2023-08-16, 07:44
Medlem
Vill återigen lyfta fram denna pärla till artikel:https://www.breakit.se/artikel/32810...sighet-pa-spel
Citera
2023-08-16, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flopptrask
Vill återigen lyfta fram denna pärla till artikel:https://www.breakit.se/artikel/32810...sighet-pa-spel

Från samma artikel:

Många NFT-projekt har sjunkit i värde den senaste tiden, hur tror ni att det påverkar intresset för ert projekt?

“Jag tror inte det påverkar så mycket. Vi vänder oss till största del till nybörjare och vi tror inte de är så färgade i hur det ser ut i övrigt. Det är kanske 98 procent av de som är med i vår Discord (en slags social kanal reds.anm.) som inte hade hört talas om begreppet innan.”
Citera
2023-08-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flopptrask

Den är så sjukt kul...
Citat:
Hade jag som profil sagt att jag har tagit fram en väska med det här märket för 3 000 kronor som folk köpte – då hade jag inte blivit ifrågasatt alls tror jag

Nej, för då HAR MAN FÅTT EN VÄSKA! idiot.
Citera
2023-08-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Den är så sjukt kul...

Nej, för då HAR MAN FÅTT EN VÄSKA! idiot.
Hahahahaha exakt
Citera
2023-08-16, 12:49
Medlem
kaktusplastiks avatar
Ny kommentar på detta inlägg.

Citat:
My->Vanja Wikström
Forstår at dere ikke kan legge like mye tid på det lenger, men hvorfor har du tatt bort alt om WoA på din Instagram? Ser jo litt ut som om du bare har gitt opp? Vi som kjøpte nfter fortjener vel at dere forsøker i alle fall?

Vanja Wikström->My
Jag tog bort höjdpunkten om WoA därför att den bestod av en IG-post som förklarade vad WoA var för något. Eftersom vi befinner oss i ett läge där vi inte riktigt vet vad WoA kommer att fortsätta som, hur vi ska komma framåt eller vad/hur vi ska göra i projektet framöver kändes det bäst. Vi har lagt oceaner av tid, kärlek, engagemang, energi och kapital på det här projektet men det har varit extremt svårt ända från start. Jag, Niklas, Steph och Amanda ska ha möte nu när vi kommer tillbaka till jobbet för att se hur vi kan gå vidare.

Det har varit "extremt svårt ända från start". Intressant. Så har det ju inte riktigt låtit... Det har ju varit diamond hands och miljonförsäljning i slaktad marknad och det är OTROLIGT vilka sjuka metaverse-grejer man kan göra!!!1!!1!

Ser inte hur de ska komma ur detta utan att ta på sig skulden för mycket av det. En viss del kan man skylla på marknad men verkligen inte allt.
Citera
2023-08-16, 15:58
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Det har varit "extremt svårt ända från start". Intressant. Så har det ju inte riktigt låtit... Det har ju varit diamond hands och miljonförsäljning i slaktad marknad och det är OTROLIGT vilka sjuka metaverse-grejer man kan göra!!!1!!1!

Ser inte hur de ska komma ur detta utan att ta på sig skulden för mycket av det. En viss del kan man skylla på marknad men verkligen inte allt.

Kudos till personen som ifrågasätter! Vanja är antingen en inkompetent idiot, eller en skamlös bedragare. Att hon ens bemödar sig svara med sånt här dravel tyder på det förra.

De som varit kritiska mot woa har, jag tar upp det igen, bemötts av vanja med det slutgiltiga "ni förstår inte". Lustigt nog verkar det nu vara Vanja som helt plötsligt inte förstår vad hennes egna nfts ska vara bra till.

