2023-08-07, 14:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Då firar vi 100 sidor i denna fantastiska tråd, och vi gratulerar Chrippa som engagerar så många personer i vårat avlånga land. Ser fram emot ytterligare 100 sidor av härligt tugg om Chrippa

Du tycker ju det är skitjobbigt varje ny sida.
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-07 kl. 14:55.
Citera
2023-08-07, 14:58
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag skulle tro. Gissa på att Chrippa tog den fega enkla vägen genom att hoppa över till denna unga tjej.
Denna tjej får han att känna sig ung på nytt. Julia är en trist morsa som inte går på rave och fest.
Jag skulle tro.. Att Julia misstänkt en längre tid vad Chrippa pysslat med. Tex chattat med denna tjej.
Att hon levt med misstänksamhet och osäkerhet. Vilket gör att känslorna till slut dör. Man tappar förtroendet. Tilliten. Det finns inget att kämpa för.
Dom båda gav upp.
Den enda skillnaden var/är att han var redan i ett nytt förhållande så övergången gick fort. Mycket fort och enkelt.

Han hade redan bokat den här nya bilen så att skrota den gamla gick smärtfritt

Hon kanske inte är en rave eller en kvinna som vill ut och festa hela tiden för hon känner ansvar när man får barn jämfört med Chrippa som tycks inte bry sig utan verkar komma och gå som han vill i förhållandet men sätta en unge till världen var han med på.
Dessutom tror jag att dom inte hade så lätt att få barnvakt. Hennes sida bor en bra bit ifrån dom och hans sida har jag inte hört talas om att hjälpa till någongång. Kan ha missat det i inläggen han har gjort. Men hon var en bra pusselbit åt han och nu när pusslet är klart hoppar han rakt in i nytt som säkert inte varit nytt utan dom har haft kontakt länge. Julia var bra så länge hon var en bra stöttepelare åt han men nu när han ser att han har fullt med andra brudar efter sig så går han vidare. Han sa själv, varför är det bara brudar som köper memes? Svaret är enkelt, för killar/ män tycker han är patetisk

Varför sitter ens kille och pratar med okända brudar??? I flera år dessutom 🙄
Enligt han hade dom inte träffats utan dom ˚råkade˚ vara på samma plats och samma tid och där slog det blixtrar mellan dom.
Vem tror på hans saga?? 🤥🤥🤥
Så fult gjort av han och att hon är den enda han har haft kontakt med under Julias tid, hmmm en gåta
Citera
2023-08-07, 14:59
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du tycker ju det är skitjobbigt varje ny sida.

Haha inget jobbigt i denna tråden, ni är underhållande när ni hela tiden skriver samma sak om och om igen och dunkar varandras ryggar. Ibland kommer någon ny in och tillför till underhållningen. Jag älskar dig också.
Citera
2023-08-07, 15:13
Avstängd
Citat:
Haha inget jobbigt i denna tråden, ni är underhållande när ni hela tiden skriver samma sak om och om igen och dunkar varandras ryggar. Ibland kommer någon ny in och tillför till underhållningen. Jag älskar dig också.

Du är precis som Chrippa. Säger att tråden motiverar och är rolig men i videosen är han uppenbart upprörd och arg.
Citera
2023-08-07, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Enligt han hade dom inte träffats utan dom ˚råkade˚ vara på samma plats och samma tid och där slog det blixtrar mellan dom.
Så fult gjort av han och att hon är den enda han har haft kontakt med under Julias tid, hmmm en gåta

Självklart råkade Chrippa möta en tjej han känt i 7 år och haft ständigt kontakt med nere i Kroatien

Alla fattar så klart att hon åkte dit med honom i praktiken.
Citera
2023-08-07, 15:31
Avslutad
Chrippa har garanterat knullat den nya bruden bakom Julias rygg. Och jag förstår honom. Julia är uppriktigt sagt ganska ful samtidigt som den nya bruden ser bra ut.

Han kommer med största sannolikhet släppa allt ansvar om dottern nu. Det syns på mils avstånd att han inte är lämplig som farsa.
Citera
2023-08-07, 16:27
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Chrippa har garanterat knullat den nya bruden bakom Julias rygg. Och jag förstår honom. Julia är uppriktigt sagt ganska ful samtidigt som den nya bruden ser bra ut.

