ett domarsvin.
Klipp 5 är intressant, om man ska gå grammatiskt på vad domaren säger, så erkänner hon indirekt att hon haft fel eller gissat på två tidigare calls, men tyvärr har mobbarsvinet som skapat videon medvetet klippt bort det relevanta.
Klipp 6, herrejävlar, man får leta efter ett mer nedlåtande domarsvin än henne, sitter och hånler. När en spelare är upprörd över något eller tror att något är fel ska man för i helvete inte sitta och hånle mot personen samtidigt som man avfärdar den. Kardinalfel av rang.
Klipp 7, domarfettot ljuger först om att linjen nuddades, sen erkänner domarfettot att det såg nära ut, dvs Caroline hade rätt, men påstår ändå att Caroline har fel, baserat på linjedomaren. Näe precis en sån idiot till domare ska man inte stå upp emot.
Klipp 8, hon kastar en racket i marken. Wow.
Klipp 9, Jag håller helt med Wozniacki om att ban-valen var idiotiska, solklart valda ur click-bait synvinkel för att ha den dopingavstängda i spotlight.
Klipp 10, 11 och 12, hon har stor helhärlig humor. Inte undra på att folk tokälskar henne.
Dessutom, som sagt, pga hennes återkomst nu trots ofrånkomligt livslånga smärtframkallande hälsoproblem, en extremt beundransvärd idrottare.
Du har bevisat dig själv genom dina ordval och genom din okunskap om kända incidenter. Vill du med hjälp av din sprudlande positiva personlighet fortsätta ge uttryck för ditt nu bevisat okunniga ogillande av en beundransvärd kvinna som fullt berättigat har skördat mer framgångar än du kan drömma om, och har varit rankad 1 under lång tid? En spelare som får publiken att unisont ställa sig upp och applådera över hennes makalösa bollar i var och varannan match.
Jag pratar gärna om henne.