2023-08-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Du menar som Muhammed hade och ni ska följa? Till exempel att mörda till sig så många minderåriga sexslavar som möjligt som han gjorde är även din moraliska kompass?

Alhamdulilah jag är väldigt tacksam över att vara muslim ❤️❤️❤️❤️
Jag känner till min religion så sådana kommentar tar inte på mig.
Men det är tydligt att du inte vet ngt om varken islam, kristendomen eller judendomen så som du skriver.
Citera
2023-08-14, 16:16
Medlem
Miss-Brukares avatar
Utmärkt att någon faktiskt använder sin yttrandefrihet! Muslimerna ska inte känna sig välkomna här.
Citera
2023-08-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Varför brände muslimer en Bibel? Varför har svensk media lagt locket på om denna händelse?
Detta hände för väldigt många år sen, och det var skriverier överallt då personen som gjorde det inte bara fick fängelse utan dödstraff.
Bara att googla
Moral och grundläggande respekt återigen är svårt att lära ut till vuxna
Citera
2023-08-14, 16:18
Medlem
GeneralBurros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Har Erdogan kommenterat händelsen?

Han vill ha dom utlämnade till Iran så dom kan brännas på bål!
Citera
Medlem
Citat:
Hoppas du tycker detsamma om de hade gett sig på Bibeln eller en docka föreställande Jesus.

Man rycker på axlarna och går till Ica och handlar inför helgen. Varför skulle man börja grina för att någon brände en docka föreställande Jesus? Inget som påverkar ens liv negativt. Man går och jobbar, hämtar barnen på förskola/skola, lagar middag etc precis som vanligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Detta hände för väldigt många år sen, och det var skriverier överallt då personen som gjorde det inte bara fick fängelse utan dödstraff.
Bara att googla

Det är sjukt åt andra hållet, men du tyckte det var rätt att hen fick dödsstraff förstår jag?
Citera
2023-08-14, 16:19
Medlem
Citat:
Det är svårt att förklara moral för de som inte har en moralisk kompass.
Jag skiter fullständigt vad du tror på och du borde skita i vad jag tror på. Men att inte förstå vad moral, etik och respekt är inget jag kan lära ut till vuxna män. Och detta gäller givetvis på alla håll. Det finns bara ett vi och de så länge man vill.
Och NEJ Sverige hade förfallit på 2 dagar om vi hade stuckit. Vem ska ta hand om era föräldrar och barn? Vilka nya invandrare ska göra det? Sverige r ju beroende av invandring för att den ska fungera, börja med att visa kärlek till era föräldrar och ta hand om de. Låt oss börja i den änden, när ni kan ta hand om era egna föräldrar kanske vi inte behöver göra det åt er och ni blir mänskliga igen och förstår vikten av etik och moral.

Men det är det jag gör och det du också borde göra men tydligen inte klarar av att göra. Så nu är det enligt dig alltså inte längre en fråga om tro utan en fråga om moral, etik och respekt. Där du tydligen då anser att den du har är bättre än andras. Du har här bara bestämt att jag inte har någon moralisk kompass därför att den tydligen inte är precis som din eller hur du vill att den skall vara. Vilket är närmast komiskt.

Att bränna koraner är inte en fråga om brist på moral eller etik. Möjligen kan man tycka att det är lite respektlöst eftersom muslimer verkar vara som jättebäbisar som blir jätteledsna över det och inte längre kan kontrollera sig själva och sina känslor. Men det är å andra sidan smällar man får ta. Jag tycker att det är väldigt respektlöst att du kommer hit och talar om för oss hur vi skall leva och vad vi skall göra.

Det är ren fantasi från din sida om du tror att Sverige skulle kollapsa på två dagar om alla muslimer drog. Det enda som skulle inträffa vore att det skulle bli en jävla kö på Arlanda. Vi klarade att göra alla de där sakerna själva innan er och kommer göra det den dagen ni drog också. Möjligen skulle vi välkommna mer kompatibla människor med en moral och tro närmare vår egen. För den ni förespråkar ligger tydligen som sagt långt från vår.
Citera
2023-08-14, 16:20
Medlem
Citat:
Alhamdulilah jag är väldigt tacksam över att vara muslim ❤️❤️❤️❤️
Jag känner till min religion så sådana kommentar tar inte på mig.
Men det är tydligt att du inte vet ngt om varken islam, kristendomen eller judendomen så som du skriver.
Så vad menas då i koranen med "those that your right hand possesses"? Vad säger de muslimska källorna om Muhammeds behandling av Banu Qurayza, Hunayn och Khaybar till exempel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Man rycker på axlarna och går till Ica och handlar inför helgen. Varför skulle man börja grina för att någon brände en docka föreställande Jesus? Inget som påverkar ens liv negativt. Man går och jobbar, hämtar barnen på förskola/skola, lagar middag etc precis som vanligt.

Lol, liar liar pants on fire.
Personen i fråga fick dödstraff. Fail med att sprida skitsnack
Citera
Medlem
Citat:
Bara att googla

Spännande så att man får gå och bränna ner en ambassad utan att en enda muslim tar avstånd i media. Härligt folk ! Jävla hycklare
Citera
Medlem
Citat:
Låt de göra det utan polisbeskydd.
Men din JÄVLA plattskalle.

Polisen värnar demokratin!!!

DU däremot är antidemokratisk. Flytta för fan hem till ditt blatteland, genast.

F. ö heter det "Låt dem göra det utan polisbeskydd" jubelidiot!
Citera
Medlem
Fyfan Sveriges mest hatade horungar någon som vet om de vågade visa sig?

Tycker de verkar rädda, kanske börjar inse att det kommer sluta illa för dem. Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in