2023-08-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Yes, nu är det dags igen

Har inte det här överlevt sig själv? Tror ni att det blir ett satans liv även den här gången?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...-manifestation

Salwan Najem, som tidigare bränt koranen i Stockholm har nu fått tillstånd för ännu en protest. Protesten ska utföras den 14 augusti på Mynttorget i Stockholm.

De kommer väl köra på tills det blir ett större terrordåd.
Citera
2023-08-14, 20:38
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Yes, nu är det dags igen

Har inte det här överlevt sig själv? Tror ni att det blir ett satans liv även den här gången?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...-manifestation

Salwan Najem, som tidigare bränt koranen i Stockholm har nu fått tillstånd för ännu en protest. Protesten ska utföras den 14 augusti på Mynttorget i Stockholm.
Såg att det var åtminstone en mussla som blev tvärgalen så tre fyra poliser gick åt till å boja bönemattabedjaren
Citera
2023-08-14, 20:41
Medlem
Panzeradlers avatar
Har inte de där två tomtarna tröttnat?

Vilket som så kör hårt.

Det är ju trots allt bara politiker och slödder som umgås med människor från MENA.
Citera
2023-08-14, 20:43
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag hoppas att kopterna börjar tjafsa med egyptierna, armenierna med azerbajdzjanerna, turkarna med kurderna och att danskarna börjar puckla på svennarna. Underbara Svenneland! Låt svenskarna njuta.

Kommer att dröja ett tag innan vi kan njuta. För tendenserna i Europa är bara i sin linda. Flyktingläger i Rwanda, ungdomsfängelser i Sverige, rejäla staket i Polen, återvändarpolitik, indragna medborgarskap. En generation med sådana förbättringar och mycket mer kan ge lugnet tillbaka.
Citera
2023-08-14, 20:44
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Är det verkligen 2 miljoner muslimer och inte 2 miljoner icke-européer?

