2023-08-13, 03:33
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Jag skriver också för andra och mina budskap går hem, de ger ringar på vattnet. Det finns en massa kvinnor och flickor som kan sitta och läsa någon gång och tänka att Den tonen vill jag också värdera mig själv efter när det kommer till män!

Det är ett erkänt faktum att män som får döttrar även blir feminister i högre grad än män utan sådana. Många studier visar att män efter att ha fått flickor är mer benägna att hjälpa andra flickor och kvinnor att få likvärdiga förutsättningar som män och pojkar. Det innebär att väldigt många män även kommer att göra reflektioner såsom att de hellre har döttrar som sätter krav än sådana som riskerar att mördas eller utsättas för våld i deras egna hem.

Det är ni som inte ser framtiden. Har du redan glömt hur ni för 5-10 år sedan svinade omkring på dejtingsidor och utnyttjade kvinnor under falsk flagg etc? Att kvinnor inte svarar er idag handlar om vad ni själva gjorde igår.

https://unherd.com/2020/02/how-daugh...nto-feminists/

https://ju.se/en/research/news/news-...der-equal.html
Jo precis som en cancer som också önskar sprida sig, tycker att hela kroppen ska bestå av cancer, vill du förstöra andra människors relationer med varandra eller kanske inte ens uppsåtligen gör just det.

Jaja men det får bli din karma det. Life goes on.
Citera
2023-08-13, 06:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Alltså jag vet inte hur jävla gånger som jag har sett det nu. Unga killar, cirka 28 (kanske 32 högst) som jagar äldre kvinnor på diverse appar och som knappt ens då har en chans. Idag såg jag en ung man, snygg kille med koll på sig själva dejta en uppenbart ful hagga. Kvinnan hörde jag var 47 och killen kan absolut inte ha varit över 30. Jag vet en annan som som bara letar äldre och som gör det helt för att unga kvinnor är så hopplösa att få kontakt med.
Uppenbarligen har dessa två ingen framtid ihop och vllle bara knulla men varför kan man inte knulla med nån i sin egen liga?

De flesta kärringar tycker att det är helt normalt att en ung snygg och fräsch kille ger bort sig billigt till en uppenbart katastrofal kärring. Hur fan ändrar vi den här trenden?

Det är så smutsigt att man vill slå ihjäl kärringar som ligger med unga killar och som vet om att deras värde är noll. Tror dessa idioter att dessa unga herrar vill ligga med en kärring?
De gör det FÖR ATT MARKNADEN FÖR MÄN ÄR ENORMT MYCKET SVÅRARE!!!

INGEN normal människa väljer en snygg 45 årig kärring framför en snygg, ung och fräsch 22 åring.

Många sanningar som anknyter till topic i den här videon från kanalen Better Bachelor... Kvinnors hypergami förstör både för dem själva och för 90 % av männen.

Del 1:

https://www.youtube.com/watch?v=8kaXgT1pMDY

Del 2:

https://www.youtube.com/watch?v=fj3AJM2DA-c
Senast redigerad av WordWarrior 2023-08-13 kl. 06:44.
Citera
2023-08-13, 07:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Fast jag är inte jätteintresserad av att ha en man? Tråden handlar ju om att TS inte accepterar åldersskillnader, inte att jag inte kan få män utan att han anser att jag inte borde få det.

Jag har aldrig sagt attt det är svårt. Det jag säger är att majoriteten av män inte fyller mina krav på hur jag vill ha det och då är jag hellre utan dem.
Sluta ljuga din psykopat. Hade du varit ointresserad av män hade du inte hängt på Flashback och babblat relationer. Det finns Men going their own way, men något liknande finns inte för kvinnor för ni klarar inte av en sekund utan manlig uppmärksamhet. Du klarar inte av att män lägger sin uppmärksamhet på en annan kvinna än dig, för du blir psykotisk, svartsjuk och störd. Hela ditt forumbeteende visar bara på att du är ett inavlat psykfall med föräldrar som är kusiner. Du saknar självinsikt och tror att du är en kvalitetskvinna. I själva verket är du en avdankad och oattraktiv kärring utan självinsikt. Det är män som inte vill ha dig. Så ljug inte och säg att du hellre är utan dem, för du klarar inte av det. Hela ditt manshatiska skitliv kretsar kring män som du hatar för du är en störd feminismkärring.
Män är mänsklighetens kronjuvel och etta på allt och har kapacitet att bygga vad fan som helst. Du är en oförskämd äcklig imbecillt psykosmiffo. Förr i tiden så mördade man häxor som du.
Citera
2023-08-13, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Många sanningar som anknyter till topic i den här videon från kanalen Better Bachelor... Kvinnors hypergami förstör både för dem själva och för 90 % av männen.

