2025-01-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Vad gör du då i en tråd om Björn-Lee?

En del ser den stora bilden och förstår att det finns ett syfte med att lyfta fram sådana som Björn-Lee i media som är oroväckande. För oss är det en stor sak.

Det innebär dock inte att någon vill Björn-Lee något illa personligen. Det är medias agenda vi är emot.
Jag skriver sanningen. Det är vad jag gör i tråden.
Citera
2025-01-10, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Jag skriver sanningen. Det är vad jag gör i tråden.
Att Björn har en story, det är sant. Vad som gör just henoms story så intressant att den görs till en tv-serie är ännu intressantare.

Lyteskomik som skäggiga damen förbjöds på tivolin och marknader för längesedan. Nu är det helt plötsligt tillåtet igen, på bästa sändningstid i en skattefinansierad kanal. Varför? Vad hände?
Citera
2025-01-10, 13:54
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Programmet är bara en del av den indoktrinering som pågår lite överallt i samhället just nu. Är man som jag kritisk, måste man ju opponera sig både här och där.

Jag tittar för att jag vill ha insyn i vad som pågår. Det försvinner ju inte för att jag blundar. Och finns det inga kritiker sprider sig skiten fortare.

Precis så är det!
Och jag försöker - uppriktigt! - förstå den märkliga värld vi lever i - och anser att jag har rätt att vara kritisk mot medias sätt att hantera vissa skeenden i denna värld.
Citera
2025-01-10, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Precis så är det!
Och jag försöker - uppriktigt! - förstå den märkliga värld vi lever i - och anser att jag har rätt att vara kritisk mot medias sätt att hantera vissa skeenden i denna värld.
Det är självklart att du (vi) har, inte minst när det är skattepengar inblandat, som det så ofta är när de här transorna ska lanseras i media, på bibliotek och i skolor. Det finns helt klart en agenda där man vill normalisera det här.
Citera
2025-03-15, 10:47
Medlem
Hans nya partner ar
Denna man.

Tomas Josef Varo
Tomas Josef Varo, född den 11 juli 1963, är nu bosatt i Västra frölunda. Utforska hans profil på Krimfup, där domar och förundersökningsprotokoll (FUP) finns tillgängliga. Handlingarna innehåller händelseförlopp, domstolens bedömning och fullständiga domslut för den 61-åriga Tomas Josef Varo från Västra frölunda.

Domar
Tomas Josef Varo förkommer i en eller flera domar.
Vid köp får du tillgång till samtliga domar för personen.
Ta del av samtliga domar som vi har för Tomas Josef Varo.
Krimfup är Sveriges största rättsdatabas.
Citera
2025-03-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Hans nya partner ar
Denna man.

Tomas Josef Varo
Tomas Josef Varo, född den 11 juli 1963, är nu bosatt i Västra frölunda. Utforska hans profil på Krimfup, där domar och förundersökningsprotokoll (FUP) finns tillgängliga. Handlingarna innehåller händelseförlopp, domstolens bedömning och fullständiga domslut för den 61-åriga Tomas Josef Varo från Västra frölunda.

Domar
Alltså är han bisexuell eller homo? Hänger inte riktigt med nu..
Citera
2025-03-15, 11:07
Medlem
Han hette tomas Vanky tidigare.
Citera
2025-03-15, 11:25
Medlem
b00b00s avatar
Men dejtade han inte en brud? Det var ju inte så länge sedan han satt i ngn tv-soffa och var såååå lycklig.
Citera
2025-03-15, 11:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Hans nya partner ar
Denna man.

Tomas Josef Varo

Domar

Varför sprider du skit för? Han är gift.
Citera
2025-03-15, 14:08
Medlem
Gift och otrogen yes.
Citera
2025-03-15, 16:28
Medlem
Citat:
Programmet är bara en del av den indoktrinering som pågår lite överallt i samhället just nu. Är man som jag kritisk, måste man ju opponera sig både här och där.

Jag tittar för att jag vill ha insyn i vad som pågår. Det försvinner ju inte för att jag blundar. Och finns det inga kritiker sprider sig skiten fortare.

+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in