Han kommer med största sannolikhet släppa allt ansvar om dottern nu. Det syns på mils avstånd att han inte är lämplig som farsa.

Ja, inte lär en ung livlig brud på 23 år vilja sitta hemma och leka plastmamma och gå på lekplatsen med Chrippa när han har sin lilla 🥰 Chloe 🥰
Han kommer sitta hemma och vara deppig 😩 att han är låst och måste lägga sig i tid för att orka gå upp när lillan vaknar. Tugga på sina naglar och undra vad hon hittar på med?

Vad gör då hans älskling, ja vad gör man när katten är borta? 🥳 💃🕺 🥂🍾
Citera
2023-08-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
så sjukt många avundsjuka noobs i denna tråd. Chrippa e fan kung. skön stil o rapp i käften. höll på sätta ost bågarna i halsen när ja kolla på hans videos :P

Förstår att du som knappt fått hår på kuken tycker så, ungefär samma mentala ålder på er!
Citera
2023-08-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Hon kanske inte är en rave eller en kvinna som vill ut och festa hela tiden för hon känner ansvar när man får barn jämfört med Chrippa som tycks inte bry sig utan verkar komma och gå som han vill i förhållandet men sätta en unge till världen var han med på.
Dessutom tror jag att dom inte hade så lätt att få barnvakt. Hennes sida bor en bra bit ifrån dom och hans sida har jag inte hört talas om att hjälpa till någongång. Kan ha missat det i inläggen han har gjort. Men hon var en bra pusselbit åt han och nu när pusslet är klart hoppar han rakt in i nytt som säkert inte varit nytt utan dom har haft kontakt länge. Julia var bra så länge hon var en bra stöttepelare åt han men nu när han ser att han har fullt med andra brudar efter sig så går han vidare. Han sa själv, varför är det bara brudar som köper memes? Svaret är enkelt, för killar/ män tycker han är patetisk

Varför sitter ens kille och pratar med okända brudar??? I flera år dessutom 🙄

Även tjejer tycker han är patetisk kan jag ju säga 😅... så är nog egentligen mest bara fjortisar/whitetrash och hans små fanboys som finns här i tråden som faktiskt köper något av honom.
De som har något bakom pannbenet lägger antagligen sina pengar på något med värde 😊
Citera
2023-08-07, 16:44
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du är precis som Chrippa. Säger att tråden motiverar och är rolig men i videosen är han uppenbart upprörd och arg.

Jag skulle vilja påstå att det är ni som är upprörda och arga för att Chrippa inte lever efter era ”moraliska värderingar”. Jag personligen har inget emot att han lever sitt liv på sitt sätt, sen får var man betala för sina val och beslut i livet. Om nu Chrippa gör misstag så kommer han att få ta konsekvenserna, precis som du eller jag får göra, inget nytt under solen.
Citera
2023-08-07, 16:58
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Även tjejer tycker han är patetisk kan jag ju säga 😅... så är nog egentligen mest bara fjortisar/whitetrash och hans små fanboys som finns här i tråden som faktiskt köper något av honom.
De som har något bakom pannbenet lägger antagligen sina pengar på något med värde 😊

Det är säkert några fjortisar och unga fanboys som gör det för vilken förståndig kille eller tjej med IQ vill köpa en sådan tramsig sak och ge bort?
Men han sa det själv i ett inlägg att ˚ varför är det bara brudar som köper memes˚ och skrattade

Får se hur många nu av alla här som beundrar den häftiga och coola kingen ha råd att ha på sig hans snygga keps 🧢 Tror ingen med IQ vill ha den på sig.
Hade hellre skänkt pengarna till en hemlös än betalat för sådan töntig keps med en bild på en uppblåst ålderskris gubbe.
😂😂
Citera
2023-08-07, 17:00
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Då firar vi 100 sidor i denna fantastiska tråd, och vi gratulerar Chrippa som engagerar så många personer i vårat avlånga land. Ser fram emot ytterligare 100 sidor av härligt tugg om Chrippa

Så nu är vi på 101 sidan. Har du koll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in