2023-08-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Är du verkligen det? Så att skratta åt andra och kalla dem för Tönt är tecken på dina höga moral och respekt för dina medmänniskor. Det verkar som om att de som uppfostrade dig har misslyckats lite.

Vill nog påstå att det är du som har en väldigt skev bild av befolkningsfördelningen i landet. Därtill då att alla personer som du verkar tro är muslimer inte är det, eller inte bryr sig som du gör eller ens har någon form av religiös-samsyn på saker och ting. Men för saken skull då -- hur många människor är det du tror som jobbar som städare och busschaufförer som är troende muslimer som skulle föranleda den samhällsmässiga kollapsen av Sverige när ni då en dag i gemensam aktion reser och säger nog är nog och nu åker vi hem? Sannolikt betydligt färre än du verkar tro.

Ja jag är ju inte mer än en människa, så om ngn förolämpar mig eller förnedrar mig utan anledning kan man få mothugg ....takes two to tango. Bemöt så som du vill bli bemött....bara att läsa vad och vem jag svarar på coh varför jag valde ordvalet.

Jag tror du inte har koll på demografin och hur jobben är fördelade på strukturell nivå.....så därför bemödar jag inte mig att fortsätta en dialog där det är tydligt att du inte har fakta ....
Varför skulle vi ens vilja lämna VÅRT land?
Du må anse att jag/ vi inte är svenskar, men låt mig break it down for you, vi ser oss som svenskar och många som väldigt stolta svenskar. Ingen ska hem förutom hem efter jobbet. Vi är här för att stanna.....
Citera
2023-08-14, 16:35
Medlem
Dylans avatar
De behöver förnya sig genom att även linda in koranen i bacon och smeta grisblod på den innan de tänder på.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Han vill skada Sverige genom att utsätta oss för terrorattacker. Lås in honom! Eller kasta ut. Han får bränna i sitt eget land

Jävla smuts som kryper för islam
Citera
2023-08-14, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svitjod88
Säga vad man vill om finajag, människan tar iallafall debatten. Om fler kunde göra det istället för att stänga in sig i sina moskéer där inte en käft utifrån vet vad som försiggår, skulle det bli betydligt mindre vi/dom-vibbar ute i samhället.

Grejen med er muslimer är att man inte vet var man har er. Det är därför folk kollar snett på er.

Ser man exempelvis någonsin att ni öppet går ut och fördömer/tar avstånd från terrorattentat som sker i islams namn? Nej.

Tar debatten ja men något känns lite unket med det kontot jag hoppas jag har fel men tror det rör sig om ett svea 68-konto som blivit aktivt..

Eller tar avstånd när kvinnor flyger de är väldigt tysta då. Frågan är hur det skulle se ut om man vid koranbränning visar upp bilder på kvinnor som fallit offer för den kuluren och kvinnan i Iran som dog av ingripandet för sedlighetspolisen. Det finns många händelser som skulle kunna lyftas fram som de borde fördömma när de bor här men gissar att det blir error om det eldas en koran samtidigt.

Nu var det svårt att höra vad Salwan sade men han nämnde något om kvinnorna så antar att han tog upp endel av problematiken. Tyvärr vill inte media lyfta det hedervärda i protesten utan fokuserar bara på att boken brändes, motdemonstranter och att en greps.

TV4 hade inslag på sin 14-sändning och SVT vid sin 16-sändning men på appen finns som vanligt inget om det. TV4 brukar ha senaste nytt med olika nyhetshändelser men där lägger de inte in den allt för att begrava det för folk som bara tittar lite snabbt och inte ser hela nyhetsändningar.
Citera
2023-08-14, 16:37
Medlem
Vart kan man se showen då?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Spännande så att man får gå och bränna ner en ambassad utan att en enda muslim tar avstånd i media. Härligt folk ! Jävla hycklare

Smart sätt att få uppehållstillstånd. Dom blir mördade om dom kommer till sitt hemland kommer det att heta !!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Lol som sagt börjar ni inte tröttna på att ta fram random saker från Koranen eller randomly slänger ut ett ngn hadith och vinkla hur man vill? Det känns så 2000-talet.
Har du läst Torah eller biblen? Finns väldigt mkt där som hade fått dig att koka isåfall, varför sådan fokus på just koranen? Du behöver inte tro på det som skrivs där men du behöver inte heller hata de som väljer att utöva sin religion oavsett om det gäller muslimer judar eller kristna
Förstår du hur urbota dum du låter som kör med såna värdelösa taktiker för att hetsa lol.
Man ja det är så passée
Hur menar du med random? Du förnekade i inlägget innan att Muhammed mördade till sig sexslavar och jag svarade med hur koranen beskriver sexslavar samt nämnde tre stammar som Muhammed utrotade och tog kvinnor och barn som slavar. Du menar att det inte är relevant?