Del 1:

https://www.youtube.com/watch?v=8kaXgT1pMDY

Del 2:

https://www.youtube.com/watch?v=fj3AJM2DA-c
Såg igenom den första. Många kvinnor är helt delusional, de vill ha mer än vad de är värda och nedvärderar män som inte matchar deras helt sjuka krav, som de dessvärre aldrig själva når upp till. Krävande små barn och män är alltid tvungna att byta ner sig pga bristen på bra kvinnor.

En kvinna är i bästa fall, om man har tur, snygg. Extremt sällan ser man snygga kvinnor med bra och foglig personlighet som gillar män och samarbetar med mannen. Dagens kärringar motarbetar män för att feminismen lärt dem att det är fult att underkasta sig och göra som mannen vill, man ska inte vara beroende av dem, säger feminismen, och män nedvärderas. I själva verket är det kvinnor som saknar värde men kräver att mannen tillför värde för henne (trots att hon bara har en sliten och illaluktande fitta mellan benen.
Citera
2023-08-13, 08:01
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Alltså jag vet inte hur jävla gånger som jag har sett det nu. Unga killar, cirka 28 (kanske 32 högst) som jagar äldre kvinnor på diverse appar och som knappt ens då har en chans. Idag såg jag en ung man, snygg kille med koll på sig själva dejta en uppenbart ful hagga. Kvinnan hörde jag var 47 och killen kan absolut inte ha varit över 30. Jag vet en annan som som bara letar äldre och som gör det helt för att unga kvinnor är så hopplösa att få kontakt med.
Uppenbarligen har dessa två ingen framtid ihop och vllle bara knulla men varför kan man inte knulla med nån i sin egen liga?

De flesta kärringar tycker att det är helt normalt att en ung snygg och fräsch kille ger bort sig billigt till en uppenbart katastrofal kärring. Hur fan ändrar vi den här trenden?

Det är så smutsigt att man vill slå ihjäl kärringar som ligger med unga killar och som vet om att deras värde är noll. Tror dessa idioter att dessa unga herrar vill ligga med en kärring?

INGEN normal människa väljer en snygg 45 årig kärring framför en snygg, ung och fräsch 22 åring.

Det finns bara ett sätt att ändra trenden på och det är genom sig själv.
Sluta ha sex om det inte är med en garanterad livspartner.
Värdera dig själv.
Lär dig att inte falla för kvinnor skittester.
Håll dina värderingar framför kvinnors känslor.
Jobba och bygg din framtid för dig själv.
Lär dig vad som är röda flaggor.
Förkasta alla kvinnor som inte är trad.
Citera
2023-08-13, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ja och om man påpekar att det är en ondskefull konspiration orkestrerad av kroknästa gnällråttor så blir man kallad foliehatt. Ur led är tiden.

Feministiskt indoktrinerade kvinnor erkänner inte att det skeva könsförhållandet existerar. De agerar som att de som blir utan är odugliga och kallar män incels hånfullt till höger och vänster. Inte vackert.

Det är kanske bara en på 10k tjejer som vill ha dig men du behöver ju bara en så det gäller att hitta en av dem.
Det är en sjuk aspekt. Alla kvinnor håller på så där, de utgår ifrån att mannen inte duger enbart av att vara singel. Klagar han på hur allt ser ut så får han dubbelt skit. Men om samma man sen hamnar i relation så kommer singelkärringar och stöter på honom trots att han lika gärna kan ha ring på fingret. Samma kärringar kan till och med bli sura om denna oattraktiva man köper sex. Vad fan liksom, hon var ju inte intresserad så varför bryr sig dessa störda kärringar på om killen köper sex.
Citera
2023-08-13, 08:08
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Nej, jag anser tvärtom att det ska vara 100% samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter. Feminismen är en räkmacka för folk som inte kan annat än suga kuk.

Haha, det hade varit en sight to see.
När ryssen anfaller och alla kvinnor blir intvingade i militären fan vad jag hade skrattat
Aldrig förr hade så få kvinnor varit feminister som då. "Köket?", "Barfota?", "JaTAacKk!"
Citera
2023-08-13, 08:47
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Nu är jag lyckligtvis inte särskilt träffad själv av detta men ser rätt mycket av detta i min bekantskapskrets.
Ser generella tendenser på att unga kvinnor ligger runt med alla möjliga hjon i jakt på kärlek, männen blir "rädda" när de känner doften av alla gamla ligg och kvinnan besviken men är oförstående till händelseförloppet.
Fittan hinner ju knappt torka upp mellan bytena en del gånger.

De män jag känner som har en äldre respektive har antagligen gjort detta för att slippa ovanstående beteénde och diverse kravmaskiner.
Typ en stabil plastmamma till avkomma från kvinna enl ovan eller fortplantning om det fortfarande är möjligt.
Antagligen inte första valet om valmöjligheterna var oändliga.
Män tänker logiskt och är antagligen mer förstående till sina möjligheter.

