2023-08-05, 01:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Den tanken har jag också haft.

När ett lag lyckats vinna trippeln så brukar motivation sjunka en del inför nästa säsong.

Jag hoppas det blir så är trött på att se man city i toppen hela tiden.
Hur ofta vinner ett lag trippeln?

Tror inte Pep tillåter spelarna att bli omotiverade, men det är lätt hänt ändå och speciellt eftersom detta var Citys dröm. Kanske inte lika fokuserade i en bortamatch mot Luton tex..

Vilka vill du se före dom?
Citera
2023-08-05, 01:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja det är främst Gundogan jag tänker på. Men Mahrez har också varit ett vasst avbytarvapen som pep har fått ut mycket utav.
Man vet ju aldrig vad Pep hittar på men kör han likadant som förra säsongen så tror jag Kova klarar av jobbet och Foden kan bli inhopparen
Citera
2023-08-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hur ofta vinner ett lag trippeln?

Tror inte Pep tillåter spelarna att bli omotiverade, men det är lätt hänt ändå och speciellt eftersom detta var Citys dröm. Kanske inte lika fokuserade i en bortamatch mot Luton tex..

Vilka vill du se före dom?

Se och se, hoppas är ett bättre ord

Arsenal tror jag faktiskt kan utmana på riktigt i år, men som Man Utd fan så hoppas jag att ETH kan vara gubben i lådan denna säsongen och få till nåt riktigt bra av Man Utd:s nuvarande trupp. Dock har väl årets värvningar varit aningen medelmåttiga sett till b la Mount etc men jag tror ändå ETH kan vara vändpunkten för Man Utd.
Citera
2023-08-05, 01:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Se och se, hoppas är ett bättre ord

Arsenal tror jag faktiskt kan utmana på riktigt i år, men som Man Utd fan så hoppas jag att ETH kan vara gubben i lådan denna säsongen och få till nåt riktigt bra av Man Utd:s nuvarande trupp. Dock har väl årets värvningar varit aningen medelmåttiga sett till b la Mount etc men jag tror ändå ETH kan vara vändpunkten för Man Utd.
Ursäkta!

Tror du verkligen det? Känns som att dom hade chansen förra säsongen när dom ensamma utmanade City och till och med hade flera poängs försprång, kan man inte vinna då så blir det svårt när flera lag är med på sin "riktiga" nivå. Räknar aldrig bort United, men tycker att dom saknar det där lilla extra som dom alltid hade förut. Tar dom in en klassanfallare eller att Dansken visar sig vara det så finns det dock goda möjligheter och någon gång ska väl förbannelsen brytas?
Citera
2023-08-05, 01:56
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursäkta!

Tror du verkligen det? Känns som att dom hade chansen förra säsongen när dom ensamma utmanade City och till och med hade flera poängs försprång, kan man inte vinna då så blir det svårt när flera lag är med på sin "riktiga" nivå. Räknar aldrig bort United, men tycker att dom saknar det där lilla extra som dom alltid hade förut. Tar dom in en klassanfallare eller att Dansken visar sig vara det så finns det dock goda möjligheter och någon gång ska väl förbannelsen brytas?
Ett lag som ersätter sin kapten som stod för 16 poäng senaste säsongen med en B-spelare från West ham oavsett hur mycket han kosta kommer aldrig vara en titelutmanare. Det är generalens fel folk ens diskuterar bottlarna här.
Senast redigerad av svearikesfag 2023-08-05 kl. 01:59.
Citera
2023-08-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursäkta!

Ja just nu så är det ju bara Man City som har den riktiga kontinuiteten att ta sig hela vägen.

Det är det som varit problemet för både Arsenal och Man Utd förra säsongen.
Citera
2023-08-05, 02:07
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ja just nu så är det ju bara Man City som har den riktiga kontinuiteten att ta sig hela vägen.

Det är det som varit problemet för både Arsenal och Man Utd förra säsongen.

Vad är anledningen du gång på gång ens tar upp arslenal?
Citera
2023-08-05, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Vad är anledningen du gång på gång ens tar upp arslenal?

Ööh kanske för att dom var det enda laget som på riktigt utmanade Man City förra året.
Citera
2023-08-05, 02:19
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha sant. 🙃 Nää men jag tror Spurs vore helt perfekt för Potter men nu när han skämt ut sig lite med Chelsea kanske Newcastle är rätt steg. Och jag tror inte Howe kan göra Newcastle mycket bättre än vad dom var förra säsongen. Vill du ha Potter i West Ham?

Fast om nu Newcastle ska byta ägare bör de väl isåfall göra det till någon större än Potter , inget illa om honom men han får väl ses som likvärdig som Howe nästan. Nu hoppas jag dock att Howe stannar hos oss även fast det kommer en lite knackig säsong. Skulle gärna se honom få chansen att bygga laget rejält (5+ år). Tiden är väl föbi när vi ser klubbar ha samma manager i 20 år tyvärr.
Citera
2023-08-05, 02:24
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ööh kanske för att dom var det enda laget som på riktigt utmanade Man City förra året.
Fram till februari men ligan sluta i typ maj? Skärp dig.
Citera
2023-08-05, 02:30
Medlem
Citat:
Fram till februari men ligan sluta i typ maj? Skärp dig.

Sluta snacka skit.

Det var tajt ända fram tills de förlorade mot City i slutet av april. Men efter det var det kört för Arsenal.
Senast redigerad av Profec 2023-08-05 kl. 02:48.
Citera
2023-08-05, 06:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Press på Ten Hag att leverera nu. Mycket kosing som hostats upp sen han kom.
Jag är övertygad om att Ten Hag kommer, i slutändan, att misslyckas med Man United - precis som samtliga av deras managers efter den skotska Whiskynäsan gjorde.

Tycker dock att det är underhållande att följa MU-kåren och deras Pep-wannabe🤣😅
Citat:
Höljand eller vad sopan heter då? 8 mål i Serie A får ingen skaka i skorna. Kostar dessutom liknande Håland gick för.
Det är numera klassisk Man Utd att värva ett gäng med B-spelare, som inga andra toppklubbar visar ngt seriöst intresse för öht. Gällande Højlund, så misstänker jag att Man Utd värvade den där killen huvudsakligen p g a att han är en skandinav, och att han ska liksom bli deras svar på Haaland😂

Det som United är bäst på i dessa tider, är att försöka vara mest möjligt lik City.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-08-05 kl. 06:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in