2023-08-07, 13:40
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nej, det måste vara något annat.
Då är det nog att hon beundrar och respekterar Chrippa som en bra människa och en genuint god far till sitt barn. En människa hon känner att hon altid kommer att kunna dela alt med och få stöd hos gällande dottern.
Citera
2023-08-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Då är det nog att hon beundrar och respekterar Chrippa som en bra människa och en genuint god far till sitt barn. En människa hon känner att hon altid kommer att kunna dela alt med och få stöd hos gällande dottern.

Tror som sagt att det ligger något mer bakom. Hennes tystnad samt att Christofer sagt att hon brutit hans förtroende i en video talar för att det finns mer vi inte vet om.
Citera
2023-08-07, 13:55
Medlem
OneTaps avatar
så sjukt många avundsjuka noobs i denna tråd. Chrippa e fan kung. skön stil o rapp i käften. höll på sätta ost bågarna i halsen när ja kolla på hans videos :P
Citera
2023-08-07, 13:59
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Tror som sagt att det ligger något mer bakom. Hennes tystnad samt att Christofer sagt att hon brutit hans förtroende i en video talar för att det finns mer vi inte vet om.
Ja det kan man ju fantisera om. Men vad skulle det vara? Att hon var otrogen först? Vad skulle det spela för roll? Att hon är kriminell? Tja hon finns redan på Lexbace.

Och vad säger det om Chrippa i så fall? Att han tillåter sig att bete sig som han gör, men hotar att avslöja något om Julia berättar sin sida av separationen?
Citera
2023-08-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ja det kan man ju fantisera om. Men vad skulle det vara? Att hon var otrogen först? Vad skulle det spela för roll? Att hon är kriminell? Tja hon finns redan på Lexbace.

Och vad säger det om Chrippa i så fall? Att han tillåter sig att bete sig som han gör, men hotar att avslöja något om Julia berättar sin sida av separationen?

Jag vet lika lite som du. Tycker bara det är konstigt att hon tycker att det är okej att han får fläka ut deras privatliv och snacka skit om henne och hon sitter helt tyst i sina lives och undrar varför folk frågar så mycket om deras separation (ja Julia, vad fan tror du?).

Chrippa vet vi ju redan att han är borderline psykopat. Åker med familjen till Cypern ena veckan för att någon vecka senare lägga ut videos på Youtube med en ny tjej precis som att inget har hänt. Noll respekt för att det sitter en sårad och lämnad tjej och behöver se allt.

Det är roligt ändå hur annorlunda människor är. Själv har jag behövt säga till kvinnor att jag inte är intresserad efter ett antal dejter och då har jag väldigt noga sett till att jag inte visar upp bilder på någon ny som denne kan tänkas se på sociala medier. Och då pratar vi endast dejter, inte ett 7 år långt förhållande. Det här är så sjukt att man baxnar när man tänker efter.
Citera
2023-08-07, 14:19
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
så sjukt många avundsjuka noobs i denna tråd. Chrippa e fan kung. skön stil o rapp i käften. höll på sätta ost bågarna i halsen när ja kolla på hans videos :P
Så sjukt många det finns i denna tråd som inte bara läser den, utan oxå har behov av att kritisera skribenterna i den.

Det är ingen här som tycker något om att du tycker Chrippa är kung. Men även du måste väl tycka att Chrippas videos har förändrats senaste tiden.

Jag tyckte nämligen oxå att han hade skön stil och var rapp i käften. Jag blev på bra humör av hans sång eller hans Whats poping. Han utstrålade energi. Att han var små taskig mot Julia kunde jag ha överseende med.

Men den senaste tiden är det inte samma Chrippa. Han utstrålar inte positiv energi, jag tycker inte att det är skön stil att följa honom på festivaler och med allt filmat med framsträckt arm.

Den rappa käften finns inte heller längre. När vi väl får se något annat än en dansande Chrippa eller en posande Linnea, är han ofta bakull och låter mer som han rapporterat ett läge. Och om han inte dansar eller rapporterar. Så försvarar han sig eller gnyr i värsta offerkoftan.

Luggo25 och jag, rygg mot rygg eller du och jag mot världen min dotter. Ingen har hotat eller attackerat Chrippa. Han får lite kritik för sättet han beter sig på. Och man behöver inte gå många videos bak i spellistan för att hitta klipp där Chrippa kritiserar personer själv.
Citera
2023-08-07, 14:24
Medlem
Odd3lishs avatar
Då firar vi 100 sidor i denna fantastiska tråd, och vi gratulerar Chrippa som engagerar så många personer i vårat avlånga land. Ser fram emot ytterligare 100 sidor av härligt tugg om Chrippa
Citera
2023-08-07, 14:29
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag vet lika lite som du. Tycker bara det är konstigt att hon tycker att det är okej att han får fläka ut deras privatliv och snacka skit om henne och hon sitter helt tyst i sina lives och undrar varför folk frågar så mycket om deras separation (ja Julia, vad fan tror du?).

