Citat:
Ursprungligen postat av
OneTap
så sjukt många avundsjuka noobs i denna tråd. Chrippa e fan kung. skön stil o rapp i käften. höll på sätta ost bågarna i halsen när ja kolla på hans videos :P
Så sjukt många det finns i denna tråd som inte bara läser den, utan oxå har behov av att kritisera skribenterna i den.
Det är ingen här som tycker något om att du tycker Chrippa är kung. Men även du måste väl tycka att Chrippas videos har förändrats senaste tiden.
Jag tyckte nämligen oxå att han hade skön stil och var rapp i käften. Jag blev på bra humör av hans sång eller hans Whats poping. Han utstrålade energi. Att han var små taskig mot Julia kunde jag ha överseende med.
Men den senaste tiden är det inte samma Chrippa. Han utstrålar inte positiv energi, jag tycker inte att det är skön stil att följa honom på festivaler och med allt filmat med framsträckt arm.
Den rappa käften finns inte heller längre. När vi väl får se något annat än en dansande Chrippa eller en posande Linnea, är han ofta bakull och låter mer som han rapporterat ett läge. Och om han inte dansar eller rapporterar. Så försvarar han sig eller gnyr i värsta offerkoftan.
Luggo25 och jag, rygg mot rygg eller du och jag mot världen min dotter. Ingen har hotat eller attackerat Chrippa. Han får lite kritik för sättet han beter sig på. Och man behöver inte gå många videos bak i spellistan för att hitta klipp där Chrippa kritiserar personer själv.