2023-08-07, 17:01
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Jag skulle vilja påstå att det är ni som är upprörda och arga för att Chrippa inte lever efter era ”moraliska värderingar”. Jag personligen har inget emot att han lever sitt liv på sitt sätt, sen får var man betala för sina val och beslut i livet. Om nu Chrippa gör misstag så kommer han att få ta konsekvenserna, precis som du eller jag får göra, inget nytt under solen.

Försvarar du alla "kända" personer från påhopp på flashback eller är det endast Chrippa du försvarar med all din vakna tid? Om du INTE känner honom irl så tycker jag att du ska söka vård. Många kommer att skriva här och du kommer inte övertyga någon. Men kämpa på att offra ditt liv här på Flashback för Chrippas skull.... PS han läser det du skriver så KÄMPA! ds
Citera
2023-08-07, 17:08
Medlem
Har inte sett Cazzz än? När kommer första Q&A från lyckoparet? Är det Chrippas pappa- dagar? Eller ligger egoisten i fosterställning och har avtändning idag? Vädret är kasst och det gillar ju inte Chrippa, lär ju bli en sista minuten till solen nu så han får behaga sig själv. C kommer i andra hand!
Citera
2023-08-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Man undrar varför Julia är så diplomatisk mot Christofer i sina lives. Mina erfarenheter av tjejer som blir dumpade är att de går all in på att svartmåla och ärekränka killen. Kanske har Christofer någon hållhake på Julia?
Eller så är det för att Chrippa faktiskt är en bra person som har gjort allt för att Julia ska må bra? Herregud lägg ner med ditt snack du låter som en pajas
Citera
2023-08-07, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Då firar vi 100 sidor i denna fantastiska tråd, och vi gratulerar Chrippa som engagerar så många personer i vårat avlånga land. Ser fram emot ytterligare 100 sidor av härligt tugg om Chrippa

Jajamen, hoppas även folk bokar fina resor utomlands och börjar njuta av livet som Chrippa

Ha så trevligt på din resa med sen
Citera
2023-08-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur omogen är inte du?
Du gissar garanterat fel på oss alla.
Bara för att man har en kritisk åsikt och inte höjer denna omogna tonåring till skyarna så går du till personlig attack? Vad normalt.

Jag kan få sex hur många gånger om dagen jag vill mr. Att åka på knark och fest resor är verkligen inte min grej och kommer aldrig vara, kommer aldrig någonsin ta knark och att supa sig red full är inte en rolig aktivitet. Har du svårt att fatta att alla är olika och såklart har olika syn på vad man tycker är kul?
Om du har druckit alkohol så har du ju tagit knark smartass
Citera
2023-08-07, 17:25
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nej, det måste vara något annat.

Ne det måste det inte. Betänk att de har en dotter ihop. Fram tills att dotter blir vuxen så ska de ha kontakt med varandra och fortfarande vara en del av varandras liv. Hon tänker förmodligen på hennes dotters bästa.

Vilken inte Han gjorde när han valde en Tinder-slinka framför sitt barns mor.
Citera
2023-08-07, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
så sjukt många avundsjuka noobs i denna tråd. Chrippa e fan kung. skön stil o rapp i käften. höll på sätta ost bågarna i halsen när ja kolla på hans videos :P

Kan bara hålla med. Synd att folk inte längre får sex, eller så har dom inte råd leva gott liv
då maten och annat blivit dyrt. Sen är dom så jävla arga på människor som kan leva gott ändå.

Lite tragiskt, men ändå kul läsa hela tråden. Bästa tråden på Flashback ju.
Citera
2023-08-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur omogen är inte du?
Du gissar garanterat fel på oss alla.
Bara för att man har en kritisk åsikt och inte höjer denna omogna tonåring till skyarna så går du till personlig attack? Vad normalt.

Jag kan få sex hur många gånger om dagen jag vill mr. Att åka på knark och fest resor är verkligen inte min grej och kommer aldrig vara, kommer aldrig någonsin ta knark och att supa sig red full är inte en rolig aktivitet. Har du svårt att fatta att alla är olika och såklart har olika syn på vad man tycker är kul?

Orka ljuga ihop historier… Moget det också?
Fattar verkligen varför det ska vara så himla svårt att vara ärlig för. Och bli sur över sanningen? Vadfan är det för fel?!
Citera
2023-08-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Kan bara hålla med. Synd att folk inte längre får sex, eller så har dom inte råd leva gott liv
då maten och annat blivit dyrt. Sen är dom så jävla arga på människor som kan leva gott ändå.

Lite tragiskt, men ändå kul läsa hela tråden. Bästa tråden på Flashback ju.

Det är lätt att "leva gott" på lånade pengar..
Förutom ~50ish i skatteskuld + CSN så är det 1,3 miljoner i inkassoskulder än så länge...

https://anonfiles.com/N29ebf7az4/Chrille_Berg_Skulder_pdf?fbclid=IwAR2bSRBPXuOYOljT _zFt_yp2Zhn8OJ45cQShNd9__EujJQE5F66pzw9sMwE

För er som inte orka ladda ner

EDIT
Glömde tillägga att det inte finns ett bolag i Spanien med Christofer Berg som ägare.
30k lön som svetsate och ytterligare 50k max (oskattade) på youtube och 1,3 miljoner i konsumtionskrediter. Jag kallar det inte att ha goda finanser i alla fall, eller hur Chrippa uttrycker det. Misstänker att skuldberget kommer öka.
Senast redigerad av rand0mdud3 2023-08-07 kl. 17:57.
Citera
2023-08-07, 17:55
Medlem
Patetiska bortskämda snorvalpar i den här tråden. Chrippa har ju fan inte gjort något för att förtjäna så här mycket kritik. Vadå för att han gjorde slut med sin tjej när båda inte har haft några känslor för varandra i 1 år men ändå stått ut med det för deras barns skull, till slut så gick de bara inte. Inget konstigt med det. Sen att folk ska sitta och skriva att han har ”förändrats till det dåliga” är ju bara idioti. Det är väl klart som fan man förändras när man tagit ut sig ur ett ”helvete” till förhållande. Fan käften nu på era sossar i tråden
Citera
2023-08-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Det är lätt att "leva gott" på lånade pengar..
Förutom ~50ish i skatteskuld + CSN så är det 1,3 miljoner i inkassoskulder än så länge...

https://anonfiles.com/N29ebf7az4/Chrille_Berg_Skulder_pdf?fbclid=IwAR2bSRBPXuOYOljT _zFt_yp2Zhn8OJ45cQShNd9__EujJQE5F66pzw9sMwE

För er som inte orka ladda ner

Mmmm…. Jag kan också fejka ihop siffror. Nice try. NOT. Stick nu.
Citera
2023-08-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Mmmm…. Jag kan också fejka ihop siffror. Nice try. NOT. Stick nu.

Direkt från Kronofogden, idiot. Kolla länken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in