Citat:
Är du verkligen det? Så att skratta åt andra och kalla dem för Tönt är tecken på dina höga moral och respekt för dina medmänniskor. Det verkar som om att de som uppfostrade dig har misslyckats lite.
Vill nog påstå att det är du som har en väldigt skev bild av befolkningsfördelningen i landet. Därtill då att alla personer som du verkar tro är muslimer inte är det, eller inte bryr sig som du gör eller ens har någon form av religiös-samsyn på saker och ting. Men för saken skull då -- hur många människor är det du tror som jobbar som städare och busschaufförer som är troende muslimer som skulle föranleda den samhällsmässiga kollapsen av Sverige när ni då en dag i gemensam aktion reser och säger nog är nog och nu åker vi hem? Sannolikt betydligt färre än du verkar tro.
Vill nog påstå att det är du som har en väldigt skev bild av befolkningsfördelningen i landet. Därtill då att alla personer som du verkar tro är muslimer inte är det, eller inte bryr sig som du gör eller ens har någon form av religiös-samsyn på saker och ting. Men för saken skull då -- hur många människor är det du tror som jobbar som städare och busschaufförer som är troende muslimer som skulle föranleda den samhällsmässiga kollapsen av Sverige när ni då en dag i gemensam aktion reser och säger nog är nog och nu åker vi hem? Sannolikt betydligt färre än du verkar tro.
Ja jag är ju inte mer än en människa, så om ngn förolämpar mig eller förnedrar mig utan anledning kan man få mothugg ....takes two to tango. Bemöt så som du vill bli bemött....bara att läsa vad och vem jag svarar på coh varför jag valde ordvalet.
Jag tror du inte har koll på demografin och hur jobben är fördelade på strukturell nivå.....så därför bemödar jag inte mig att fortsätta en dialog där det är tydligt att du inte har fakta ....
Varför skulle vi ens vilja lämna VÅRT land?
Du må anse att jag/ vi inte är svenskar, men låt mig break it down for you, vi ser oss som svenskar och många som väldigt stolta svenskar. Ingen ska hem förutom hem efter jobbet. Vi är här för att stanna.....