Det är också kul att hon ratar woa för att hon måste ju tjäna pengar. Det kommer alltså från hennes eget kakhål att woa bara var intressant så länge hon kunde plocka ut pengar. Sommarstuga med helrenovering och inredning och 3 månaders semester. Nu vidare till nästa kassako.
Citera
2023-08-16, 16:17
Medlem
Citat:

Herregud!!!! Snacka om att försöka polera en bajskorv… Som om någon med ett företag man är stolt över bara skulle ta bort allt som kan få en att associeras med det. Med tanke på att influencers brukar vara väldigt angelägna med att _allt_ dom är en del av ska skyltas med. Typ har man lånat ut sitt namn till ett företag som gör en smyckeskollektion så är man ”designer” och har man gett ut en kalender är man ”författare”.
Nu kanske jag flummar iväg… men det jag menar är att det rimmar väldigt illa. Men det visste vi ju redan.
Citera
2023-08-16, 16:33
Medlem
malu45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Kudos till personen som ifrågasätter! Vanja är antingen en inkompetent idiot, eller en skamlös bedragare. Att hon ens bemödar sig svara med sånt här dravel tyder på det förra.

De som varit kritiska mot woa har, jag tar upp det igen, bemötts av vanja med det slutgiltiga "ni förstår inte". Lustigt nog verkar det nu vara Vanja som helt plötsligt inte förstår vad hennes egna nfts ska vara bra till.

Det är också kul att hon ratar woa för att hon måste ju tjäna pengar. Det kommer alltså från hennes eget kakhål att woa bara var intressant så länge hon kunde plocka ut pengar. Sommarstuga med helrenovering och inredning och 3 månaders semester. Nu vidare till nästa kassako.

Härligt om woa gett lite pengar i kassan - men renovering och inredning på Gotlandshuset är troligen till 80% spons.
Citera
2023-08-16, 16:48
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88

Mmmm och att hon har mage att säga att de lagt massa kapital på detta. De har ju gått GROVT MYCKET PLUS! Spelar väl ingen roll om de slängde tillbaka 200 000 kr efter att ha plockat ut 2 mill. De enda som satsat kapital på riktigt är investerarna.

Citat:
Ursprungligen postat av malu45
Härligt om woa gett lite pengar i kassan - men renovering och inredning på Gotlandshuset är troligen till 80% spons.

Tror inte heller det är så enkelt att WoA = Gotland. Men det är ju en symbol för det. Vanja gick från total ekonomisk kris (hon skrev mycket om hur nära utbrändhet hon var, hur hela ekonomin hängde på henne och att hon stressade för att få ihop allt, de levde månad till månad osv) till att leva lajf och köpa sommarställe. Trots att hon pausade sina samarbeten (utom WoA). Trots att allt i samhället blev dyrare. Det enda som skiljde utåt sett var WoA... Men det är klart, hon kan ha fått ett arv från en okänd faster eller nåt.

Det finns ett enkelt sätt att visa att de inte tjänat miljoner på WoA som de konstant påstår. Och det är ju att visa upp var alla pengar hamnat.

---

Kan någon holder informera om vad som händer i Sweden-kanalen i discorden?
Citera
2023-08-16, 17:35
Medlem
kaktusplastiks avatar
Bloggbevakning uppmärksammar att Niklas och Vanja raderat WoA från sina profiler
Citera
2023-08-16, 18:38
Medlem
Citat:
Mmmm och att hon har mage att säga att de lagt massa kapital på detta. De har ju gått GROVT MYCKET PLUS! Spelar väl ingen roll om de slängde tillbaka 200 000 kr efter att ha plockat ut 2 mill. De enda som satsat kapital på riktigt är investerarna.

Tror inte heller det är så enkelt att WoA = Gotland. Men det är ju en symbol för det. Vanja gick från total ekonomisk kris (hon skrev mycket om hur nära utbrändhet hon var, hur hela ekonomin hängde på henne och att hon stressade för att få ihop allt, de levde månad till månad osv) till att leva lajf och köpa sommarställe. Trots att hon pausade sina samarbeten (utom WoA). Trots att allt i samhället blev dyrare. Det enda som skiljde utåt sett var WoA... Men det är klart, hon kan ha fått ett arv från en okänd faster eller nåt.

Det finns ett enkelt sätt att visa att de inte tjänat miljoner på WoA som de konstant påstår. Och det är ju att visa upp var alla pengar hamnat.

---

Kan någon holder informera om vad som händer i Sweden-kanalen i discorden?

En jävla massa händer. Ska sammanfatta när jag har tid.
Citera
2023-08-16, 18:50
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
En jävla massa händer. Ska sammanfatta när jag har tid.

Skärmdumpa allt! Vem vet när de släcker ner hela skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in