Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Vad är skillnaden mellan de tre sprutorna du nämnde och Trilafon som Lennart Bladh fick? Trilafon sänkte honom totalt och förvandlade honom från ett psykotiskt pervo som tvångsmässigt runkade hela nätterna till en zombiefierad grönsak som knappt orkade prata. Bumbi verkar inte få några större doser med tanke på att hon orkar hålla igång hela nätterna i sina lives. Hon sänder på Instagram hela tiden, när jag lägger mig, när jag vaknar, när jag sitter och skiter osv... Oavsett när på dygnet jag öppnar appen är hon igång. Hon verkar alltså inte sova särskilt mycket.
Ja, Trilafon finns såklart också, den är att jämföra med de jag nämnde. Det finns ett par till, men de verkar på samma sätt. Dock verkar de helt individuellt på folk, så ofta får man prova sig fram vilket som passar bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
Ellerhur det är samma psykos kärring nonstop så dom bör ju se över hennes medicinering.
Daglig verksamhet med likasinnade hade nog varit på sin plats.
Det skulle vara kul om hon fick daglig verksamhet här, då skulle jag bli kollega med henne...

Jag är på den dagliga verksamheten i stan som är till för psyksjuka, utan utvecklingsstörning. Men då skulle jag nog sluta skvallra om henne. Skulle nog vara kul o lära känna henne, dock inte låna ut pengar...