Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Till att börja med så måste det gå att föra en vettig debatt i klimatfrågor. Det är helt omöjligt i Sverige (kolla bara på ”diskussionen” med MrArtur ovan). Epitet som ”förnekare”, ”plattjordare”, ”lögnare” och så vidare haglar. Det är ett helt omöjligt debattklimat. (Samma problem fanns vid massinvandringen.)
.
Ja, jag kallar dig för lögnare och visar att du är det. Oärlig.
Det är en vedervärdig anklagelse som jag aldrig skulle uttrycka utan förankring. En förankring som visats. Demonstrerats.
Var har jag kallat dig plattjordare. Länka eller stå ut med att bli kallad lögnare.
Om du inte är det så är ju jag det. Som anklagar dig utan fog. Det vore en enkel sak för dig att peka ut var detta skulle ha skett. Men instället går du på denna smutskastning och försöker påskina att det bara är grundlösa epitet jag sätter på dig. De är motiverade i inlägg du vägrar bemöta. Och jag brukar be dig om förklaringar. Sådana inlägg avfärdar du som tjafs. Du är en hal demagog som inte har några problem att komma med självmotsägelser som det passar.
Bemöt gärna. Exempelvis
Här
Och
Här (som du även ombetts/påmints om
tidigare)
Jag vill såklart ha fel här och ber dig motivera. Men får alltid "rundgång" eller "tjafs" eller "det är redan besvarat" utan att du kan ange var. Lögn.
Du gör det svårt att dra andra slutsatser. Hur gärna jag än skulle vilja.