Citat:
Ursprungligen postat av
4608
Dumpen är ungefär som Expo.
När SD var som populärast så skulle de som röstade på SD förlora vänner, familj och jobb.
Nu är SD accepterat och inte lika tabu. Numera är det Dumpen som ska bestämma vad du ska få skriva på nätet. Svarar du en nyfiken tonåring över en chatt vad du tycker om för sex, så ska du få hela ditt jävla liv raserat. Läser man kommentarerna så är det inte en enda kritisk röst som släpps fram. Min favorit är från Jonas:
Jag säger inte heller att det är rätt att hålla på och diskutera sådana här saker med barn. Men samtidigt tycker jag inte att #266 ska få sitt liv förstört för att han begick ett misstag. Han svarade på initiativ av Dumpen. Han tog aldrig några egna initiativ till något verkligt intresse för vidare kontakt med Dumpens 14-åring.
Och eftersom Dumpen sällan låter någon tala till punkt så kommer vi aldrig få reda på hur #266 resonerat kring sin kontakt med 14-åringen. Det i sin tur leder till att en massa antaganden och lögner som uppstår.
Nej, det skulle vara intressant om någon granskade ekonomin på dumpen.
Håller med om att det liksom inte finns chans att svara. Man njuter ju av det är när ärkepedofiler åker dit även om jag tycker att dom är lite spelat upprörda ibland, blir fånigt. De skulle kunna vara mer sakliga. Men i sista fallet känns allt bara konstigt.