Citat:
Brandy är snart i Burkgurkas lägre serier tråd, där han får berätta om senaste tifot i Tvååker 
Det förra tifot han länkade till i supportertråden, var mycket rysch i, närmast feminint. Kanske någon kärring som gjort det, pride kanske, jag vet inte.
Citat:
Haha, tanken har slagit mig också. I 28 omgången och bara en person som är i närheten.Lite så är det nog. Tycker bara det är så tröttsamt att alla hyllade IKT som Sveriges bästa anfallare när han gjorde mål ett tag och hånar honom när det blivit lite färre mål. Det är samma spelare som i våras men hans förutsättningar att leverera har nog blivit sämre ju mer Rydström-influerade ni blir och sedan har säkert tappen av Hugo och AC stjälpt honom lite också.
Jag tycker inte Värnamo är riktigt så bra som många vill göra gällande. Dessutom trodde jag det skulle passa Degerfors ganska bra att ligga på kontring samtidigt som dom börjar bli lite desperata efter poäng så dom skulle jobba skiten ur sig i defensiven. Nu har jag inte sett matchen men det verkar ju som jag hade bondtur med mina tankar där, speciellt eftersom segermålet kom på övertid. Stör mig dock som fan på att jag missade Mjällby! Hade bestämt mig för en 1:a men fegade ur i sista sekunden. Jävla dumt när man ändå drar en rövare, då borde man gå på första känslan. Hade ni vunnit hade det ju varit skitsamma om jag satt på en 1:a eller X.
Denna veckan ser jag en riktig luring där jag tror jag kan ta in 1p. Men vi får se. Kanske väntar tills du lämnat ditt tips och kopierar alla utom den?
Jag tycker inte Värnamo är riktigt så bra som många vill göra gällande. Dessutom trodde jag det skulle passa Degerfors ganska bra att ligga på kontring samtidigt som dom börjar bli lite desperata efter poäng så dom skulle jobba skiten ur sig i defensiven. Nu har jag inte sett matchen men det verkar ju som jag hade bondtur med mina tankar där, speciellt eftersom segermålet kom på övertid. Stör mig dock som fan på att jag missade Mjällby! Hade bestämt mig för en 1:a men fegade ur i sista sekunden. Jävla dumt när man ändå drar en rövare, då borde man gå på första känslan. Hade ni vunnit hade det ju varit skitsamma om jag satt på en 1:a eller X.
Denna veckan ser jag en riktig luring där jag tror jag kan ta in 1p. Men vi får se. Kanske väntar tills du lämnat ditt tips och kopierar alla utom den?

Tippa samma tips som tvåan. Lika osportsligt som fuskande fotbollsspelare, men som Pontus J säger det handlar om att vinna. Jenlov som ligger på delad tredje plats vann visst förra året. Starkt två år i rad. En bra tippare med andra ord.
En minut i tre på lördag lämnar jag in tipset Good Luck

Brandy var en tacksam motståndare, hade alltid HEIF som vinnare

Sedan kom han i bråk med Bagarn och hotade med att starta ett eget tips, vilket han aldrig gjorde.
Häftiga ångest matcher nästa omgång.
Degerfors-Göteborg, Norrköping-AIK. Och innan dess skall ni lufta truppen mot ängagänget i Europaspelet.