Det är en låst artikel, så jag kan inte se den.
Den är olåst för mig, konstigt nog. Ordet muslim nämns sammanlagt noll gånger i texten.
Citera
2023-08-14, 20:47
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
De kommer väl köra på tills det blir ett större terrordåd.
För jävligt i så fall. Svenskar skulle bli straffade för att före detta muslimer spelar fotboll med en koran. Måste ändå ge Salwan och Salwan att de är rätt modiga. De riskerar ju på sätt och vis livet här.
Citera
2023-08-14, 20:49
Medlem
Mingla101s avatar
Att elda sin egen bok = ok, att elda sin egen bok som andra tycker om = resulterar i terrordåd ?
Hur ska vi göra ? vika oss för islam eller stå fast för vår sekularism och demokrati ?
Citera
2023-08-14, 20:54
Medlem
Islam bara måste bort ifrån den här planeten. Dom här "människorna" är stenkorkade. Det finns ingen framtid öht när denna religion sveper fram. Allt är bara helt dumt, rakt igenom. Stå med svettiga APARSLEN och huvudet rakt ner i en matta samtidigt som en inspelad idiot står och gapskriker från ett torn, tror ni något kommer av det? Det är fan läskigt att höra hur jävla hjärntvättade dessa kräk är. De älskar att prata om sin bok. Hur svårt ska det vara att fatta att det är en påhittad historia!? Lögner och snack. Hela deras tillvaro bygger på fusk, lögn, lathet och stöld, dvs allt som inte är svenskt. Just därför skär det sig så jävla mycket mellan oss och er värdelösa araber. Ni är så usla att inte ens er heligaste gud går fri. Ni försöker hitta fulvägar runt boken som om det vore ett företag i ett skatteparadis. Allt från att dra ner gardiner runt midsommar under ramadan för att få käka till att gifta sig 30 minuter för att kunna knulla. Arabtänk rakt igenom. Era jävla skäggiga gaphalsar, vad faaan har ni här att göra egentligen era jävla fega nollor. Gråter som tjejer när ni hamnar i underläge, men mest bara för att slippa lindrigt undan. NEEEJ, JAG SVÄR! Är det världens mest uppenbara kodord för att ni ljuger eller? Hatar er jävla kaxiga uppsyn. Ni ska ha svenska tjejer som era smycken. Skiter på er av mallighet. Då är det aldrig snack om rasism när ni aldrig skulle dejta en negress. Ni är ju så förbannat ointelligenta att det gör ont i hela kroppen att se en +30 arab stå och skämta med sina bröder och framstår som 13år gammal samtidigt som svenska frun med avskrädet till avkomma går runt och skäms. Man kan inte förstå hur det måste kännas för hennes föräldrar när ni åker och hälsar på i länder där vuxna män röker vattenpipa och dansar med varandra eftersom kvinnor är förbjudna att göra någonting alls. Hur fan kommer man fram till något så jävla korkat? Era länder är fullkomliga mörker. Noll framtid. Bara sitta och gapa på gatan med grönsaker till försäljning eller kinesiska tredjehandssortering av dynga som skulle vara på tippen direkt. Överallt ligger skräp. Ingen plockar upp efter sig. Skiter väl i det. Varför ska jag? Och nu ska detta avskräde in i ett av VÄRLDENS RIKASTE OCH FINASTE LÄNDER DÄR INGENTING SOM VI GÖR ÄR NÅGOT NI UPPSKATTAR. Ni vill ha ert gapande, fuskande, tjuvande, ljugande med er. Vilken förbannad ohyra. Och så förbannat oförskämda de är, titta in i en mcdonalds där kontorsfolket stoltserar med sina mixade arbetslag. Där har ni uteslutande svenska tjejer och araber/negrer samt nån enskild negress. Det är ett sånt jävla helvete för svenska tjejer att jobba där att man inte fattar hur dom står ut. Babbar är odrägliga mot de som inte böjer sig. Negresserna HATAR svenska tjejer och vägrar ta order. Låtsas missförstå allt för att underminera. Utfrysning och tyst mobbning. Någon idé att prata med sin "chef" som själv är babbelito?? Och ute bland annat folk är de vidrigt översittande trots att de är bruna sandmänniskor. De tittar snett mot dig med sin sopkvast. Taxichaufförer med dötrist attityd. Jag önskar såååå mycket att ni bara försvann härifrån. Skulle bli en helt ny himmel över vårt land.
Citera
2023-08-14, 21:00
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Den är olåst för mig, konstigt nog. Ordet muslim nämns sammanlagt noll gånger i texten.
Märkligt.

Tack för att du kollade upp det.
Citera
2023-08-14, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Ville tillägga att då man gaslightat muslimer och invandrare som om att det inte existerar rasism lr islamofobi, så är det jävligt NICE att se hur Sverige bekänner färg internationellt.
We been telling you, och nu behöver vi inte skrika rasism lr islamofobi, utan it's on display för alla att se
Pinsamt

Skönt att ni ska sluta skrika rasism hela jävla tiden utan ta ansvar för att ni gör brott och är oanställningsbara.

Jag var först lite negativ till alla bokbränningar men nu när jag ser alla positiva effekter, ni ska sluta skrika rasism, muslimer ska sluta flytta hit, m.m. blir jag mer och mer positiv.

Jag tycker du ska ta och bränna ett gammalt utgånget pass nu.
Citera
2023-08-14, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Så länge det är folk som faktiskt har kommit från islams kultursfär som bränner eller skändar koranen så helt ok. Som den här iranska tjejen i Danmark som använde rivjärn till koransidorna i förra veckan.

Förvånad att inte fler Iranier eldar koranen eftersom de flytt från islamistiskt förtryck
Citera
2023-08-14, 21:14
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Men det är väl inte Jomshofs fel? Vi har blivit en tummelplats för allsköns utlänningars konflikter. I går eritreaner idag irakiska pellejönsar som vill hetsa någon mot oss alt. hindra oss att komma in i Nato på Rysslands uppdrag.

Och Sd och dess anhängare hejar på eftersom de vill se världen brinna.
Senast redigerad av greta75 2023-08-14 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in