2024-05-06, 18:42
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Väktaren säger att snattaren Anders Öfvergård GÄCKAT de en längre period, att han är en känd snattare. Och det var just därför han punktmarkerades. Måste vara en jävla dyr faktura från PR-företaget
Fast allt kan spinnas till oigenkännlighet.

Nja, den där väktaren, ja. Han har haft ett horn i sidan till mig sedan jag gjorde ett jobb åt hans frus halvbrorsas kusin. Säkert han som ligger bakom hela spektaklet och lyckats få med sig andra. Alla kan ju råka skanna fel, men är man en kändis med en knäpp vakt efter sig så blåser saker upp till storm. Haha, jag skulle ju aldrig snatta. Herregud, jag… du känner ju mig, lite vimsig och stressad ibland bara…
Citera
2024-09-03, 13:00
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är det inte om man kan det allra minsta om logik.

Exakt vad menar du med "gör som Anders"? Att missa att skanna in varor av misstag utan uppsåt att stjäla? För jo, det gör folk av misstag dagligen.

Kan säga dig att matbutiker är inte de enda butiker som har span på Arga Blipparen. Han har ett dåligt rykte generellt, har hört mängder av historier om där han skapat tumult (på systembolaget, restauranger etc) från källor jag anser är säkra.

Jag är ganska likgiltig kring honom men han är sannerligen ryktenas man - finns såklart en hypotetisk chans att alla rykten är falska men jag skulle gissa att han har någon sorts skruv lös.
Citera
2024-09-03, 13:20
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Kan säga dig att matbutiker är inte de enda butiker som har span på Arga Blipparen. Han har ett dåligt rykte generellt, har hört mängder av historier om där han skapat tumult (på systembolaget, restauranger etc) från källor jag anser är säkra.

Jag är ganska likgiltig kring honom men han är sannerligen ryktenas man - finns såklart en hypotetisk chans att alla rykten är falska men jag skulle gissa att han har någon sorts skruv lös.
Huruvida Anders är oskyldig har jag inte uttalat mig om. Det jag vänder mig emot är "Ingen gör som Anders utan att ha uppsåt att stjäla."
Citera
2025-03-16, 09:51
Medlem
DiggerNicksons avatar
Han ser sliten ut i de senaste produktionerna men man kan inte underskatta hur otroligt krävande det är att lansera sin bygg-TV serie. Han har nog många nätter med dålig sömn, vilket syns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in