2023-08-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Rättning; islamistiska ledare. Men irakier ska för fan inte stå och hetsa med koranen och en svensk flagga med polisbeskydd 4 dagar i veckan!! Han får gärna göra det där utan samhällets resurser i väntan på utvisning.

Rättning, detta är inget som bara ledarna står bakom.
Citera
2023-08-23, 09:02
Medlem
Duvlorts avatar
Salwan verkligen blottlägger svagheterna i en demokrati med yttrandefrihet.
Undrar hur det uppfattas i random Mellanösternland, stå där och skända koranen med polisbeskydd?

Hej och hå med svenska flaggan i topp.
Citera
2023-08-23, 09:02
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Rättning, detta är inget som bara ledarna står bakom.

Det är ju heller inget som ”muslimer” står bakom, jag pratar med muslimer varje dag som är jättetrevliga mot mig och inte alls utför någon slags Fatwa bara för att äckelledarna i Tjetjenien och Iran skriker att alla muslimer i hela världen ska lyda dom.
Citera
2023-08-23, 09:04
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Salwan verkligen blottlägger svagheterna i en demokrati med yttrandefrihet.
Undrar hur det uppfattas i random Mellanösternland, stå där och skända koranen med polisbeskydd?

Hej och hå med svenska flaggan i topp.

Det är ju därför polisen måste neka honom sina resurser. Att han står och viftar med flaggan samtidigt är ju uppenbart ingen protest mot Islam utan att han skändar och hetsar mot Sverige. Lås in äcklet, fattar inte varför han inte sitter häktad medans han utreds.
Citera
2023-08-23, 09:06
Medlem
Citat:
Det är ju heller inget som ”muslimer” står bakom, jag pratar med muslimer varje dag som är jättetrevliga mot mig och inte alls utför någon slags Fatwa bara för att äckelledarna i Tjetjenien och Iran skriker att alla muslimer i hela världen ska lyda dom.

Försöker du hävda att muslimer inte står bakom koranen där detta står?
Citera
2023-08-23, 09:08
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Försöker du hävda att muslimer inte står bakom koranen där detta står?

Försöker du hävda att alla muslimer sitter och läser koranen och följer varenda ord där?
Citera
2023-08-23, 09:13
Medlem
Citat:
Försöker du hävda att alla muslimer sitter och läser koranen och följer varenda ord där?

Står de inte bakom koranen är de inte muslimer så det är klart de står bakom den.
Citera
2024-02-29, 23:42
Så tyvärr så skojade han om att komma till Göteborg, fast det var politikerna som bad honom att sluta med detta nu så är sagan slut. Det är över nu.
https://www.svtplay.se/video/8ZxkMvv...nato?info=visa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in