2023-08-11, 11:12
Medlem
ValackObamas avatar
Starkt av Björn att bli någon annan. Fast det här exhibitionistiska behovet av att låta förändringen vara ett allmängods förstår jag inte. Är det bekräftelsebehovet som tar överhanden? Det är ju trots allt något väldigt privat och jag försöker förstå varför man inte vill hålla saken privat.
Det finns ju exempel på män som blir kvinnor och som byggt hela sitt nya liv på att göra förändringen offentlig och slå mynt av den.

Oavsett vilket: grattis till de som hittar sig själva och har modet att ta sig dit!
Citera
2023-08-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jobbigt att vara sig själv? Björn Lee blir trött bara av att vara trans.
https://www.expressen.se/noje/lee-ch...av-utbrandhet/
Det var inte så roligt att vara i strålkastarljuset. Kanske bekvämare att inte synas så mycket, Björn.
Hur fan kan du läsa in det där i artikeln? Den avslutas ju med att hen säger att hen är på väg tillbaka.
Citera
2023-08-11, 11:46
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Hur fan kan du läsa in det där i artikeln? Den avslutas ju med att hen säger att hen är på väg tillbaka.
"Väg tillbaka" innebär rimligen att han varit nere i botten. Exakt den perioden när han gick ut, vilken slump. Slutsats: gå inte ut i media, ha ett vanligt liv. Men han ville verkligen vara i centrum en sista gång så han tog smällen.

Samtliga trans verkar lyckligast under radarn? Så olyckligt att det ingår en tjej-egenskap "jag MÅSTE synas" i trans. Antagligen samma egenskap som gör att tjejer är mindre nöjda än män. Så går det när man gör sig beroende av andras åsikter.
Citera
2023-08-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag försökte bara visa Lee lite respekt!
Lee och Björn är INTE samma person, det inser du väl själv också?
Min fråga är bara om Lee också arbetar som snickare så som Björn gjorde?

Inte samma person? De är födda exakt samtidigt, de har levt exakt samma liv, har exakt samma DNA, har samma personnummer, har haft exakt samma namn, exakt samma familj osv osv. Det är Samma person...
Senast redigerad av Engback 2023-08-12 kl. 17:33.
Citera
2023-08-13, 08:43
Medlem
Ollonets avatar
Det här måste vara alla barns önskedrömm att se sin pappa göra om sig till kvinna.Barnen kommer alltid få ryggdunkar från kompisarna och ingen kommer säga nåt elakt.
Citera
2023-10-09, 19:57
Medlem
L3nn4rts avatar
Victoria Beckham är ju sönderopererad numera och går knappt att känna igen längre.
Råkade se en bild på henne idag och trodde först att det var ett foto på Björn/Lee.

De ser ju nästan identiska ut. Undrar om det är henne han haft som förebild när han gjorde om sig?
Citera
2023-10-09, 21:52
Medlem
Crerands avatar
Jobbar Lee/Björn fortfarande som snickare? Eller har han lagt hammaren på hyllan?
Citera
2023-10-10, 07:04
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
Starkt av Björn att bli någon annan. Fast det här exhibitionistiska behovet av att låta förändringen vara ett allmängods förstår jag inte. Är det bekräftelsebehovet som tar överhanden? Det är ju trots allt något väldigt privat och jag försöker förstå varför man inte vill hålla saken privat.
Det finns ju exempel på män som blir kvinnor och som byggt hela sitt nya liv på att göra förändringen offentlig och slå mynt av den.

Oavsett vilket: grattis till de som hittar sig själva och har modet att ta sig dit!
Låter som en besvärlig omväg.
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Victoria Beckham är ju sönderopererad numera och går knappt att känna igen längre.
Råkade se en bild på henne idag och trodde först att det var ett foto på Björn/Lee.

De ser ju nästan identiska ut. Undrar om det är henne han haft som förebild när han gjorde om sig?
Tvillingsystrar: https://cdn.apollo.audio/one/media/6...04&resize=crop
Senast redigerad av Pripps3.5 2023-10-10 kl. 07:15.
Citera
2023-10-10, 09:39
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama

Du tycker det är privat, andra kanske inte håller med dig om det. Lee gör det uppenbarligen inte.
Citera
2023-10-10, 09:55
Medlem
ppp333s avatar
Jag undrar hur lätt det är för en man som "gör sig" till kvinna att hitta en lesbisk kvinna som partner? De flesta vill ju ha en äkta kvinna och tänder inte på män. Urvalet på partners måste krympa oerhört.
Citera
2023-10-10, 18:50
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Du tycker det är privat, andra kanske inte håller med dig om det. Lee gör det uppenbarligen inte.
Jaha och vad ska jag lära mig av detta inlägg tycker du?
Citera
2023-11-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eromaster
Statusen på gamla Björn just nu är att han har siliconbröst kuken kvar o gillar fortfarande att knulla damer. Stämmer det?

Dessvärre inte många av dem som kommer att bli lyckliga i sina nya identitet. Många av dem har utseendet emot sig och det är svårt för omgivningen att ta de seriöst. De överdriver också sina könsattribut till smaklöshet.Statistiken säger sitt.
Just B Ch var en snygg, duktig macho kille och efter omvandlingen i TV blev till en person av obestämbar könstillhörighet med en billig fnask utseende. Jag kan bara tycka synd om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in