2023-08-15, 01:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiber-Twist
Och koranen är guds ord och får inte ifrågasättas, ifrågasätter man Islam skall man dö osv.

Och Islam innebär underkastelse, muslimer är totalt hjärntvättade och idioter.

I sak har du rätt.

Vad sharia är bör redovisas öppet.
Det är ju trots allt Alahs ord o vilja.
Det är dags för upplysning o folkbildning.
Citera
2023-08-15, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Skönt att ni ska sluta skrika rasism hela jävla tiden utan ta ansvar för att ni gör brott och är oanställningsbara.

Jag var först lite negativ till alla bokbränningar men nu när jag ser alla positiva effekter, ni ska sluta skrika rasism, muslimer ska sluta flytta hit, m.m. blir jag mer och mer positiv.

Jag tycker du ska ta och bränna ett gammalt utgånget pass nu.

Och ju mer jag inser att du Hatar att en blatte som mig kallar sig svensk. Så måste jag bara säga att jag antagligen är mer stolt svensk än vad du är. Jag är suedi bror, vad ska du göra? Gråta? Fortsätta skrika att jag inte är? Vi vet att åsikter egentligen inte spelar roll, jag är Sune banan med min finfina svenska pass och du kan inte göra ngt åt detta ♥️♥️♥️♥️♥️
Citera
2023-08-15, 04:15
Medlem
Afghanpojkens avatar
Främmande underrättelsetjänster som härjar fritt i Sverige.
Detta håller man käften om, eftersom Ulf Kristerssons regim är med i spelet mot den inhemska befolkningen.
Man kan inskränka våra friheter, man kan lagstifta mot den inhemska befolkningen.
Man kan fortsätta importera muslimer ostört.
Kolla Storbritannien, där finns endast den inhemska befolkningen kvar på landsbygden.
London är helt övertaget av utlänningar, statsapparaten styrs av småhattarna som påskyndar folkmordet på ursprungsbefolkningen.
Så klart att Sverige samverkar med detta packet, vi styrs på samma vis.
Av kosmopoliter i huvudstaden.
Att uppvigla muslimer som man har importerat miljoner av är bara ett steg i spelet, kriget mot Europas människofolk.
Européer måste sätta hårt mot hårt, annars är det kört.
Svårt med hjärntvättade generationer av ynkryggar, bäst om ni skyndar på och självdör.
Senast redigerad av Afghanpojken 2023-08-15 kl. 04:18.
Citera
2023-08-15, 04:56
Hanif Bali avslöjade ju att Salwan Molwan eller vad fan skrället heter är fundamentalistisk muslim i sitt hemland och ledde ett fundamentalistiskt parti. Sedan kommer han till Sverige och ljuger. Därför migrationsverket nu prövar hans ansökan. Man kan ju ifråga sig om han bränner koranen för att dra ihop hat mot Sverige. För han är ju egentligen en fundamentalistisk muslim.
Citera
2023-08-15, 04:57
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Och ju mer jag inser att du Hatar att en blatte som mig kallar sig svensk. Så måste jag bara säga att jag antagligen är mer stolt svensk än vad du är. Jag är suedi bror, vad ska du göra? Gråta? Fortsätta skrika att jag inte är? Vi vet att åsikter egentligen inte spelar roll, jag är Sune banan med min finfina svenska pass och du kan inte göra ngt åt detta ♥️♥️♥️♥️♥️
Du låter mer som en svensk vänsterfitta som knullar blattar till höger och vänster.
Citera
2023-08-15, 05:01
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Har det kommit terrorhot till Sverige efter denna händelse eller tror ni det kommer ytterligare hot? Det hotas hela tiden, men sker ingenting.

Det finns underättelseinformation. Rent av gripanden. Alltså inte uttalade hot. Men det går förstås inte, av naturliga skäl att bekräfta.
Citera
2023-08-15, 05:28
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
I sak har du rätt.

Vad sharia är bör redovisas öppet.
Det är ju trots allt Alahs ord o vilja.
Det är dags för upplysning o folkbildning.

Muslimernas/islamisternas/whatever största svaghet är att deras manual finns tillgängligt på nätet. Dom kan inte hitta på grejer som avviker från detta.

Vi bland svenska folket har idag heller ingen ursäkt för att vara okunniga kring Muhammeds liv och hans lärdomar, annat var förr när du behövde traggla dig till biblioteket och spendera en halvdag med att läsa koranen och om taqiya.
Citera
2023-08-15, 05:44
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finajag

Jodå. Vi förbjuder din Islam och drar in sitt svenska medborgarskap som du fått på falska premisser.

Sen sätter vi dig på första bästa plan tillbaka till det u-land dina släktingar bor.

Jätteenkelt.

❤️
Citera
2023-08-15, 05:58
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Gissar att islamiseringen av sverige har slutförts inom 10 år. Jag kan ha fel, det kan också ske om 5 eller 15 år. Oavsett vilket så har vi ingen framtid i vårt eget land.

Vi kommer inom kort vika oss för överheten och göra inskränkningar i yttrandefriheten, snart kommer nästa krav, sen nästa.
Inom 10 år är dom i vissa åldersgrupper i majoritet, tänk män 15-35. Då börjar det det brännas!
Svenskarna kommer sitta undantryckta, misshandlade och undra varför det blev så här? Vi som var så snälla!
Citera
2023-08-15, 06:12
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Vi kommer inom kort vika oss för överheten och göra inskränkningar i yttrandefriheten, snart kommer nästa krav, sen nästa.
Inom 10 år är dom i vissa åldersgrupper i majoritet, tänk män 15-35. Då börjar det det brännas!
Svenskarna kommer sitta undantryckta, misshandlade och undra varför det blev så här? Vi som var så snälla!

Den där retoriken är trams. SD har kört med mantrat i ur o skur nu och det är bara skitprat att "det kommer nästa krav" om vi justerar ordningslagen.

SD är ett stort problem och ett konkret hot mot demokratin, de vill få till en totalitär stat och att uppvigla muslimer är ett led i deras plan.

Jävla ryssapologeter är många i SD, Paludans koranskändningar och mest troligt Salwans är riggade för att gynna Putin och SD är hans nyttiga idioter.

Salwan är ju för helvete medlem i SD
Citera
2023-08-15, 06:34
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Hanif Bali avslöjade ju att Salwan Molwan eller vad fan skrället heter är fundamentalistisk muslim i sitt hemland och ledde ett fundamentalistiskt parti. Sedan kommer han till Sverige och ljuger. Därför migrationsverket nu prövar hans ansökan. Man kan ju ifråga sig om han bränner koranen för att dra ihop hat mot Sverige. För han är ju egentligen en fundamentalistisk muslim.

Ja det är nått skumt med dom här, det ger en plattform för medeltidsmuslimerna att attackera Sverige och få igenom sjuka krav. Flytta fram islams front i jihad.

"tills han täcker hela jorden" som det står i koranen. Islam betyder underkastelse.

Det är hotet som vi står inför.
Citera
2023-08-15, 06:44
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm

Salwan Momika (SD) var ledare för en Iran-stödd milis i Irak, han påstår sig vara kristen och hans status som flykting utreds nu av migrationsverket (som är sena på bollen som vanligt).

Salwan är dessutom dömd i Sverige för knivvåld, riktigt obehaglig individ - och medlem i SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in