Citat:
Ursprungligen postat av
AngyPowerGirl
Igår chattade jag med en gammal kollega som också jobbade på Arga Snickaren. Vilken promenad det vart på Memory Lane. Det är lätt att glömma bort och förtränga saker man har upplevt. Tråkigt för Anders men vi kom fram till att vi tror inte att någon tycker synd eller tror på Anders. Han har verkligen ett avskyvärt beteende mot sin personal eller medarbetare. Helt sjukt hur han höll på och ingen kunde stoppa honom. Det var ju hans eget produktionsbolag. Vi som satt i loggen och fick se allt material visade klipp för varandra och han sa och gjorde så sjuka grejer. Mobbade och skrek åt team hela tiden. Alla var dumma i huvudet. Ifråga sätter vad fotografen filmade. La sig i allt och för omkring. Tänk om man hade sparat vissa klipp då skulle man kunna visa den riktiga Anders. När Anders kom in på kontoret så satt man och försökte låtsas om att han inte var där. Man ville inte få någon elak kommentar eller så.
Min kollega hade varit inne på
https://press.discoverynetworks.se/
Där ser man inte att Anders nya program för Kanal5 är med.
Min kollega visste med säkerhet att det har spelats in avsnitt. Det ska bli spännande och se vad kanal5 tar för beslut.
Men du Herbert borde veta om någon restaurang konkurs som Anders var inblandad i när han höll på med Restauranger. Min kompis pappa pratade om att han fick in en delägare som satsade stora pengar när Anders redan visste att de skulle gå i konkurs. Kompisen pappa sa bara att det gick inte rätt till. Men du Herbert kanske känner någon som kommer ihåg.
Gud detta känner jag igen! När Anders skulle bli intervjuad på Bomässan av en kamerakille samt en reporter som höll en handmikrofon tappade han det fullständigt.
Anders gormade "Vafan du kan för i helvete inte intervjua mig med en sån mikrofon fattar du väll? Man ska ha mygga kom in i 2000-talet!!!"
Kamerasnubben förklarar att dom gör intervjuer på Bomässan spontant så detta är ett smidigt sätt för programledaren att göra det hela på.
Anders får spel då och ryter "Jaha så du vet bäst då eller??!!"
Kamerasnubben säger lugnt "Njae... Men jag kan mitt jobb likt du ditt, kan vi nöja oss med det och köra nu?"
Anders böjer sig då framåt, drar händerna genom håret ryter av frustration över att ej få rätt och sen säger han "OK skit i det nu vill jag bara få detta gjort för i helvete!!"
Så fort kameran började rulla blev han en helt annan person, den där TV-Anders med en mer lugn, bestämd och "kunnig" ton som inte alls var arg eller frustrerad. Skrämmande hur han kunde skifta på 1 sekund.