2023-08-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Mycket märkligt att man får elda på allmänna platser i en stadskärna.

När det kommer till koraner så borde polisen beslagta dom då det är Hets Mot Folkgrupp i den, det står döda och förslava alla icke araber och så vidare.
Det står inte nånstans att man ska döda alla som inte är araber, jävla nöt
Citera
2023-08-14, 16:46
Medlem
Bra! Fortsätt visa att vår moderna grundlag står över fördömanden från teokratier och terrorister.
Citera
2023-08-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Jag har läst Koranen givetvis liksom Sahih Bukhari och ett antal böcker på temat. Så kan jag få svar på mina frågor rörande moralisk kompass och sexuellt slaveri?
Han liksom 95% av alla muslimer har inte läst koranen och definitivt inte buchari så du lär inte få något vettigt svar. Han går bara till hustrumisshandlaren i moskén och hör de fina bitarna och noga uttänkta icke-argument för det mindre fina.
Citera
2023-08-14, 16:52
Medlem
Man får göra vad man vill med böcker i Sverige.
Däremot inte stena människor långsamt till döds, vilket inte är kriminellt där Islam är lagen.

Avskum-länder. Res hem tack! NU! Annars kommer hela Rinkeby sprängas i bitar inom kort är min gissning. Eftersom det är 99% muslimer som bor där.
Citera
2023-08-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
För mig hade det inte varit mer problematiskt om en etnisk svensk hade gjort det. Jag gör ingen skillnad på folk på det sättet.

Om en etnisk svensk gör det, så kanske hen har läst igenom delar av boken och bränner den för att boken säger att otrogna mot Islam ska dödas och liknande. Vi vet aldrig vad människor har läst och inte läst om boken, eller vet om vad Islam står för.
Den boken är helt sinnesförvirrad!
Står bla att Shaitan dvs Satan har en vagina i ena benet vänster tror jag och en pillesnopp i andra benet att han parar sig själv la 5 ägg! Senare tillfälle la han tio ägg! ska ha 17 avkomlingar..

Sedan ber de FEM ggr om dagen! och varje bön avslutas med att de inte ska bli som de kristna och judar.

De hatar alla vita! otrogna! KUFFAR!
De har blivit genomlurade! De kan inte ens Koranen. själva.
Mohammeds ena fru stripteaser när Allah är i rummet.
Citera
2023-08-14, 16:57
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
SVT

Så det syfte som uttryckts är att återinföra bokcensuren i Sverige.

Aha!
Nyttja yttrandefrihet för att förbjuda en bok.
Citera
2023-08-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Fast nej återigen. Ingen har ifrågasatt lagen här förutom du. Så du dividerar för dig själv och argumenterar mot dig själv
OK? Lagen anser att det är OK att elda koranen. Har du problem med det ???
Citera
2023-08-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Mycket märkligt att man får elda på allmänna platser i en stadskärna.

När det kommer till koraner så borde polisen beslagta dom då det är Hets Mot Folkgrupp i den, det står döda och förslava alla icke araber och så vidare.

Var står det något sådant?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Ja jag är ju inte mer än en människa, så om ngn förolämpar mig eller förnedrar mig utan anledning kan man få mothugg ....takes two to tango. Bemöt så som du vill bli bemött....bara att läsa vad och vem jag svarar på coh varför jag valde ordvalet.

Jag tror du inte har koll på demografin och hur jobben är fördelade på strukturell nivå.....så därför bemödar jag inte mig att fortsätta en dialog där det är tydligt att du inte har fakta ....
Varför skulle vi ens vilja lämna VÅRT land?
Du må anse att jag/ vi inte är svenskar, men låt mig break it down for you, vi ser oss som svenskar och många som väldigt stolta svenskar. Ingen ska hem förutom hem efter jobbet. Vi är här för att stanna.....

Det är knappast ett tecken på en egen hög moral att sjunka ner till andras låga nivå. Du som anser dig vara så upplyst borde ändå stå över sådant och inte falla ner i smutsen tillsammans med de andra grisarna? Eller? Men du är inte mer än människa ... Vilket blir lite udda när du verkar samtidigt anse att du står moraliskt och etiskt över andra i din självgoda upplysthet.

Du påstod att landet skulle kollapsa inom två dagar och jag undrade hur många personer du trodde det rörde sig om och du vägrar svara på det. Istället får jag vaga antaganden om att du minsann vet att samhällskollapsen är nära förestående. Vilket jag då betvivlade eller inte trodde på. Det ligger på dig att ha fakta om det nu är så att du vet att det ligger till på detta vis. Det är väldigt dålig stil att hänvisa till fakta som du inte sedan kan faktiskt åberopa. Är det så att du inte tror att vi kunde köra buss, städa och jobba som undersköterskor innan muslimerna kom till landet?

Samtidigt om du ser det som "ert land" så är frågan varför du skulle vilja lämna det. Är det för att de flesta människorna i landet är smutsiga och otrogna, icke muslimer, som inte vill att vi skall anpassa oss till er? Utan istället väljer ett liv i synd och blasfemi? Hur ser du egentligen på de riktiga svenskarna?

Du ser dig som svensk? Ändå så verkar du inte göra annat än att påtala hur fel svenskarna har i allt de gör och hur vi styr vårt samhället. Istället skall vi anamma er eller din syn på hur samhället skall styras. Är det den typen av respekt du anser dig företräda? Vore det då inte bättre om du var i ett samhälle som hade mer av din, eller er, syn på hur ett samhälle skall vara? Istället för att försöka att förändra vårt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Han vill skada Sverige genom att utsätta oss för terrorattacker. Lås in honom! Eller kasta ut. Han får bränna i sitt eget land
Låsa in??
Iraniern har ju SDs fulla stöd med Jomshof i spetsen
SD är ju det största partiet i regeringsunderlaget
Citera
2023-08-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Han vill skada Sverige genom att utsätta oss för terrorattacker. Lås in honom! Eller kasta ut. Han får bränna i sitt eget land
utsätta 8ss för fara? se dig omkring! dessa satanistpolitiker har utsatt varje medborgare för fara! nu ska de snart avliva folket med vakna.
Citera
2023-08-14, 17:02
Medlem
Saltkungens avatar
Någon stream?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in