2023-08-08, 15:37
Medlem
Jag tror det är vansinne att köpa Maguire för £35-40 miljoner. Det måste gå att få dubbelt så bra spelare i Europa för det priset. Hans enda styrka är huvudspelet men svagheterna överväger massivt.
Citera
2023-08-08, 15:44
Medlem
Drickbacks avatar
Lavia utanför truppen och reser inte med till dagens match. Är följetongen snart slut?
Citera
2023-08-08, 15:48
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Lavia utanför truppen och reser inte med till dagens match. Är följetongen snart slut?

Nrjdå, han bara har en kort semester
Citera
2023-08-08, 15:49
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Jag tror det är vansinne att köpa Maguire för £35-40 miljoner. Det måste gå att få dubbelt så bra spelare i Europa för det priset. Hans enda styrka är huvudspelet men svagheterna överväger massivt.

Såklart är det det. Maguire hade spelat i irländska ligan om han inte räknats som homegrown i pl. Sjukt att det ska trissa upp priset på engelska medelmåttor.
Citera
2023-08-08, 15:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Ni, efter köpet!

Arsenal är så bäst! spenderar inga peng, utvecklar enbart ungdomar! Blablabla...

Edit: Jävla tönt!
Jaha..? För jag kan iaf inte minnas att ha hört/läst en enda Gooner som skall ha påstått det kring Pepe. Däremot så var det helt andra toner ifrån MU-kåren kring Maguire.

Visst, Pepe blev inte en lyckad värvning för oss. Men för varje spelare som har floppat i AFC, så hittar man 10x MU-floppar.

Det att du väljer att stämpla mig som en ”jävla tönt”, är bara tecken på omogenhet, samt att du inte har några relevanta svar att komma med.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-08-08 kl. 16:08.
Citera
2023-08-08, 15:56
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
https://youtu.be/OwLswJwyYqM
Citera
2023-08-08, 16:19
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Nrjdå, han bara har en kort semester
Säsong 27 på följetongen fortsätter snart.
Citera
2023-08-08, 16:20
Medlem
Pynchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
Tycker att det vore jättebra om den här tråden fick vara kvar. Den andra tråden är helt hopplös. Mest tjafs om samma saker om och om igen. Man är borta några timmar så har det tillkommit 15 sidor, varav typ 2 svar är värda något....

Det vore jättekul att ha en tråd om de lägre divisionerna som då förhoppningsvis kan bli mer seriös. Det finns ju så mycket roligt att följa utanför Premier League. Några intressanta möten nu i första omgången är ju t.ex. hårdsatsande Wrexham mot MK Dons i League Two, och kampen mellan universitetsstäderna Cambridge och Oxford i League One. (MK Dons och Cambridge leder båda just nu med 2-0)
Trist att English Football League (The Championship, League One, League Two) inte får ha en egen tråd på fb. Den här tråden borde rimligen istället ligga under rubriken "Allt om Premier League".
Citera
2023-08-08, 16:23
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pynch
Trist att English Football League (The Championship, League One, League Two) inte får ha en egen tråd på fb. Den här tråden borde rimligen istället ligga under rubriken "Allt om Premier League".

Ja, för min del så hade det varit intressant att följa Salford fc
Citera
2023-08-08, 16:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Well, det inträffar rätt ofta att vi diskuterar Championship samt de övriga lägre divisionerna härinne. Men självklart så handlar denna tråd först o främst om EPL, allt annat vore ju märkligt.
Citera
2023-08-08, 17:00
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Har inte han haft en del knäskador redan eller e det fel snubbe tänker på?

Det har han. Tror aldrig att han kommer ha en hel säsong igen. Enbart därför jag satte honom som årets flopp.

Blir det comeback för Felix?!
Citera
2023-08-08, 17:46
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Skriv gärna om vad som händer i divisionerna under PL. Jag jobbar på att återfå allmänintresset, i första hand för CH då det nog blir för mycket begärt att hänga med i alla divisioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in