Chrippa vet vi ju redan att han är borderline psykopat. Åker med familjen till Cypern ena veckan för att någon vecka senare lägga ut videos på Youtube med en ny tjej precis som att inget har hänt. Noll respekt för att det sitter en sårad och lämnad tjej och behöver se allt.

Det är roligt ändå hur annorlunda människor är. Själv har jag behövt säga till kvinnor att jag inte är intresserad efter ett antal dejter och då har jag väldigt noga sett till att jag inte visar upp bilder på någon ny som denne kan tänkas se på sociala medier. Och då pratar vi endast dejter, inte ett 7 år långt förhållande. Det här är så sjukt att man baxnar när man tänker efter.
Jag hållet med dig. Chrippa saknar helt hyfs och respekt i denna separation. Det går inte att ursäkta med att han är outbildad, att han har adhd, eller att han är ärlig och rak och alltid säger som det är.

Respekt för andra människor känslor ska man ha, oavsett hur eller vem man är. Men kanske Julia känner honom så väl, att hon vet att det inte är någon idé. Att om hon framförde minsta form av kritik, skulle han bli vansinnigt kränkt och ge tio falt igen.

Har ni tänkt på hur vare sig Jacke eller Jocke kommenterar detta. Chrippa har gått in och kommenterar konflikter Jocke haft flera gånger. Men kanske Jocke och Jacke inte riktigt vet hur de skulle kunna försvara honom i detta.
Citera
2023-08-07, 14:30
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
När du kommer upp till en viss ålder 35, 40 + så imponeras man inte av ett sådant leverne. - Been there done that. Det tillhör ungdomen. Klart man kan partajja till det även som äldre fast det blir på annat sätt. Om jag tex vill uppleva Rammstein så tar jag kanske inte en ståplats längst fram utan en sittplats ist . Jag super mig inte dyngrak och skriker mig hes.
Man får lite andra intressen och sådant man värderar mer. Jag tex skulle aldrig lägga massa pengar på en blöt utekväll. Handlar inte om avundsjuka men du verkar vara grymt avundsjuk som diggar deras kläder, fester och nyförälskelse. Är det sådant du själv saknar?
Buhuuu ni får inget sex.. Va är det för omoget snack? Klart man kan få sex om man så vill. Vad är problemet?
Det är heller ingen som påstår att Chrippa INTE är kär. Det ser väl alla att han är upp över öronen förälskad i denna tjej. Frågan är ist.. - Vad skulle HON sett hos honom om han INTE varit känd?
Men visst. Jag önskar dom också lycka.
Men det är lite Skämskudde bland alla ❤❤❤ över det hela tycker jag.

Säkert bara en tidsfråga innan hon vill hälsa på Jocke och Jonna så det är nog inte bara Chrippa hon vill med hjälp klättra sig vidare upp ⬆️ bland influensers.
Men det får Chrippa som är kungen själv upptäcka.
Citera
2023-08-07, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Sådär skulle bara en person som aldrig få ligga uttrycka sig

Lol
Jag är sambo och gift vid väldigt ung ålder så leta efter kuk behöver jag inte direkt göra
Citera
2023-08-07, 14:36
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Ja han är riktigt skön lirare. Hahaha. Hoppas Chrippa har honom med på fler videos.
Han blev så nöjd över maten, och milkshaken. Stor njöt där.
Inga mer blåbyxor. Helt rätt.
Önskar honom och Chrippa all lycka, och tjocka plånböcker.

Har du köpt Chrippas töntiga keps för man tycks känna av att du är ett väldigt stort fan av han eller så har du betalt för att sitta här och lusläsa alla inläggen och bara höja Chrippa och hans liv till skyarna?
Citera
2023-08-07, 14:41
Avslutad
Citat:
Så sjukt många det finns i denna tråd som inte bara läser den, utan oxå har behov av att kritisera skribenterna i den.

Det är ingen här som tycker något om att du tycker Chrippa är kung. Men även du måste väl tycka att Chrippas videos har förändrats senaste tiden.

Jag tyckte nämligen oxå att han hade skön stil och var rapp i käften. Jag blev på bra humör av hans sång eller hans Whats poping. Han utstrålade energi. Att han var små taskig mot Julia kunde jag ha överseende med.

Men den senaste tiden är det inte samma Chrippa. Han utstrålar inte positiv energi, jag tycker inte att det är skön stil att följa honom på festivaler och med allt filmat med framsträckt arm.

Den rappa käften finns inte heller längre. När vi väl får se något annat än en dansande Chrippa eller en posande Linnea, är han ofta bakull och låter mer som han rapporterat ett läge. Och om han inte dansar eller rapporterar. Så försvarar han sig eller gnyr i värsta offerkoftan.

Luggo25 och jag, rygg mot rygg eller du och jag mot världen min dotter. Ingen har hotat eller attackerat Chrippa. Han får lite kritik för sättet han beter sig på. Och man behöver inte gå många videos bak i spellistan för att hitta klipp där Chrippa kritiserar personer själv.

Håller med dig i precis allt. Vi tänker exakt likadant kring allt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in