2023-08-08, 12:42
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Nåja han klarar nog sig fint som mångmiljonär.

Hoppas han lämnar transdisco-bögsverige och lever i lugn o ro någon annanstans. Typ någon paradisö.

Tror inte att någon (ärlig) svensk har något emot att snattaren drar utomlands.

Han kommer knappast att sluta snatta och stjäla nu, eller utomlands. Det hänger inte på hur mycket pengar han har.
Citera
2023-08-08, 12:44
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngyPowerGirl
Igår chattade jag med en gammal kollega som också jobbade på Arga Snickaren. Vilken promenad det vart på Memory Lane. Det är lätt att glömma bort och förtränga saker man har upplevt. Tråkigt för Anders men vi kom fram till att vi tror inte att någon tycker synd eller tror på Anders. Han har verkligen ett avskyvärt beteende mot sin personal eller medarbetare. Helt sjukt hur han höll på och ingen kunde stoppa honom. Det var ju hans eget produktionsbolag. Vi som satt i loggen och fick se allt material visade klipp för varandra och han sa och gjorde så sjuka grejer. Mobbade och skrek åt team hela tiden. Alla var dumma i huvudet. Ifråga sätter vad fotografen filmade. La sig i allt och för omkring. Tänk om man hade sparat vissa klipp då skulle man kunna visa den riktiga Anders. När Anders kom in på kontoret så satt man och försökte låtsas om att han inte var där. Man ville inte få någon elak kommentar eller så.

Min kollega hade varit inne på
https://press.discoverynetworks.se/

Där ser man inte att Anders nya program för Kanal5 är med.
Min kollega visste med säkerhet att det har spelats in avsnitt. Det ska bli spännande och se vad kanal5 tar för beslut.

Men du Herbert borde veta om någon restaurang konkurs som Anders var inblandad i när han höll på med Restauranger. Min kompis pappa pratade om att han fick in en delägare som satsade stora pengar när Anders redan visste att de skulle gå i konkurs. Kompisen pappa sa bara att det gick inte rätt till. Men du Herbert kanske känner någon som kommer ihåg.

Vad heter den nya serien med Anders som spelats in för Kanal 5?
Citera
2023-08-08, 12:45
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Det känns så töntigt att kontakta folk man inte pratat med på flera år bara för att fiska efter skvaller...men jag minns bara ett litet hak och ett litet kök, kanske nåt svagt minne om nåt café till utanför stan om jag minns rätt. Minns inte några konkursskandaler

Varför är det töntigt att prata med gamla kollegor?
Citera
2023-08-08, 12:48
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hur vet du att han inte stulit från golfklubben?

FUP.

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Han tjänar tillräckligt bra för att inte behöva snatta.

Det har inte stoppat honom tidigare.
Citera
2023-08-08, 12:51
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av me163
Ansiktet speglar alltid hur lycklig du är, och hur ser han ut tycker ni?

Jag tänkte mer på hans agerande och mentala tillstånd, och misstänker att de andra i tråden också avsåg främst det.

Vad har du själv att säga om han utseende, och vilka slutsatser drar du från det?
Citera
2023-08-08, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Tror inte att någon (ärlig) svensk har något emot att snattaren drar utomlands.

Han kommer knappast att sluta snatta och stjäla nu, eller utomlands. Det hänger inte på hur mycket pengar han har.

Avundsjuka svennebanan.
Följer ni förhöret så verkar vakten eller vem fan det nu var kom beskrev situationen helt förvirrad, som om han gick på droger eller något.

Tvekar inte på att han failade med blippen men svårt att tro att en mångmiljonär skulle snatta skit på ica sådär. To.m hemlösa pundare vågar inte ens göra det pga alla vet de har kameror överallt.
Citera
2023-08-08, 13:03
Medlem
Citronfrommages avatar
Arga blipparen!
Citera
2023-08-08, 13:10
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av me163
Exakt, går inte att lita på honom en sekund.

Skulle vara kul att få förklarat hur det fungerar när han hämtar en öl, skriver han själv på ett block att han tagit 2 öl tex, dvs samma princip som självskanning
Han gick och tog öl i kylen UTAN att säga till. Så det fanns ingen möjlighet för personal att registrera det.
Citera
2023-08-08, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Avundsjuka svennebanan.
Följer ni förhöret så verkar vakten eller vem fan det nu var kom beskrev situationen helt förvirrad, som om han gick på droger eller något.

Tvekar inte på att han failade med blippen men svårt att tro att en mångmiljonär skulle snatta skit på ica sådär. To.m hemlösa pundare vågar inte ens göra det pga alla vet de har kameror överallt.
Pengar och snatteri/kleptomani har inget samband. Anders snattat inte pga pengar. Det är en sjukdom. Googla googla googla
Citera
2023-08-08, 13:26
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
FUP.

Det har inte stoppat honom tidigare.
Jag vet att han har stulit så du behöver inte citera mig.
Citera
2023-08-08, 13:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Jag tror att han är alkoholist.
Varför tror du det?

Skulle vara extremt roligt om han vore med sitt track record.
Citera
2023-08-08, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AngyPowerGirl
Pengar och snatteri/kleptomani har inget samband. Anders snattat inte pga pengar. Det är en sjukdom. Googla googla googla

Va fan vet du? Brukar du snacka djupt med honom personligen eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in