Citat:
Ursprungligen postat av
101000111
Men det är det jag gör och det du också borde göra men tydligen inte klarar av att göra. Så nu är det enligt dig alltså inte längre en fråga om tro utan en fråga om moral, etik och respekt. Där du tydligen då anser att den du har är bättre än andras. Du har här bara bestämt att jag inte har någon moralisk kompass därför att den tydligen inte är precis som din eller hur du vill att den skall vara. Vilket är närmast komiskt.
Att bränna koraner är inte en fråga om brist på moral eller etik. Möjligen kan man tycka att det är lite respektlöst eftersom muslimer verkar vara som jättebäbisar som blir jätteledsna över det och inte längre kan kontrollera sig själva och sina känslor. Men det är å andra sidan smällar man får ta. Jag tycker att det är väldigt respektlöst att du kommer hit och talar om för oss hur vi skall leva och vad vi skall göra.
Det är ren fantasi från din sida om du tror att Sverige skulle kollapsa på två dagar om alla muslimer drog. Det enda som skulle inträffa vore att det skulle bli en jävla kö på Arlanda. Vi klarade att göra alla de där sakerna själva innan er och kommer göra det den dagen ni drog också. Möjligen skulle vi välkommna mer kompatibla människor med en moral och tro närmare vår egen. För den ni förespråkar ligger tydligen som sagt långt från vår.
Jag är uppfostrad till att respektera mina medmänniskor, att utgå ifrån att de har goda intentioner och göra rätt för sig och så lever majoriteten av oss.
. Allt annat du skriver är inte ens lönt att kommentera.
Du verkar inte heller ha koll på demografin i detta land , vilka som jobbar med vad så då blir inte någon vettig diskussion förutom en massa dravel.
De må låta konstigt för någon som dig att diskutera moral och etik men det utgör en stor del av vem jag är som person.