Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Kolla på P3 Dystopia. Det är nästan omöjligt att träffa någon idag på nätet.
Allt är anonymt,man kan vara swipa vidare, ghosta, det är ändå bara en bild etc. Finns alltid någon bättre.
Män har sina svårigheter, men det har kvinnor med.
Många kvinnor upplever att män aldrig vill ha ett förhållande och längtar efter det. Män vill bara ligga, etc.
Jag tror det hela handlar om hur dejtingmarknaden är och att folk lever ut diverse anknytningsproblem på varandra.
Jag vet om att det är svårt för kvinnor att få ihop hållbara relationer genom tinder, men detta beror helt och hållet på att ni är dumma i huvudet.
Kvinnor sveper vänster på 9/10 män, därefter sveper de höger på precis samma man som alla andra kvinnor sveper höger på. Den här mannen är självklart ett jävla svin, behandlar er som skit, och dumpar er efter att ha använt er som en sexdocka i några veckor. Därefter går ni in på familjeliv, klagar på att alla män är svin, och gör exakt samma sak igen med en likadan man.
Detta vet jag eftersom jag själv var det svinet när jag använde tinder, och det var som natt och dag att jämföra mina matchningar med mina mindre karismatiska vänners matchningar.
En annan sak är att män har mycket lägre krav än kvinnor när det bara handlar om att knulla, men inte när det gäller förhållanden. Det betyder att fula kvinnor behöver inte ha några problem med att knulla med snygga män, men sen när den här mannen inte vill ha något mer med henne att göra så blir hon bitter och tror att män generellt inte är intresserade av förhållanden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Det är dessutom sjukt osmakligt hur du uttrycker dig: jag kan få "fitta"..
De flesta kvinnor tycker det är vidrigt att bli reducerade till en fitta.
Det beror just på att jag reducerar kvinnor till en fitta numera. Och nej det tycker de flesta kvinnor inte alls är vidrigt, tvärtom.