Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
man måste skriva en lång utförlig text där man sliskar sig fram efter hennes bekräftelse.
Jag lider med dig, men det är ju så världen fungerar, så vad jämför du med? Finns det något annat ställe där man enkelt klickar hem tjejer utan att behöva "sliska sig fram" med "långa texter" eller motsvarande? (Kontant betalning räknas inte.)
Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
svårt att som kille kontakta en tjej om man inte kan gå rakt på sak och säga "jag är sadist, dominant, vad tänder du på?"
Jag råkar ha några kontakter på andra sidan staketet, och de är lika frustrerade som du men av motsatt anledning. Om en tjej skriver att hon gillar att bli fastbunden i sängen så är det oftast underförstått att hon gillar det
med rätt person, någon som hon tycker om och känner sig trygg med. Sen får hon säckvis med PM från okända snubbar som inte fattar varför hon inte vill ses samma kväll och ha sex "för vi gillar ju samma saker". Förväntningsklyfta deluxe.
Det absolut lättaste sättet att träffa en tjej på DS är att intressera sig för henne som person. Det är tyvärr svårt att fejka och kräver mycket tid och engagemang, så om man inte kan uppamma ett sådant intresse får man bättre resultat på Body Contact eller krogen.