Kan du utveckla dina tankar lite mer specifikt på just detta tema?

Mördade Jesus till sig sexslavar? Kan du visa källa på det?

Kan du visa källa på att Muhammed inte mördade till sig sexslavar? Jag lovar att jag ska ta mig tid att studera dina källor.

Min moraliska kompass säger att det är så fel det kan bli att mörda till sig sexslavar och även ha en gudomlig förebild som mördade till sig sexslavar. Hur ser du på saken, utveckla gärna mer specifikt utan att fly från ämnet.
Citera
2023-08-14, 16:38
Medlem
Citat:
Varför ska jag ta avstånd?
Lol tog du avstånd när Rasmus brände koranen?
Detta avståndstagande som endast krävs på muslimer är så märkligt. Vad har jag att göra med ngn som bränt en ambassad i Irak lol.
Hur har jag ett ansvar i det?
På samma sätt som jag aldrig skulle kräva av en vit man att ta avstånd för RJ som härjar som en galning ..make it make sense

- Så du tycker det är okej att bränna ner en ambassad som inte har något att göra med om en icke-svenne bränner en Koran?

- Inte alls märkligt, man ska inte kasta sten i glashus vet du. Sverige är inte ett muslimskt land, vi har religionsfrihet och yttrandefrihet. Kan man inte respektera eller acceptera det bör man se över en ny plan i livet.
Citera
2023-08-14, 16:39
Medlem
Gissar Putin är arbetsgivaren, inkl. Ob-tillägg.
Islamister har generellt inte alla hästar hemma så, vi får väl se. Sverige ock Danmark är ondskan tydligen.
Senast redigerad av King Devil 2023-08-14 kl. 16:41.
Citera
2023-08-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Hur menar du med random? Du förnekade i inlägget innan att Muhammed mördade till sig sexslavar och jag svarade med hur koranen beskriver sexslavar samt nämnde tre stammar som Muhammed utrotade och tog kvinnor och barn som slavar. Du menar att det inte är relevant?

Kan du utveckla dina tankar lite mer specifikt på just detta tema?

Mördade Jesus till sig sexslavar? Kan du visa källa på det?

Kan du visa källa på att Muhammed inte mördade till sig sexslavar? Jag lovar att jag ska ta mig tid att studera dina källor.

Min moraliska kompass säger att det är så fel det kan bli att mörda till sig sexslavar och även ha en gudomlig förebild som mördade till sig sexslavar. Hur ser du på saken, utveckla gärna mer specifikt utan att fly från ämnet.

När du har läst koranen och vill ha en genuin diskussion, är jag här.
Just nu rantar du bara och slänger en massa saker runt dig och vägrar besvara mig och det jag faktiskt skriver.....
Jag skrev. Ju att din strategi är väldigt passée....k
Citera
2023-08-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Smart sätt att få uppehållstillstånd. Dom blir mördade om dom kommer till sitt hemland kommer det att heta !!

Kalkylerande.

Bör ordnas någon lag som reglerar det där på något sätt att utnyttja Sverige på det sättet.
Det är förkastligt att man grinar över brända blad och respekt hit och dit, men man håller käft när man bränner ner Sveriges ambassad.
Hyckleri!
Visar enbart på att man inte respekterar Sverige, bedrövligt.
Citera
2023-08-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
- Så du tycker det är okej att bränna ner en ambassad som inte har något att göra med om en icke-svenne bränner en Koran?

- Inte alls märkligt, man ska inte kasta sten i glashus vet du. Sverige är inte ett muslimskt land, vi har religionsfrihet och yttrandefrihet. Kan man inte respektera eller acceptera det bör man se över en ny plan i livet.

Varför utgår du ifrån att jag tycker det är OK att bränna något överhuvudtaget lol.
Helt fel att bränna saker punkt. Lol vad r detta för en sandlådenivå, känns som jag diskuterar med dagisbarn om skillnaden mellan rätt lr fel.
Citera
2023-08-14, 16:43
Medlem
Citat:
När du har läst koranen och vill ha en genuin diskussion, är jag här.
Just nu rantar du bara och slänger en massa saker runt dig och vägrar besvara mig och det jag faktiskt skriver.....
Jag skrev. Ju att din strategi är väldigt passée....k
Jag har läst Koranen givetvis liksom Sahih Bukhari och ett antal böcker på temat. Så kan jag få svar på mina frågor rörande moralisk kompass och sexuellt slaveri?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in