Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Jag skulle tro. Gissa på att Chrippa tog den fega enkla vägen genom att hoppa över till denna unga tjej.
Denna tjej får han att känna sig ung på nytt. Julia är en trist morsa som inte går på rave och fest.
Jag skulle tro.. Att Julia misstänkt en längre tid vad Chrippa pysslat med. Tex chattat med denna tjej.
Att hon levt med misstänksamhet och osäkerhet. Vilket gör att känslorna till slut dör. Man tappar förtroendet. Tilliten. Det finns inget att kämpa för.
Dom båda gav upp.
Den enda skillnaden var/är att han var redan i ett nytt förhållande så övergången gick fort. Mycket fort och enkelt.
Han hade redan bokat den här nya bilen så att skrota den gamla gick smärtfritt

Hon kanske inte är en rave eller en kvinna som vill ut och festa hela tiden för hon känner ansvar när man får barn jämfört med Chrippa som tycks inte bry sig utan verkar komma och gå som han vill i förhållandet men sätta en unge till världen var han med på.
Dessutom tror jag att dom inte hade så lätt att få barnvakt. Hennes sida bor en bra bit ifrån dom och hans sida har jag inte hört talas om att hjälpa till någongång. Kan ha missat det i inläggen han har gjort. Men hon var en bra pusselbit åt han och nu när pusslet är klart hoppar han rakt in i nytt som säkert inte varit nytt utan dom har haft kontakt länge. Julia var bra så länge hon var en bra stöttepelare åt han men nu när han ser att han har fullt med andra brudar efter sig så går han vidare. Han sa själv, varför är det bara brudar som köper memes? Svaret är enkelt, för killar/ män tycker han är patetisk
Varför sitter ens kille och pratar med okända brudar??? I flera år dessutom 🙄
Enligt han hade dom inte träffats utan dom ˚råkade˚ vara på samma plats och samma tid och där slog det blixtrar mellan dom.
Vem tror på hans saga?? 🤥🤥🤥
Så fult gjort av han och att hon är den enda han har haft kontakt med under Julias tid, hmmm en gåta