Sen tror jag vad många behöver finna sig i, kvinnor och män, är att man kanske får finna sig i att man inte fann någon "kärlek vid första ögonkastet".
Utan istället valt en partner som har likartade värderingar och får en att skratta och må bra.
Typ en vän av motsatta könet.
Äkta kärlek är inte lätt att hitta och när man väl hittar den kan annat sätta käppar i hjulen.

Förr gifte man ju bort kvinnor, var nog säkerligen många kvinnor som levde i ren terror, men de flesta förhållanden var nog fullt fungerande.
Denna period är ju som vi alla förstår slut, då får man spela efter spelets nya regler.
Citera
2023-08-13, 08:53
Medlem
Citat:
Såg igenom den första. Många kvinnor är helt delusional, de vill ha mer än vad de är värda och nedvärderar män som inte matchar deras helt sjuka krav, som de dessvärre aldrig själva når upp till. Krävande små barn och män är alltid tvungna att byta ner sig pga bristen på bra kvinnor.

En kvinna är i bästa fall, om man har tur, snygg. Extremt sällan ser man snygga kvinnor med bra och foglig personlighet som gillar män och samarbetar med mannen. Dagens kärringar motarbetar män för att feminismen lärt dem att det är fult att underkasta sig och göra som mannen vill, man ska inte vara beroende av dem, säger feminismen, och män nedvärderas. I själva verket är det kvinnor som saknar värde men kräver att mannen tillför värde för henne (trots att hon bara har en sliten och illaluktande fitta mellan benen.

Du pratar genomgående om att "byta ner dig". Att män,som du tvingas, "spela under er liga"
Varför är det ok för dig att ha krav =förväntningar, tankar om vad du egentligen är värd,
men när kvinnor har det så är de "delusional", manshatare, går emot sin natur, etc.

Din syn på saker är fascistoid. Du visar inga tendenser till att kunna ta till dig något av det andra säger, som erbjuder alternativa synsätt.
Du vill bara kriga och få ur dig hat. Ändå ska foga sig.
Din syn är följande:
Jag är hyfsat snygg och får ha krav.
Kvinnor som är snygga har krav och väljer de snyggaste männen, det är fel för då blir du utan.
Fula kvinnor får verkligen inte ha krav, för de är..fula.
Alla ska välja dig, och hade du fått välja så hade du själv varit den som inte svarat på mail, och varit omgiven av beundrare.

Du tycks dåligt rustad för livets villkor.

Självklart vore det enklare för dig om vi alla återgick till ett fullblown-patriarkat, som det manifesterar dig i din fantasi. Du kanske tycker att föräldrarna ska välja ut vilken partner en kvinna ska ha, så blir det rättvist. Så är det nämligen i patriarkala länder. Män får sedan vara otrogna bäst de vill, eller ha fler fruar. Det föreskrlver dubbelmoralen. Kvinnorna får inte välja och deras otrohet möts i värsta fall med stening och död. Men det finns ju samhällen som är mer lika europeiska länder.

Varför flyttar du inte till Ryssland där kvinnorna "fortfarande är kvinnor". Där är det tillåtet att slå sin kvinna. Det är visserligen straffbart att slå henne så mkt att hon åker in på sjukhus, men då är det liksom redan förmodligen försent

Något gör att ni stannar kvar här. Kanske för att ni inte skulle klara ens att leva i en hård machokultur där ännu större krav ställs på att vara man och restriktioner och kontroll i viss mån drabbar även män (tänker p å hederskultur etc).

Du får nog finna dig att kvinnor har sin fria vilja, precis som du..
Citera
2023-08-13, 08:56
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raccoon0834
Haha, det hade varit en sight to see.
När ryssen anfaller och alla kvinnor blir intvingade i militären fan vad jag hade skrattat
Aldrig förr hade så få kvinnor varit feminister som då. "Köket?", "Barfota?", "JaTAacKk!"

Lägg din energi på den del av kvinnorna som redan i någon grad är drabbade av krig och annat elände istället för att invänta kriget här är ju ett hett tips.
Vill man verkligen försvara feminismens högborg #1 med näbbar och klor så att din tes över huvud taget skulle möjliggöras?
Citera
2023-08-13, 09:15
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

Vilket patetiskt lipande.. Du vill slå ihjäl kärringar som ligger med yngre? ok..

Tror du någon bryr sig över att marknaden är svårare för män? Vill du ha en kram, eller kanske ett fackeltåg?
Citera
2023-08-13, 09:21
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Eliasson
Lägg din energi på den del av kvinnorna som redan i någon grad är drabbade av krig och annat elände istället för att invänta kriget här är ju ett hett tips.
Vill man verkligen försvara feminismens högborg #1 med näbbar och klor så att din tes över huvud taget skulle möjliggöras?

Fast det var ju tal om lika skyldighet, ansvar etc.
Min poäng var bara att kvinnor vill både ha kakan och äta den, vilket kommer bli skinande uppenbart den dagen kriget kommer till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in